Meiden die in juni 2008 voor het eggie gaan

Hoi hoi

Karin geweldig en nu word het spannend of niet???

Diarich jullie ook de condooms opmaken zo gaat het hier ook we hebben er ook net genoeg voor deze maand hihi.

Hier ook genieten van het mooie weer. De hele week blijft het mooi, nou mag van mij vind dit heerlijk.

Liefs Sharine

He dames,

We zijn weer thuis hoor. We hebben echt een leuke vakantie gehad en zijn heerlijk uitgerust. Eva vond het ook super ze was echt voorbeeldig . Ook onze hond vond de vakantie leuk alleen vond hij het wel vermoeiend met alle honden spelen we, zijn vanmiddag terug gekomen en hij slaapt de hele tijd al. Eva trouwens ook hoor die is ook gelijk in slaap gevallen toen ik haar op bedje bracht. We hebben alles al opgeruimd en de wasmachine draait overuren hihihi. Gelukkig hebben we de hele week mooi weer gehad de laatste dagen konden we lekker op het strand met Eva heerlijk zodra ik de foto,s op de pc heb laat is ze wel even zien.

Hoe is het verder met jullie?

Liefs Linda,

Hoi meiden

OOoww wat erg we stonden alweer op pagina 3. Maar goed ben er een tijd niet echt geweest. Vorige week is mijn zoontje geopereerd dus vandaar.

Maar goed hoe is het met iedereen???

Nou volgende week woensdag  moet ik ongi worden en dan is het voor mij zover dan gaan we er weer voor. Kan eigenlijk haast niet wachten.

Groetjes Sharine

Hoe is het met iedereen? Hier is alles goed het is zo juni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend he!
Zijn jullie al begonnen met foliumzuur?

Heb niet zoveel tijd nu om te schrijven misschien morgen.

Liefs Linda

Hoi hoi meiden

Het is echt rustig geworden hier.

Hoe is het met iedereen zijn de meeste alweer aan de klus. Hiero verwacht ik deze week ongeveer mijn ei dus ja hier word weer geklust. Hier is mijn NOD rond 20 juni.

Wanneer is jullie NOD

Groetjes Sharine

Hey meiden

Ik heb een nieuwe topic geopend:juni 2008 stoppers

Enjoy the club zou ik zeggen

Groetjes mij

Hallo allemaal!

Wij zijn ook druk aan het klussen mijn NOD is rond de 23ste van juni. Dan zijn we op vakantie . Wie weet hebben we dan wat te vieren ha ha ha We hopen het, maar we zullen zien!

Foliumzuur zijn we al even bezig. Staat stiekum achter in een kastje :) .

Allemaal succes deze maand!

Groeten

Diarich

Hoi meiden

Hier nog een juni stopper!!
Ik ben blij dat ik niet in mei gestopt ben
hihi wat een lijst met berichtjes  bij de mei stoppers  zeg.....

Maar goed, ik ben dus AnneRobe en 31 jaar.
Ik heb al twee kindjes, de oudste is net vier en de jongste is 2 jaar.
Heel gezellig boeltje bij elkaar! Twee zoontjes.
Maar goed ik ben blij te lezen dat er hier meer mama's voor de derde gaan!!

Ik was bij alle twee mijn schatjes de eerste maand al zwanger, ik hoop natuurlijk dat dat nu weer zo is maar ik ben nu alweer een paar jaartjes ouder dus ik denk dat dat wel mee zal vallen. Bij de eerste heb ik ook veel op t forum gezeten en er altijd veel steun uit gehaald. Ook al tijdens mijn zwangerschap.

Maar goed ik zit nu dus midden in de klusperiode, 26 mei ben ik ong. geworden dus dit weekend moet het gaan gebeuren.  We zijn  stieken al een beetje bezig...haha

Je zou denken na twee kids weet zij vast alle ins en outs van zwanger worden nog maar ik ben er echt al weer helemaal uit hoor. Natuurlijk weet ik nog wel hoe het voelt maar ik vind het net zo spannend als bij de eerste (toen was ik 26)

Maar goed ik wens jullie ook allemaal heel veel succes deze maand!!!!

Groetjes van AnneRobe

Terug
Bovenaan