Meiden... beloof me één ding:

A

Anoniem

Guest
Vergeet alsjebleft NOOIT, maar dan ook NOOOOOOOOOOIT je kind al die in de auto zit....

pfff vorige week al een kindje in Brussel dood in de auto aangetroffen omdat moeders hem "vergeten" was naar de oppas te brengen (5 maand oud)
En vanavond hoorde ik bij Hart van Nederland het verschrikkelijke bericht dat in Baarle-Nassau weer een moeder haar kind "vergeten" is uit de auto te halen. (11 maand oud).

Tranen branden dan achter mijn ogen....

Meiden.... trusten voor nu.....

happyM

Truste...??? Dan kan je toch niet meer lekker slapen????
Vanmiddag was ik in  t dorp en toen zag ik ook 2 kindjes achter in de auto zitten. Ramen dicht, moeders was ff snel boodschappen doen!!!   DAT ZOU ECHT NOOIT IN MIJ OPKOMEN!!!!

Liefs Maaike

Ik krijg er gewoon de kriebels van!
Ik kan me niet voorstellen dat het me zou kunnen overkomen, maar ja dat dachten die twee andere moeders ook niet. Wat verschrikkelijk!
Liefs Nelleke

Aaahh wat erg!!
Hoe is het mogelijk dat je je eigen kind gewoon vergeet????
Die mensen zijn echt gek!!

Ik had gisteren bijna hetzelfde topic geopend! Gruwelijk of niet?   Ik stond na dat verhaal in België al met mijn oren te klapperen, maar nu klapperen ze eraf hoor!
Dat je het druk hebt, oke. Dat hebben wij ook 'smorgens als we beiden moeten werken en Thomas moet nog naar Oma. Maar dat we oma voorbij rijden en dat Thomas achterblijft op de parkeerplaats van het werk, NOOIT!!!

-X_ Marieke

Dat dat 2 keer gebeurd is wel heeeeeeeeeeel toevallig, krijg er bijna andere gedachten bij dan een ongeluk. Maar wat mij helemaal verbaasd van het 2e geval is dat het kind dus smorgens vergeten is en bij de pauze al dood is. Leraren hebben pauze rond een uur of 12.....dus kind heeft 4 uur in de auto gezeten. Hoe kan een kind van 11maanden na 4 uur in een auto gezeteen te hebben al overlijden? Er is in Rotterdam zelf een kleinere babay geweest die een paar dagen naast zijn dode moeder had gelegen....hoezo overleeft die wel na een paar dagen? Ik vind het heeel apart!

Vreselijk wat daar nu weer gebeurd is!! Ik kan mijn hoofd ook breken over de vraag hoe dat mogelijk is.
 mv Thom

ZUCHT
Ik was net een heel klein beetje over de schok van vorige week heen. Ja ik was echt van slag van dat bericht. En nu wéér? ONGELOFELIJK
Ik heb de krant bewust moeten dichtslaan want ik vind het zó erg!
Hoe kan je nou toch je baby vergeten in de auto. Ik kan er maar niet bij, dat vind ik zo angstig...
Pffffff

In een auto in de zon kan de temperatuur heel snel heel hoog oplopen met uitdroging en oververhitting tot het gevolg.

Terug
Bovenaan