Meiden tussen de 21 en 25 jaar en zwanger!!

Hey meiden,

Ik ben erg ongerust. Ik heb zaterdagavond opeens bloedverlies gehad. het druppelde er echt uit. 1 maandverband vol ongeveer. Hierna nog zo'n 2 dagen bruinig slijm gehad. Nu niks meer. Ben bang dat het mis is gegaan.
Ik heb straks een echo bij de huisarts. Hoop maar op het beste.
@ chantal83: Ik woon in omgeving rotterdam. en jij?
Ik ben van plan in verpleeghuis te gaan werken. Part. praktijk lijkt me wel zwaar als je zwanger bent. Hoop graag even met je te kunnen kletsen. Ben benieuwd.

Groetjes,

Marloes

het is helemaal goed volgens de huisarts.
Het blijkt dat ik twee bevruchte eitjes heb (gehad).
Misschien dat doordat er eentje verloren is gegaan ik dat bloedverlies had. Maar hij had ook weleens meegemaakt dat dat zo leek en dat er later wel hartactie bij die tweede te zien is.
Heel misschien dus een tweeling! even afwachten.
Maar eentje is in ieder geval goed gegroeid en goede hartfunctie!
Ben heel erg blij nu. Mag volgende week weer voor een echo naar de huisarts.
Zo fijn is dat.

Dankje mamamanon voor t vragen ernaar!

Liefs

Hoi Marloes,
je schreef in je orige bericht volgende week voor een echo naar de huisarts, heb je die al gehad, ik ben erg beniewd, vind dat je het ook allemaal goed doet, mijn halfbroer zou een broertje en een zusje krijgen en na 33weken bleek het broertje niet meer te leven..
heel erg naar allemaal , dit zeg ik neit om je bang te maken ofzo hoor, maar ik wou alleen een zeggen dat ik het goed van je vind hoe je je insteld!!

Liefs

Hey,

Gister de 3e echo gehad.
de dokter deed een kop-staart meting. Rond de 7 weken en 5 dagen. Maar kan volgens mij zo een halve week schelen. Het is echt milimeterwerk.
Ik heb volgende week mn 4e echo bij de dok en voor die week daarna maak ik een afspraak bij een verloskundige. misschien dat zij tegen die tijd nauwkeuriger kan zeggen hoe of wat.
Bij de echo gister bleek dat er ooit een tweeling heeft gezeten.Van die ene die het niet heeft gered heb ik dus dat bloedverlies gehad. Hoop maar dat die ander lekker blijft zitten.

groetjes

Hoi,

Nee ben eigenlijk nog niet zo lang zwanger. Nu zo ongeveer 8 weken.
Ik heb er nu opeens wel veel meer vertrouwen in hoor. eerst was ik bang door steeds dat bloedverlies maar nu ik zeker weet dat het van die 2e afkomstig is geweest ben ik er geruster op.
Op de echo was ook te zien hoe het weefsel van de 2e weggeduwd/verschrompeld werd door het goede vruchtje.
Ik heb zelfs heel licht het hartje gehoort! vraag me niet hoe dat kan bij bijna 8 weken. Lees overal dat dat pas later kan maar heb het echt gehoord.
En de kleine is in de weken dat ik echo's heb gehad goed gegroeid dus ik maak me eigenlijk even geen zorgen meer.
en dat de 2e het niet heeft gered vind ik jammer maar ik zie het maar zo; de natuur doet zijn werk, het was dus blijkbaar niet gezond.
Als ik geen vroege echo had gehad had ik het ook niet eens geweten.

Hoe lang ben jij zwanger? kan het zo snel niet terugvinden.

Groetjes,

Marloes

Terug
Bovenaan