Meiden tussen de 21 en 25 jaar en zwanger!!

hey !!!
ik ben 25 jaar en ook zwanger van ons eerste kindje
mijn man is 24 en we zijn nu bijna een jaar getrouwd!
het was helemaal gepland.ook waren wij zo snel zwanger ook gelijk..dus we geloofden het ook bijna niet.
inmiddels ben ik bijna 9 weken.
ik werk als assistent storemanager bij een dames modezaak. straks ga ik 25 uur werken en mijn man blijft gewoon normaal werken!
hoever ben jij nu precies?
groetjes debby

Morgen gewoon even de huisarts bellen , als ze niet kunnen berekenen hoelang je zwanger bent word je vanzelf door gestuurd na de gynecoloog of verloskundige , bij mij was dat ook zo kon binnen een week een echo maken en zij rekende dan hoelang k zwanger was:D
De huisarts zal je ook precies vertellen hoe en wat nu..
Heb geen ervaring met innestelingsbloeding sorry.
Groetjes!

ik lees net dat je dat nie weet hoever je bent
ik had een clearbleu test gekocht die geeft aan hoever je ongeveer bent.
daarna gelijk dokter gebeld en die heeft me doorgestuurd naar de verloskundige .
ik hoop dat je er wat aan hebt als je nog wat wil weten let me know!!!
groetjes

hallo.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben 18 jaar en zwanger van ons eerste kindje.
toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben was ik vijf weken zwanger, mijn eerste reactie was schrik blij!! De reactie van mij vriend was SCHRIK! Als jij ervoor gaat doen we het samen!
We hebben toen grote stappen moeten nemen, samenwonen, trouwen en hopen dat we dat aan konden, we zijn nu 37weken zwanger en het gaat nog steeds hardstikke goed.

Hij is 23 en werkt bij een timmerbedrijf,
ik zit helaas nog midden in een opleiding SPW, ik ben nu met zwangerschapsverlof en ga in januari weer verder want wil daar wel graag mijn diploma voor.

Mijn man en ik zijn hardstikke blij dat de baby op komst is, het wachten duurd alleen erg lang.
Het kan nu ieder moment gebeuren, s'avonds als we op bed liggen dan gaat hij er nog even mee ''knuffelen'', zijn hand op mijn buik en dan reageerd de kleine direct, erg leuk allemaal!!

Groetjes Manon

Hoi meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Zelf was ik 19 toen ik voor het eerst zwanger was (20 dat ik beviel) en 15 maanden later kregen wij een 2e kindje.

Als je vragen hebt dan kan je ze stellen.

groetjes, Cynthia

Hey dames,

Iedereeen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben zelf net 24 en 21 w zwanger van de de 2e! De eerste kreeg ik, gepland, op mijn 21e. Mijn omgeveing reageerde heel positief, ik was bij mijn 1e 2,5 getrouwd en we hebben een eigen huisje! Ik ben van 36 uur werken naar 17 uur werken gegaan in een bloemenzaak en de rest ben ik lekker mama bij mijn zoontje! Verder is mijn man vorig jaar een eigen bedrijf gestart en daar doe ik de administratie van. Een onzekere tijd nu, maar we hopen maar dat het allemaal goed gaat komen, voorlopig heeft hij nog werk genoeg gelukkig, hij heeft een eigen bouwbedrijf. Ik hoop dat al jullie twijfels weg gaan, het komt allemaal wel goed!

Ik ben 25 en nu 16 weken zwanger! kon het in het begin ook niet geloven en heb wel 6 testen gedaan, uiteindelijk ook clear blue en die zei dat ik toen tussen 3-4 weken zwanger was.. met 8 weken heb ik de eerste echo gehad, en kon het voor het eerst zien... en nog was het toen onwerkelijk.. inmiddels 3 echo's verder en de kleine gevoeld te hebben beginnen ik echt van mijn zwangerschap te genieten.. buitenom al de kwaaltjes dan want die zijn af en toe niet echt prettig.. maar we weten waarvoor we het doen.. :)

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle berichtjes!
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn situatie vinden. Ik ben 21 jaar, nog voor drie maanden student. Ik hoef alleen nog drie maanden drie dagen in de week stage te lopen en dan heb ik mijn diploma fysiotherapie.
Mijn vriend heeft een vaste baan in het onderwijs. Wij wonen drie jaar samen.
Nu vind ik nu het eenmaal zo is het best wel spannend hoe ik het ga doen met straks beginnen met werken. Ik weet niet of ik nog een tijdelijke baan kan doen voordat ik met "zwangersschapsverlof" ga. Of dat ik pas na de bevalling en als het kindje naar de opvang kan gaan beginnen met werken.
Ik ben het al een beetje gewend om voor een kindje te zorgen, mijn vriend heeft een zoontje van net 6. Daar zorg ik ook de helft van de week voor sinds ongeveer drie jaar.
Ben benieuwd of jullie vinden dat ik het mezelf moeilijk maak of dat het juist goed uitkomt zo.
Ik ben sowieso geen carrierevrouw dus in de toekomst zie ik mezelf drie dagen werken en de rest met de kindjes. Als het allemaal goed mag gaan natuurlijk.
Ik ben trouwens echt nog maar net zwanger. Denk zo'n 2 weken. Eerst maar eens kijken of het allemaal wel goed gaat. Heb al veel last van misselijkheid en erg opgezwolle en pijnlijke buik. mijn darmen reageren er ook op.

Nou ik hoop weer van jullie te horen!
gr,

Marloes

Terug
Bovenaan