Meiden 21 t/m 25 jaar

Hey Janna!
Wat lang 45 dagen! Ik vind het kanp dat je zo lang kan wachten, ik had het denk ik niet gekunt.....
Succes met de test! op goede hoop!

Marjoleine, hoe lang moet jij nog wachten voor je kan testen?

Ik heb nog nergens last van!
Behalve een raar gevoel in mijn onderbuik.
Maar ga ervan uit dat dat komt doordat ik pas net ben gestopt met de pil.
Ik moet nog 8 dagen wachten voor ik zekerheid heb.
Maar ik ga gewoon nergens vanuit.
Dat vind ik een veiliger gevoel denk ik.
Hoewel ik het natuurlijk wel hoop, maar ik ben ook wel weer zo rieel dat het waarschijnlijk niet meteen lukt, en dat er gewoon een paar maanden of zelfs langer over heen gaan. We wachten het gewoon af.
Houd jullie op de hoogte!

haha, nou zo lang kon ik ook niet wachten! Heb met 4 weken (dat was gewoon echt te vroeg maar kon niet wachten) en met 6 weken getest.. allebei negatief... dus ja...

Spannend allemaal iig! hou jullie op de hoogte.

Hai meiden,

Mijn NOD is eigenlijk zondag maar voel me zo zwanger dat ik het net niet kon laten om een testje te doen. Helaas negatief... Mocht ik woensdag nog niet ongi zijn, nog maar eens proberen..

Succes!

Liefs, Marjoleine

Keanosmama: Wat jammer dat de test negatief is....Maar misschien ben je net iets te vroeg geweest.
Even afwachten dus maar.

Ik heb pas volgende week zaterdag mijn NOD.
Maar nu beginnen bij mij toch ook al wel wat klachtjes te komen.
Heb een soort ongi gevoel of zenuwen gevoel in mijn buik. Heb lichte pijn onderin mijn rug en ben met vlagen misselijk.
Ik ga er maar vanuit dat het van het ontpillen komt aangezien dit pas mijn eerste ronde is na het stoppen met de pil.
Heeft iemand van jullie dit ook al eerder gehad na je eisprong?

En Janna???? Al nieuws?

Groetjes MMdJ

Hai MMdJ,

Ja ik hoop het maar dat ik te vroeg ben geweest. Voelde me zo zwanger dat ik hoopte dat een test, ook al is deze te vroeg, het uit zal wijzen. Verder nog wel een beetje misselijk en de koffie smaakt me nog steeds niet dus ik hoop maar gewoon dat ik te vroeg getest heb.
Bliljf je wel voor me duimen? Woensdag (als ik niet ongi ben geworden) nog maar eens proberen.

Ik heb nooit klachten gehad van ontpillen dus ik weet niet precies hoe dat voelt. De klachten die je omschrijft kan zowel zwangerschap zijn als menstruatie.. Lastig.. Denk dat je niets anders kan doen dan nog maar een weekje afwachten.. Helaas!
Hopelijk heb je, ondanks dat het de eerste ronde is, volgende week een positieve test!
(ik ben 2x zwanger geraakt door de pil heen en 1x bij 3 maanden, alles kan dus..)

Janna, heb je al nieuws??

Liefs, Marjoleine

Hallo meiden!

@ MMdJ, het duurde best lang voor ik ongesteld werd na het ontpillen, maar gek genoeg voelde ik me juist beter nadat ik gestopt was (heb eerst 6 maanden ontpilt, voordat we t gingen proberen). Dus wie weet!

@ Marjoleine, moeilijk he wachten! Ik kon het ook niet hoor! Wil het gewoon zo snel mogelijk weten haha! MAar heb vaak gehoord dat vrouwen gewoon te vroeg testen! Dus zegt niets de negatieve test ;). Ben benieuwd! Blijf duimen voor je!

Ik heb nog geen nieuws, maar ben wel ontzettend moe! Maar misschien zit dit wel tussen mn oren hoor. Morgen ochtend ga ik testen. Heb inmiddels clearblue in huis gehaald, ik laat het jullie weten!

groetjes!

Janna

Keanosmama: Ik blijf zeker voor je duimen!
hoop dat je woensdag een positieve test zult hebben!
Leuk hoor dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden en onze ervaringen met elkaar kunnen delen!

Janna: Nou ik voel me nu niet beter dan voordat ik stopte met de pil. Ik zit ook onder de puistjes!
Maar daarvan weet ik zeker dat dat komt van het ontpillen want dat had ik ook zo erg voordat ik aan de pil ging. ik lijk wel weer een puber! hihihi
Maar ja je moet er wat voor over hebben he!
De rest van de klachten ken ik niet van voordat ik aan de pil ging. Maar ja ik ben nu ook al 10 jaar aan de pil geweest. Dus alles kan veranderen he!
Ik ga er maar van uit dat het erbij hoort!
Want om er nu al vanuit te gaan dat het misschien wel gelukt is kan ik niet. Daarvoor ben ik een beetje te nuchter..............hoewel ik het stiekem wel hoop natuurlijk. We zien wel hoe het loopt.

Ik ben heel benieuwd naar je test uitslag morgen!
Ik zal morgen ook zeker even kijken op het forum of je al wat weet!
Ik duim voor je!

Groetjes MMdJ

OHH Janna, Ik duim echt voor je. Het zal toch geweldig nieuws zijn!!

Over dat moe zijn, Ken ik wel. Ben al een dag of 5 zo moe.. Weinig energie en als het kan blijf ik het liefst de hele dag in bed.. Helaas kan het niet want mijn zoon wil om 6.00 uur toch echt wel uit zijn bedje.. en mijn baas wilt toch ook wel erg graag dat ik op mijn werk kom.. maar ik sleur me de dagen voorruit.. Verder een hoop andere kenmerken... Koffie vind ik niet echt lekker meer.. en bij slagen last van mijn borsten en/of misselijkheid. Ik hoop echt dat mijn lijf me niet voor de gek houdt...

MMdJ, (lastige nickname hoor ;-))

Vervelend die puistjes.. Maar zie het zo.. Is wel een teken dat de hormonen van de pil bijna allemaal uit je lijf zijn en dat jouw eitje onbeschermd ligt te wachten. Succes en veel plezier met klussen!

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan