Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Hoi Nimfje,

Mmm, ook absoluut niet aardig van je schoonbroer.
Ik heb ook zo veel reacties gehad van o, wat erg, maar het is maar beter zo. Of je bent nog jong. Ik merk dat mensen die het nooit hebben meegemaakt er op reageren alsof het niet zo erg is.

Mijn oma heeft 12 zwangerschappen gehad, maar maar 6 kinderen. Dus 6 mk. Zei reageerde zelfs heel koel. Toen we laatst gingen vertellen dat we gaan trouwen toen zei ze ineens: ach meid, dan zul je na het trouwen wel geen tijd meer hebben om een opleiding te volgen (doelend op kinderen).
In de haar kringen zijn trouwen en kinderen gelijk aan elkaar verbonden, heeft niets met haar leeftijd te maken.

Bedankt voor de steun van je/ jullie!

Shanaz

Zondag waren ze er weer de ............

Tranen met tuiten gehuild..... had het ook nog totaal niet verwacht, zou eigenlijk pas vandaag/morgen moeten worden maar ja.......

Op naar ronde 5 dus.

Heb ff niet zoveel tijd om te schrijven, maar wou dit toch even kwijt.

Liefs Marije

Hoi allemaal,

maud en Angela echt super voor jullie, ik ga duimen dat jullie een hele mooie en zorgeloze zwangerschap zullen hebben!!

Shanaz, ik zou zeker gaan! Even laten zien dat jij wel goede manieren hebt!

Ik had zondag een verjaardag en daar kwam iemand binnen met een mooi klein buikje, ze vertelde dat ze op3 maart s uitgerekend, dat zou ook de dag zijn dat ik uitgerekend was........slik! Ben vrij snel daarna weggegaan....

Weet niet zo goed wat er met me aan de hand is, heb iedere keer na mijn klus dagen een beetje pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Denk eigenlijk dat ik gewoon effe naar de huisarts moet, maar zit hier niet zo op te wachten...heb een hele lieve huisarts hoor, maar ga gwewoon liever niet met de billen bloot zeg maar!!

Moet ook heel veel plassen, maar de laatste keer dat ik van beide klachten last had, had ik geen blaasontsteking....weet het ok niet meer. A.s maandag moet ik weer ongi worden, ben benieuwd, zal wel gewoon ngi worde, voel me verder niet anders dan anders!

groetjes lorrelijn

Hoi Meiden,
Even een update over mijn tante zijn. Ik ga vanavond met mijn vriend naar ons nieuwe neefje kijken. Maar ja dan kun je niet met lege handen aankomen. Dus vanmiddag met m’n vriendin en d'r kleine naar de stad. Ben benieuwd hoe verbaasd m’n schoonzusje zal zijn. Voel me nu wat rustiger er bij.

Marije;
Ik ben ook aan het wachten op de RD, hoop natuurlijk van niet. Ik heb geen idee wanneer ze komen (onregelmatige cyclus voor miskramen). Ik hoop dat het volgende ronde raak is voor je. Ik ga alle registers opentrekken als de RD langskomen, temperaturen, ovulatietesten, etc.

Hoi Lorelijn
Rot he als je steeds geconfronteerd wordt met zwanger zijn en als jij het niet meer bent. Denk maar zo, beter nu met je billen bloot dan is het straks ook niet eng als er bijv. een inwendige echo gemaakt moet worden. Als je gaat bevallen moet je ook met de billen bloot :).
Klinkt rot, maar als je eenmaal op je weg naar kinderen met je benen wijd hebt gelegen bij vreemden (ha, vk bijv.), dan is het de volgende keren veel minder erg.
Kop op (ik weet dat het moeilijk is)

Shanaz

hallo meiden,

ik ben getrouwd yippiee, het was een geweldige dag. Bedankt voor alle felicitaties.
Het gewone leven is weer gestart. Alhoewel ik zit nog wel in de witte broodsweken en laat dit nu precies mijn vruchtbare week zijn.  

Vorige keer toen ik precies mijn vruchtbare dag had uitgerekend en we hadden geklust was ik direct zwanger. Ik ben een beetje bang dat ik er te makkelijk over denk. Maar we zien het wel over 2 weken. Veel succes dames.
En hier heel veel knuffels van een hele blije kitty

Kitty2

Hai meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik zag Lorrelijn ook al zoiets schrijven. Telkens als mn man en ik geklust hebben, dan loop ik bijna een dag/1,5 dag lang met buikpijn. En het lijkt op menstruatiepijn. Ik kan me dit eigenlijk niet herinneren bij mn vorige zwangerschap. Het lijkt net of de zwemmertjes , aan het vechten zijn daarbinnen, wie de eindsprint mag halen, haha. Maar even zonder gekkigheid....ik vroeg me dus af of iemand dit herkent?

Liefs, Kitty26 (inmiddels al weer terug uit Brussel, lekker genoten!)

PS: Kitty2: Wat leuk dat je zo'n mooie dag had joh! Geniet nog even van je wittenbroodsweken..........

hi meiden,
ben een beetje sip vandaag. gisteravond ben ik ongi geworden.
volgens de ovulatie testen die ik had gebruikt is dat 14 dagen na de de twee gelijke strepen dus dat is 1of 2 dagen tevroeg.  
maar goed op naar de volgende ronde dan maar.
moest het gewoon even kwijt.
liefs nimfje

ik zal me hier ook even toevoegen en me verhaal vertellen ik hoop dat ik lkkr met jullie kan kletsen   .......

Na een lange zware vakantie kom ik weer even me verhaal doen…
Helaas een minder leuk verhaal….. maar dat is niet anders…..
Ik had 26 juli 2007 me 1e echo erg klein met 5 weken zagen we een inni minni stipje
We zijn daarna lekker 1 week op vakantie geweest en 2 dagen daarna 7 aug weer
Een echo gehad helaas zag dat er niet goed uit het was niet gegroeid en dus nog steeds5 weken….
Gelijk storte onze wereld in je gaat voor iets belangrijks in je leven en na 7 weken is er niks meer
De vrouw van de echopraktijk zei ook al dat het een zware miskraam zou worden als het uitzichzelf
Losliet… ik heb gelijk de VK gebeld en die zei wacht het nog een week af maar ik had er al 2 weken opzitten en
Doordat het zoveel bleek te zijn wou ik niet dat het uitzichzelf kwam en heb ik besloten een curretage te doen…
De VK heeft de gyn gebeld en kon vrijdag 9 aug gelijk langs komen hebben nog een echo gemaakt voor de zekerheid
En er was echt niks ik heb bloed moeten prikken omdat me bloedgroep nog niet bekend was en zou maandag ochtend een
Telefoontje krijgen wanneer de behandeling zou plaats vinden… maandag werdt ik gebeld dat het woensdag zou worden en
Dat ik om kwart over 7 aanwezig moest zijn sóchtends… ik mocht nix eten en drinken toen ik daar aankwam kreeg ik een pilletje
Om me lekker te relaxe want stond stijf van de spanning en en zat ieder moment te huilen….. ik werdt om kwart over 9 na de wachtkamer
Gebracht van de OK en om half 10 werdt de nacose ingespoten ik werdt om half 11 weer wakker…. Was heel zwaar toen ik wakker werdt
Om half 1 kwam de co assistente zn verhaal doen: het was een gemakkelijke curretage, we hebben het vruchtje extra gecontroleerd omdat we
Het raar vonden dat je met 5 weken al een miskraam zou hebben… we hebben dan ook het weefsel gecontroleerd volgens het weefsel bleek
Dat je al 12 weken zwanger was en dat het met 5, 2 weken al gestopt is….. het vruchtje was ook niet goed aan elkaar gesmolten…. Vandaar dat het
Bijna geen kans had gehad om levensvatbaar te worden….. het had dan ook 80% kans gehad als het had doorgezet dat ik een kindje met syndroom van
Down had gehad…. Ik bleek ook de Resus factor te hebben dat is erfelijk daardoor heeft mijn moeder 22 jaar geleden ook een miskraam gehad op 13 weken.
De resus factor veroorzaakt vaak een miskraam…. Je lichaam ziet je kindje wat groeit als een bacterie en stoot het af door die resus factor dat zorgt ervoor
Dat de cellen niet goed aan elkaar groeien…. Ik heb er tegen stoffen voor gekregen en als ik een volgende x zwanger wordt heb ik 50% minder kans op een miskraam
Dus dan is het nog 30% maar we gaan er dan zeker positief tegen aan kijken wij hopen dat we snel weer blij mogen zijn !!!!!

Ik zal eens kijken of we een mooie foto kunne maken van onze herrinering aan ons kindje we hadden al veel spullen gehad…..
Ik zal hier zeker op de site blijven en jullie volgen met de zwangerschap… en hopelijk mag ik snel mijn verhaal weer met jullie delen maar we hebben beslote om
1st ff te gaan samen wonen!!!!!!

xxx Mariette

Terug
Bovenaan