Ik vind het natuurlijk ook diep en dieptriest en zit ook vol ongeloof, maar aan de andere kant vind ik ook dat er wel heel snel geoordeeld wordt terwijl het achterliggende verhaal helemaal niet bekend is.
Deze moeder heeft nog 2 kindjes die ze op school (of op 2 scholen dat weet ik niet) had afgezet en moest door naar haar werk. Wie weet of ze niet snachts een verschrikkelijk bericht heeft gehad dat er een naaste is overleden en dat ze uit plichtsgetrouw toch naar haar werk wilde, maar de hele situatie eigenlijk niet aan kon.
Of wie weet werd ze wel de hele nacht gestalkt door haar ex-man (stel dat ze gescheiden is), waar door ze al tijden niet slaapt en het allemaal maar in haar uppie moet zien te rooien.
Of...of... nou verzin maar een situatie...
Waar is trouwens die vader in het hele verhaal?? Daar is vast ook een verklaring voor, maar ik hoor niemand zeggen: Wat is dat voor vent die zijn vrouw 3 kinderen laat weg brengen en daarna naar haar werk laat gaan?
Deze vrouw zal de rest van haar leven verder moeten met een gevoel dat ze zich zelf waarschijnlijk nooit zal vergeven. Die straf is al hoog genoeg zonder dat heel nederland over haar heen valt, laat staan...
En ja, in een auto wordt het heeeeel snel heeeeel warm. Zo gaan er ook elke zomer weer vele honden dood. Die honden worden niet vergeten, maar bewust in de auto achtergelaten tijdens een boodschap, zonder raampje open of water in de buurt.
Deze hondeneigenaren zijn vaak wel echt dom!
Zo, dat is eruit!