Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Hoi Dion,

Blij te horen dat alles weer 'schoon'is en dat je binnenkort ook weer mag beginnen.
Ik hoop ook snel dat er iets uitkomt,want het ontmoedigt ook als je zwangerschap steeds in een miskraam eindigt!

Ja kreeg v/d week ook weer zwangerblaadjes binnen,maar vind het idd leuk om te lezen en straks kan ik ze er weer bij pakken.

Ik heb ook een bloemenbon van moeders voor moeders gehad om me sterkte te wensen vond ik wel erg lief dat ze dat doen!

Ik ben nu 3 dagen overtijd,maar ja het moet de eerste menstruatie zijn na me miskraam dus heb eigenlijk meer zoiets dat moet weer op ritme komen allemaal.En heb ook geen zwangerschapskwaaltjes.Dus hopelijk zet me menstruatie snel door.Dan kunnen we weer verder!

Liefs Nathas.

Hoi Debby,

Veel sterkte meid!We weten hoe je je voelt.
Dus je kan hier altijd even van je af praten/kletsen.

Liefs Nathas.

Hoi Natasja,
Die bon heb ik inderdaad ook gehad; heel netjes ja, dat ze dat doen.
Hoe is het verder met alle meiden? Nog nieuws? Hoever zijn we in onze maandelijkse cyclus?
Liefs Maud

Hai Meiden,

Hier is het rustig hoor. Ik ben vandaag ongesteld geworden, klinkt gek: Maar ik sprong een gat in de lucht (deze maand zouden we overslaan omdat we anders in de uitgerekende maand zouden komen van ons overleden kindje, maar  we zijn de maand goed  doorgekomen, zonder al te veel huilbuien), en nu staan alle deuren weer wagewijd open en kunnen we er de aankomende maanden voor gaan......Heb er best wel weer zin in....Ben trouwens ook 3 dagen eerder dan normaal ongesteld geworden, en vorige maand was ik ook al niet echt op tijd, dus lijkt nu opeens weer dat ik onregelmatig ongesteld ga worden. Daar ben ik wat minder blij mee, want dan is het wat lastiger uitrekenen wanneer ongeveer mn vruchtbare dagen zijn ! Maar goed, op de gok dan maar . Vinden jullie die verjaardagen ook zo vervelend? Iedere verjaardag waar ik kom, kijken mensen je zo aan van: Zij is diegene die dr kindje is verloren.....Echt vreselijk. En dan weten ze ook nog niet wat ze moeten zeggen....ze kijken alleen maar.....en ik zie ze gewoon denken. Vanmiddag had ik dus zo'n verjaardag! Was blij dat we weer weg gingen...

Nou, ik ga lekker voor de tv hangen. Tot forums!

Liefs, Kitty

P.s. Is er al iemand toevallig zijn NOD naderend? Dan kunnen we even meeleven en hopen!!!

Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en op het forum zwanger worden na een miskraam.
Ik heb ook al een paar keer gepost en op het andere forum. Daar heb ik steeds in mijn verhaal wel iets aangepast omdat ik bang was dat bekenden van me (ook op dit forum) het zouden lezen. Nu maakt het me niets meer uit.

Ik gebruik de naam Shanaz, uit een game die mijn vriend graag speelt. Ik ben 26, woon in Brabant. Mijn vriend is pas 28 geworden. We hebben drie katten.
Sinds mei vorig jaar pilloos door het leven.
Na een kuur Provera in dec. vorig jaar door onregelmatige cyclus bleek dat ik de kuur eigenlijk niet nodig heb gehad, ik was zwanger.

Het mooiste wat ik ooit heb gehoord was een dag voor Valentijnsdag, het hartje van ons kleintje. Helaas bleek met de 13 weken echo dat het hartje ongeveer een week er voor gestopt was met kloppen. Ik heb er voor gekozen om het vanzelf te laten komen. Dat duurde bijna drie weken.

Na de eerste zwangerschap was ik maar aan het wachten op mijn   menstruatie, maar ik bleek bijna twee maanden na de miskraam weer zwanger te zijn. Bijna twee weken heb ik als een stresskip rondgelopen, met een gevoel dat het niet goed ging, inderdaad in twee maanden tijd een tweede miskraam.

Ik hoop dat ik me ook bij het cluppie aan mag sluiten.

Groetjes Shanaz

Hoi Shanaz,
Welkom meid! Tuurlijk mag je hier lekker meekletsen en  je hart luchten. Wat vervelend zeg, in zo'n korte tijd 2 miskramen. Bijzonder dat je bij de 2e keer zo'n voorgevoel had.  
Hoe staat dat trouwens met de andere meiden? Ik merk bij mezelf dat ik heel erg bang ben dat het een 2e keer ook weer mis kan gaan. Het ene moment kan ik niet wachten om weer zwanger te worden en heb ik het gevoel dat de mk-emoties ook wel grotendeels verwerkt zijn, maar als ik  dan bijvoorbeeld hier weer verhalen lees over 2 mk's achter elkaar of te vroeg geboren kindjes... pffff, zo spannend allemaal.  
Girls, we moeten positief blijven he, maar  af en toe...
Liefs Maud  

Hoi shanaz,

Tuurlijk mag je hier mee kletsen,WELKOM!
Wat erg 2 mk in 2 maanden tijd,sterkte!En hopelijk mag je snel zwanher worden en dat alles goed en gezond verloopt!

Hoi Maud,

Ik heb dat ook hoor wil dol graag weer zwanger worden maar ben ook weer bang om zwanger te worden,bang dat het dan weer een mk wordt.Maar we moeten gewoon het beste hopen.Vandag ben in ongesteld geworden,ben er ook blij om kunnen we er weer tegen aan.Ook ik had steeds een cyclus van 25 dagen en nu 29 dagen maar ja het is de eerste menstruatie na de mk dus misschien moet mijn lichaam weer even herstellen.

Liefs Nathas.

Hoi allemaal,

Shanaz: Welkom bij ons clubbie! Hoop dat je hier alles kwijt kunt wat je wilt......

En Maud: Ja....dat hebben we allemaal denk ik wel hoor, de angst of de volgende zwangerschap goed zal gaan of niet. Vandaag heb ik dus zo'n dag. Over het algemeen ben ik er aardig positief over. Tijdens mn vorige zwangerschap had ik nl. het gevoel dat er iets "mis" was, maar ja....verklaren kon ik het niet. Ik heb dus de 23 weken dat ik zwanger was, bijna geen enkel moment gehad dat ik op een roze wolk zat. Dat zal ik dus bij een volgende zwangerschap ook niet hebben denk ik. Nu hebben ze in het ziekenhuis  wel gezegd dat het een foutje van de natuur is geweest, en 5 % kans op herhaling, dus het zal ongetwijfeld wel goed gaan denk ik.....Maar toch, je blijft erover piekeren he! Zo ook vandaag.....gisteren was ik nog vrij positief.......en nu wil ik het liefst mn bedje in, en mis ik mn eerste kindje zo....
Maar wat je zegt: We moeten positief blijven denken, ooit komt onze tijd! En die tijd zal zowel spannend en mooi zijn tegelijkertijd!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan