Meiden tussen de 21 en 25 jaar en zwanger!!

Hoi allemaal,

Ik ben zelf 21 jaar en heb net een test gedaan. Volgens de test ben ik zwanger! Ik kan het echt nog niet geloven!. Zo raar.
Het was wel min of meer te verwachten maar toch..
Zijn er hier meer meiden rond mijn leeftijd die ook (net) zwanger zijn?
Ik wil er graag over kletsen, maar in mijn omgeving niemand (naast mijn vriend dan) om er over te praten.
Ik ben benieuwd hoe anderen het doen met studie, werk, reactie van de buitenwereld enz.

Groetjes,

M88

hoi m88

Ik ben al 30 en het is mijn tweede zwangerschap, maar bij mijn eerste zwangerschap was ik 21.

Als je daarover vragen hebt , of mijn verhaal wilt weten laat maar horen.

groetjes daisy
mama van marly
zwanger 10w+4d

Heey M88 ,

Zelf ben ik nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje , en ben zelf 21 en mn man 22.
Weet natuurlijk niet hoe jij zit ,
Wij hebben bv een huis gekocht, manlief werkt in de continue en ik parrtime (20 weken).
Als je wil kletsen hoor ik het wel..

Hoi,

Ik ben 25 en zwanger van mijn eerste. Mijn man is 28.

Ik werk fulltime bij een uitzendbureau en mijn man werkt fulltime in een laboratorium. We zijn sinds een jaar getrouwd maar wonen eigenlijk al jaren samen. Ook sinds een jaar een nieuw huis waar we nog volop in het verbouwen zijn. Ik heb officieel nog een thuisstudie maar dat krijg ik op dit moment niet gecombineerd.....

Als je iets wilt weten laat je maar een berichtje achter!

Hey meiden,

@ Daisy
Ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Was jou 1e gepland en hoe reageerde je omgeving? Hoe deed jij het met studie/werk/kinderopvang enz?

@ Debbiej
Ik zou ook graag met jou willen kletsen. Was jou zwangerschap gepland?

Mijn zwangerschap is ook gepland maar ik zat eerst nog te wachten tot mijn 1e natuurlijke menstruatie zou komen, en nu ben ik dus zwanger. Ik had het niet meer zo snel verwacht omdat ik na t stoppen met de pil niet gewoon gelijk ongesteld werd.
We zijn dus blij verrast!
Ik moet op dit moment nog 3 maanden stage lopen. dan heb ik mijn opleiding fysiotherapie afgerond.
Mijn vriend is een stuk ouder dan ik en heeft een vaste baan in het onderwijs. Toch vind ik het qua financieen wel spannend allemaal. Zo breed hebben we het ook weer niet ook al heeft mijn vriend een vaste baan. Maar ik heb wel zo'n instelling van het komt allemaal goed. Voor alles is een oplossing.
Ik hoop nog een waarneming te kunnen doen na t afronden van mijn studie. Dan als het kindje er is en alles helemaal goed gaat op zoek naar een baan.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes,
Marloes

Hoi , De zwangerschap was gepland ja ben begin maart gestopt met de pil , en eind maart was het al raak .. had ik dus nooit verwacht je hoort zo vaak dat het eeuwen duurt , mijn man en ik zijn nu bijna anderhalf jaar getrouwd , en hebben sinds december ons huis gekocht , waar ook nog hier en daar wat moet gebeuren , over het financiele zit ik ook het meeste in maja gewoon kop op en positief denken inderdaad

Hoi,

Ik ben 25 en zwanger van mijn eerste. Mijn man is 28.

Ik werk fulltime bij een uitzendbureau en mijn man werkt fulltime in een laboratorium. We zijn sinds een jaar getrouwd maar wonen eigenlijk al jaren samen. Ook sinds een jaar een nieuw huis waar we nog volop in het verbouwen zijn. Ik heb officieel nog een thuisstudie maar dat krijg ik op dit moment niet gecombineerd.....

Als je iets wilt weten laat je maar een berichtje achter!

@ debbie: ja ik probeer ook gewoon positief te blijven.
Ik ga morgen denk ik een afspraak maken bij de huisarts. Ik heb wat vraagjes over die (waarschijnlijk) innestelingsbloeding die ik heb gehad en verder weet ik niet hoe het allemaal in zn werk gaat. Wanneer moet ik een afspraak maken bij de gynecoloog enzo? welke stappen moet ik nu zetten nu ik weet dat ik zwanger ben.
Spannend hoor allemaal!
Weet iemand van jullie misschien hoe het zit met een innestelingsbloeding? hoelang na de bevruchting je die kunt krijgen?
ik heb geen idee hoe lang ik al zwanger ben.

groetjes,
M

Terug
Bovenaan