Meiden... beloof me één ding:

Dat zou echt nooit maar dan ook nooit in me opkomen.
Zelfs als ik even wat afgeef bij iemand voor ik doorga naar iemand, neem ik Yoëll mee.
Dan maar wat zeulen, maar never hem achterlaten in de auto.

Wat een verschrikkelijke berichten toch

Ik snap dat niet!
Als je je kind wegbrengt dan vergeet je dat toch niet... bedoel; als ik merel niet op het kdv afzet gaan ze heus wel bellen waar ze blijft.

Wij hebben thuis maar 1 auto, die heeft mijn man mee voor zijn werk.
Ik doe alles lopend of op de fiets...   dus in de auto laten zitten zal mij niet gebeuren.

Maar echt... dat vergeef je jezelf toch nooooit.

Ja verchrikkelijk is het!!! Echt heel erg en ik mag geen oordeel vellen maar snap gewoon niet hoe iemand het kan vergeten! En idd raar dat het kindje na 4 uur al dood was zucht....

Normaal reageer ik nooit vanaf mijn werk (ik kijk dus wel) maar nu moet er toch iets van mijn hart. Ik heb de berichten in de nieuws gevolgd en in de reactie in dit bericht lees ik iets over een kindje in rotterdam.

Ik vind dit zo zielig, ik kan alleen maar denken aan het pijn en verdriet die deze kindjes gevoeld hebben, de ongelovelijke hulpeloosheid. Ik kan aan niets anders denken en ik heb er gewoon een naar gevoel van in mijn buik.

zo zielig!

Annemieek

Beloofd met mijn hand op mijn hart.

Afschuwelijk hé, ik kan ook echt niet begrijpen dat je je kind vergeet.
Groetjes sandra

Echt vreselijk! Heb er geen woorden voor. Wat zullen die ouders een schuldgevoel heben zeg!

Snap het ook niet hoor, hoe je je eigen kind kunt vergeten!

Tja, ik moet wat bekennen. Als ik heel snel even een winkel binnen moet om snel wat te halen, laat ik mijn kindjes wel eens even zitten. Ik zet mijn auto dan altijd wel op een dusdanige manier dat ik hem kan zien. Als je meerdere kinderen hebt, kies je wel eens voor het gemak en vooral als je dan ook nog eens haast hebt. Ik deed dat toen ik alleen Merijn had ook nooit, maar situaties veranderen. Bovendien is het voor mij ook een heel gesjouw, vooral als ik het ook weer eens ontzettend in mijn rug heb

Maar......ik zal ze nooit lang in de auto laten zitten.....En mocht het heel druk zijn in de winkel, dan draai ik me om.

Groetjes Fonske.

Onbegrijpelijk...
Moet er niet te diep over nadenken want dan wordt ik er goed ziek van..

Ik begrijp mensen niet die hun kind alleen in de auto laten zitten, of als de kleine thuis in bed ligt te slapen even naar de winkel gaan etc. Waar is dan je verantwoordelijkheidsgevoel? Kan er erg kwaad om worden..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan