Meiden die in juni 2008 voor het eggie gaan

Hoi hoi

Annerobe leuk dus jij ook voor de 3e. Ik heb ook 2 kids een van 4 jaar en een van 2 jaar. Dus jij ook weer flink aan het klussen geslagen haha. Nou ik wens jou ook heel veel succes deze maand.

Diarich meid vergeet je zo niet de foliumzuur in te nemen. Als je hem achterin het aanrechtkastje zet . Jij ook succes he!

Nou hier volgens mij nog geen ei zit nu op dag 15. Maar goed kan nog. We klussen gewoon rustig verder.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine,

Ik las idd al dat onze kids dezelfde leeftijd hebben....
LEUK!

Jij bent dus ook deze maand gestopt met de pil.
Vraagje: Doe jij een ovulatietest omdat je weet dat je geen eitje hebt??
En was je bij de andere twee snel zwanger..?
Ik dus wel maar heb nu helemaal niet het gevoel dat het weer zo snel gaat lukken, dat had ik bij mijn jongste zoontje wel.
Maar goed tussen mijn  twee mannetjes  zit precies 22 maanden en nu zou er alweer bijna 3 jaar tussen zitten.....minimaal

Ik vind dat ik bij deze stap ook een grotere BEWUSTE keuze maak dan bij mijn jongste, iedereen ging er destijds al maanden vanuit dat ik weer zwanger zou worden en ik zelf eigenlijk ook. Maar als je dan twee kids hebt denkt het gros dat we wel klaar zijn nu. Dus nu moesten we denk ik veel langer en bewuster nadenken over deze stap. Ook hebben we altijd geroepen dat we drie kids willen.

Maar goed ik moet dit weekend dus aan de klus, ik las op zo'n vruchtbaarheidsberekening dat ik de 8e mijn meest vruchtbaarste dag heb....

Dan kan ik de 23e evt. pas een test doen.....duurt nog wel lang hoor!
Liefs Anne Robe

Jij ook heel veel succes naar het vinden van je ei he

Sorry het staat er een beetje dom nu ik het terug lees..............

ik bedoel natuurlijk omdat je niet weet  WANNEER je een eitje hebt...

Hoi allemaal,

Nou wij zijn ook deze maand begonnnen en deze week hard aan het werk. Heb even een vraagje. 22 mei is mijn cyslus begonnen en nu zou het zo zijn dat deze week de week is. NU heb ik twee ovulatietesten gedaan en deze geven aan dat ik vruchtbaar ben. Nu had is dinsdag avond veel steken en last van mijn buik. Dit heeft niet zo lang geduurt. Als het goed is zou ik 7 juni mijn ei hebben maar zou het ook kunnen dat die dinsdag is geweest. Nu hebben we wel op maandag en dinsdag geklust, zou het dan alsnog raak kunnen zijn???? Dit is voor mij de eerste keer dus alle tips zijn welkom.

groetjes ramona

Ramona als je ovulatietesten positief aangegeven zijn dan wil het zeggen dat je ei binnen 48 uur komt. Als je geklust hebt tijdens die positieve dagen dan zit je helemaal goed.

Annerobe nou ik ben niet deze maand gestopt met de pil ik ben al gestopt sinds vorig jaar maart (zolang zijn we al bezig) maar vorig jaar September heb ik een BBZ gehad en December vorig jaar een miskraam. We hebben toen even een pauze ingelast van ongeveer 6 maanden. En we zijn vanaf nu weer aan de klus voor een baby. Nee ik gebruik geen ovulatietesten ik temp altijd. Aan temp kan ik heel duidelijk zien wanneer mijn ei is geweest. Bij de eerste heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte en bij de tweede in de 2e ronde. Dus ja het zegt niets, misschien dat het nu wel weer heel lang gaat duren of misschien wel niet haha.

Liefs Sharine

Voor diegene die mij nog kennen, ik had jullie verlaten om er in mei al voor te gaan (kriebels niet te onderdrukken!), en ik ben perplex... want het is meteen al raak! Ben nu ruim 5 weken zwanger!

Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben en dan zorgeloos kunnen genieten van een voorspoedige zwangerschap!

(ik zal jullie verder niet storen, ha ha)

Hoi Sharine

Joh dat was zeker schrikken een BBZ....
Is je eierstok nog wel intact gebleven?
Nu snap ik dat je graag wil weten waneer je een eitje hebt.
Heb je nu een grotere kans om nog een keer een BBZ mee te maken of zou dat toeval zijn? Dan krijg je vast extra controle's bij de gyn of niet?

Wel lekker dat je jezelf een half jaar hebt gegeven om je lijf weer even de rust te gunnen, dat is ook niet makkelijk.

Nu weer lekker er tegen aan toch!!
Liefs AnneRobe

Ps Karin gefeliciteerd!!!!!!!

Terug
Bovenaan