Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

He Carina,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! Volgend jaar verwelkom ik je in de 30-er groep ;-) haha

En ja, ik moet nu elke dag een poeder oplossen in water en dat opdrinken. Nu maar hopen dat ik snel weer zwanger raak, dan kunnen we zien of het dan wel goed gaat.

groetjes,
Dion

hallo allemaal,
Mijn vraag is of ik met jullie mee mag kletsen op dit forum????
Mijn naam is yvonne en ben 26 jaar. Ik heb bij 12 weken zwangerschap een zwangerschapsafbreking moeten ondergaan. ik was toen 12 wekwn zwanger.
Mijn vriend en ik gingen 5 juni voor de eerste echo, dit bleek dus niet goed te(het hartje klopte wel)  zijn en zijn doorgestuurd naar de gyn.deze constateerde dat het kindje verschillende afwijkingen zou hebben en kregen hier info over. Op 11 juni heb ik een vlokkentest gehad omdat ze hier uit zouden kunnen halen wat er precies mis zou zijn en of dat het iets erfelijks zou zijn voor een volgende zwangerschap. op 13 juni ben ik toen gecutteteerd. Dit was echt verschrikkelijk en tot nu toe de meeste erge dag uit mijn leven. We zijn hierna heelijk met z'n tweetjes op vakantie geweest en alles een plaatsje gegeven. Ben nu voor de tweede keer ongesteld geweest(zit nu aan mijn laatste dag denk ik) en nu willen we er graag weer voor gaan. die kinderwens is echt super groot voor ons. En uit de vlokkentest is gekomen dat het niets erfelijks is dus kunnen met een gerust hart weer zwanger worden. de 1e keer was ik de 5e maand zwanger, hoop dat het nu eerder mag zijn.
Ik ben nu ook wel weer zover dat ik over een eventuele volgende zwangerschap wil gaan kletsen, die gevoelens zitten ook zo hoog.
Nou ik hoor het wel of ik met jullie mee mag kletsen op dit forum.

Groetjes Yvonne

En iedereen succes met het zwanger worden (en zijn)

hallo,lieve mensen,we zijn weer begonnen met klussen,weten jullie wat over dat cervixslijm,ik heb daar enorm last van,je kan er draden mee spannen.ik heb geen idee wanneer ik vruchtbaar ben,ik weet wel da t je het kan uitrekenen,maar ik raakte altijd in verwachting als ik dus niet vruchtbaar was. volgens de berekeningen,kan ik onmogenlijk in verwachting zijn geraakt,kan iemand mij hier mee helpen,want ik ben het spoor bijster.heel veel liefs   van marjolein,mama van joey en loann .

Hallo dames,

helaas moet ik mij nu ook onder dit forum scharen. ZOu vandaag 7 wk zwanger zijn, maar kreeg afgelopen maandag bloeding. Vanmorgen naar vk geweest,en was dus niet meer zwanger. Vanaf t begin was ik hier al bang voor, en het is dus uitgekomen. Had de afgelopen dagen al gedacht dat het op een mk zou uitdraaien, dus de verwerking was al in gang gezet om t maar zo te zeggen. heb wel even een traantje geplingd toen de vk het bevestigde, maar helaas, t is niet anders.
Nu afwachten tot de bloeding ophoudt, ik hoop snel, als t volgende week niet over is, moet ik terug naar vk, en moet ik misschien gecuretteerd worden. Daar heb ik dus niet zo veel zin in.

Dit zou trouwens ons 1e kindje worden, en de 1e poging was ook gelijk raak! Helaas dus uitgedraaid op een mk. Ik hoop dat de volgende poging ook gelijk raak is, maar dat geeft natuurlijk geen garanties.

Moet ik nou trouwens eerst mijn ongesteldheid afwachten (dus buiten deze bloeding om), of krijg ik eerst nog een eisprong . Volgende vk kon ik gelijk na 1e ong weer verder proberen, en dat willen we ook graag.

Hoi meiden,
Het wordt toch lekker druk nu onder het topic.
Vandaag doen de RD gelukkig iets minder pijn, maar nog genoeg, jammer genoeg :-(
Ik ben wel lekker in het zonnetje aan het studeren geweest.

Carina: nog gefeliciteerd!
Het was de 2e keer na de 2e miskraam. Ik dacht de 1e keer ongi na de 2e mk ook, ja logisch, ze zeggen dat het meer pijn doet, dus zal het wel zo zijn en horen. Maar nu dus weer zo’n pijn, voelt (als ik eerlijk ben) nog erger dan m’n 2e mk met 6 weken.

Dion: ik hoop zo voor je dat je of in de goede groep zit en dat het werkt, of dat je gewoon zonder iets goed en snel zwanger bent.
Yvonne: maar natuurlijk ben je welkom op het forum, als ik het zo lees schelen we een paar dagen met de RD en misschien straks ook met een +-test???

Mama van joey en loann: ik weet ook niet erg veel van al het cervixslijm gebeuren. Ik ga het wel bijhouden deze periode. Vorige cyclus had ik inderdaad ook van die “draden”, maar weet inderdaad ook niet of je dan gelijk de vruchtbare dagen hebt? Ik ga maar ovulatietesten gebruiken ook.

Bieb: ook welkom! Ik hoefde niet te wachten na beide miskramen, daarom was ik na de 1e ook gelijk weer zwanger. Maar na de 2e keer heb ik expres gewacht. Het schijnt namelijk wel zo te zijn dat je na een mk wel heel erg vruchtbaar bent (heb ik gemerkt). Ze raden aan om toch minimaal één menstruatie af te wachten, omdat het makkelijker uitrekenen is als je weer zwanger. Je moet de tijd nemen om het te verwerken, daarom is een maand wachten ook goed.

Groetjes Shanaz

hoi hoi

dank je wel voor de felicitaties... ik ga nog een jaartej genieten als 20er.. hahaha

wat dat cervixslijm betreft...
ik ben natuurlijk geen expert, dus als het niet zo is moe iemand me maar verbeteren, maar ik merk dat ik vlak voor mijn eisprong meer last heb van cervixslijm. dat duurt meestal een dag of 3, 4. wanneer ik  dit neit meer heb, word ik 14 dagen later ongesteld.

ik heb nu 2 dagen last gehad van slijm. ik verwacht over 13 a 14 dagen ongesteld te worden (of niet )
hoop dat jullie er wat aan hebben...

groetjes Carina

quote: Shanaz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 20:29:18'));

Bieb: ook welkom! Ik hoefde niet te wachten na beide miskramen, daarom was ik na de 1e ook gelijk weer zwanger. Maar na de 2e keer heb ik expres gewacht. Het schijnt namelijk wel zo te zijn dat je na een mk wel heel erg vruchtbaar bent (heb ik gemerkt). Ze raden aan om toch minimaal één menstruatie af te wachten, omdat het makkelijker uitrekenen is als je weer zwanger. Je moet de tijd nemen om het te verwerken, daarom is een maand wachten ook goed.

Groetjes Shanaz

Hoi Shanaz,
Bedankt voor je reactie.
Ik ga t liefste gelijk weer klussen. Als de 1e menstruatie alleen maar gaat om t uitrekenen van de duur van de zwangerschap, nouja dan moet ik dat risico maar nemen . En op zich heb ik er vrede mee dat ik een mk heb gehad. Begrijp me goed, vindt t heel jammer, en heb natuurlijk al een traantje gelaten, maar ik was er al paar dagen mee bezig dat ik waarschijnlijk niet meer zwanger zou zijn voor dit echt bevestigd was, dus met de verwerking was ik min of meer al bezig.
Maar iedereen gaat er met een andere manier mee om, toch?

Hoi allemaal,

Ik zie dat iedereen een beetje gestopt was met schrijven, ik ook. Ik was teveel bezig met zwanger worden, ik heb ff een tijdje afstand genomen. En.......................... zwanger!!! Heb gisteren getest, ben nu 4w5d zwanger. Nou maar hopen dat het deze keer goed gaat. Wel heel spannend allemaal, maar ik ga wel proberen er van te genieten!

Heel veel **************************** voor jullie!

Liefs marije

Terug
Bovenaan