Meiden die in juni 2008 voor het eggie gaan

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi allemaal

Ik ben Sharine moeder van 2 kids, vorig jaar heb ik een bbz en een miskraam gehad. Nu hebben we een half jaar een pauze ingelast. Afgelopen week heb mijn man ik besloten dat we in juni dit jaar het weer gaan proberen om zwanger te worden. Zijn er meiden hier die nu nog niet er voor gaan maar besluiten om rond juni te gaan proberen om zwanger te worden.

Liefs Sharine

Hoi,
Wij gaan in juli 2008 voor het echie! Ook voor de derde en wie weet kunnen we niet zo lang wachten en wordt het juni... Wat vervelend zeg een miskraam, hoe oud zijn je andere kindjes? Wij hebben een jongetje van 3 en een meisje van 9 maanden
groetjes meisje75

Hoi meisje75

Sorry had niet eens gezien dat er iemand gereageerd had, ik dacht er reageert niemand dus ik kijk er ook niet meer na. Dus toch haha. Leuk joh dus jullie gaan in juli mits dat je je niet meer in kunt houden juni voor het eggie gaan. En dus ook voor een derde.

Onze zoon is 4 jaar en onze dochter is 2 jaar. Ja het was een rot tijd vorig jaar maar goed we gaan weer positief er weer voor.

Spannend dan voor ons???.

Groetjes Sharine

Mooi dat jullie de draad weer oppakken en allemaal weer erg spannend. ik vind het wel relaxed om er hier over te schrijven omdat n onze omgeveing niemand van onze plannen weet, de meesten denken dat wij "klaar" zijn. Ach en het is zo juli. we gaan eind mei op vakantie en dan gaan we twee weekjes nog lekker genieten in Zuid frankrijk van ons gezinnetje, de rauwmelkse kaasjes en lekkere wijntjes!

Hoi,

Wij gaan in juli voor een tweede eigenlijk willen we wel eerder maar, we gaan 4 juli trouwen en dan gaat echt de pil weer de prullebak in.  Op 11-08-2007 ben ik bevallen van een gezonde dochter Eva. Ik heb de zwangerschap en bevalling echt geweldig gevonden en ik kan ook haast niet wachten om het nog eens mee te maken. Hihihi merk wel dat ik steeds vaker weer opdit forum zit te kijken hoop dat het gauw juli is en dat we gauw een positieve test mogen krijgen.

Liefs Linda,

Hoi hoi

Meisje top zeg 2 weekjes naar Zuid-Frankrijk lekker genieten samen met je gezinnetje leuk zeg. Ja dan kun je nog lekker genieten van de rouwmelkse kaas en de rode wijn hihi. Idd voor je het weet is het juli

Linda (ben even vergeten wat er voor moet) leuk zeg jullie gaan trouwen. Heerlijk en je dochter is ook het bruidsmeisje. Nu maar hopen dat er in jullie huwlijksnacht een mooi wondertje uit onstaat.

Groetjes Sharine

Ja Eva is dan een bruidsmeisje samen met haar twee nichtjes. Heb zonet even uitgerekent wanneer ik mijn laatste pil ga nemen en dat is eind juni dus geen juli hihihi. Als we gaan trouwen zo ik net weer met mijn strip begonnen zijn dus daarom stop ik eerder ach en wie weet wat er onze huwelijksnacht gebeurt hihihi .

Liefs Linda,

Leuk joh dat je dochter bruidsmeisje is. Ja zou eigenlijk wel heel bijzonder en leuk zijn als er in je huwlijksnacht iets gebeurd hihi.
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoelang het bij mij gaat duren na mijn bbz raakte ik gelijk weer zwanger, zul je nu zien dat het heel lang gaat duren. Maar goed we wachten rustig af. Ik moet nu eerst het weekend of er net na ongi worden. Ben benieuwd hoelang mijn cyclus nu duurt.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan