A
Anoniem
Guest
Hey Marjoleine,
Omdat wij het nog stil hebben gehouden in onze omgeving, wil ik niet mijn naam neer zetten.
Ik ben namelijk niet de enige in de familie die bezig is een kindje te krijgen.
Het kan dus maar heel goed dat iemand me dan op dit forum ziet! En we willen het graag voor ons zelf houden tot dat het is gelukt.
Ik kan me voorstellen dat je in ronde 7 het moeilijk vind er niet zoveel mee bezig te zijn.....
Je bent dan ook al een tijdje aan het klussen e.d.
Ik weet niet of ik het zo kan volhouden als het nu gaat als ik ook in ronde 7 terrecht kom.
We zullen het wel zien.
Nu kan ik wel tegen je zeggen dat je moet proberen het los te laten, maar ook ik weet dat je dat knopje niet zomaar om kan zetten.
Dus wens ik je gewoon maar veel klusplezier en een positieve afloop toe!
Op naar een positieve test!
Groetjes MMdJ
Omdat wij het nog stil hebben gehouden in onze omgeving, wil ik niet mijn naam neer zetten.
Ik ben namelijk niet de enige in de familie die bezig is een kindje te krijgen.
Het kan dus maar heel goed dat iemand me dan op dit forum ziet! En we willen het graag voor ons zelf houden tot dat het is gelukt.
Ik kan me voorstellen dat je in ronde 7 het moeilijk vind er niet zoveel mee bezig te zijn.....
Je bent dan ook al een tijdje aan het klussen e.d.
Ik weet niet of ik het zo kan volhouden als het nu gaat als ik ook in ronde 7 terrecht kom.
We zullen het wel zien.
Nu kan ik wel tegen je zeggen dat je moet proberen het los te laten, maar ook ik weet dat je dat knopje niet zomaar om kan zetten.
Dus wens ik je gewoon maar veel klusplezier en een positieve afloop toe!
Op naar een positieve test!
Groetjes MMdJ