Meiden 21 t/m 25 jaar

En??????
Janna????? weet je al wat?

En hoe is het met jou Keanosmama?

Hier nog steeds alles hetzelfde.
Nog 5 dagen te gaan...........

Groetjes MMdJ

Hai MMdJ,

Bij mij was het niet helemaal zoals gehoopt. Zondag NOD was ook echt NOD. Werd ongi. Wat heb ik gisteren gebaald zeg! Had zo'n goed gevoel en voelde me zo zwanger.. Nog smaakt de koffie me niet, ben ik moe en heb ik last van mijn borsten.. Snap er ook weinig van,, Misschien de na-ween van een "schijn"zwangerschap.

Ik wens je heel veel succes MMdJ

Liefs, Marjoleine

@ Marjoleine,

Ik heb zaterdag mijn NOD maar ik ga ervan uit dat het ook echt mijn NOD wordt net als bij jou.
Kan me niet voor stellen dat het in de 1e ronde lukt.
Dus zolang ik me hier maar op instel kan het nooit tegenvallen alleen maar mee vallen......

Wat jammer dat je echt ongi werd!
Volgende keer misschien toch maar wachten met testen tot je NOD. Dan heb je ook niet zo veel hoop misschien.......
Meid succes in de volgende ronde en we houden elkaar op dew hoogte!

Groetjes MMdJ

Hallo Meiden!

Ah Maroleine! Wat jammer zeg :S. Soms kan je lichaam je ook voor de gek houden.

Bij mij ook ! Zondag nog steeds niet ogi, maar test negatief! NU NOG STEEDS NIET.... weet niet wat ik ervan moet denken, 3 negatieve testen (4,6,7 weken) en nog steeds niet ongesteld, heb nu zoiets van: laat me maar snel ongesteld worden dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, wee tniet zo goed wat ik nu moet doen :(.

Succes in de volgende ronde iig!

MMdJ hoe voel jij je nu? Nog steeds ontpillingsverschijnselen?

groetjes,

Janna

Hey Janna!
Wat gek hé dat je nog steeds niet ongi bent!
Afwachten dus maar..........

Hier nog steeds rare klachten/kwaaltjes.
Zaterdag is mijn NOD, als alles "werkt" want dat is de eerste keer na de pil.
Dus het kan best wat later komen.
Maar niet veel later denk ik aangezien ik mijn eisprong heb gevoeld! Dus na de eisprong is het twee weken en dat is zaterdag.......
Als ik geluk heb en het komt niet test ik dinsdag.
Maar ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt en dat we volgende maand voor ronde 2 gaan.

Groetjes MMdJ

Spannend MMdJ!! Duim voor je!

@Janna, Kan zijn dat je cyclus nog onregelmatig is.. Anders even naar de HA gaan. Want zo kan het wel heel lang duren en heb je veel minder kansen op een zwanger schap dan ieder ander..

Liefs, Marjoleine

Hey hallo!
Hoe is het met iedereen?

Ik moet nog 3 dagen afwachten.
En hoewel ik elke dag even op het forum kijk, valt het afwachten me best mee.
Ik ben natuurlijk wel nieuwschierig hoe of wat.....
Maar ik hou me er nog niet de hele dag mee bezig.
Zelfs niet als ik een dag vrij ben.
TOen we net hadden besloten om ervoor te gaan zat ik ook allemaal babyspulletjes te bekijken op internet.
Maar dat doe ik nu ook al bijna niet meer.
Het is net of ik me erbij neer heb gelegd dat ik alles rustig af moet wachten en als we een positieve test hebben kan ik dan wel weer voor spulletjes gaan kijken (lees kijken niet kopen,hihihi).
Hoewel ik dit dus niet bewust doe.
Ben er gewoon wat minder mee bezig.....
Ik hoop dat het juist op deze manier goed zal komen!

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes MMdJ

Hai MMdJ, (is je eigen naam gebruiken niet gwoon makkelijker, of wil je je naam niet op het internet??) Maakt ook niet uit hoor.

Hoe hoger jij de druk bij je zelf legt, hoe minder groot de kans is dat sneller zwanger raakt. Bij mijn eerste zwangerschappen niet mee bezig geweest en in 1 raak en nu al in ronde 7. Ben er echt veel te veel mee bezig. Is lastig om het los te laten..

Knap van je dat je het zo kan!

Duim voor je!

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan