***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Zo we zitten dus in deel 4 alweer.. schrijven we deel 3 nog vol? Haha!!
M'n eters zijn weer weg. Lekker makkelijk. Vanavond heel even op visite bij
kennissen, maar verder niets veel in de planning.

Ik ben er denk ik vanavond niet meer, maar ga jullie zeer zeker morgen als eerste inlichten over mijn streep.

Greet heb je nog een test? Doen we het samen morgenvroeg, maar kan niet missen dat je gewoon dik zwanger bent..

Het is echt super zo leuk..
Ben gelukkig een beetje van mijn hypergevoel af, maar er spookt nog steeds 100 dingen tegelijk door mijn hoofd.

Tot morgenvroeg lieverds...
Liefs xx

Hahah, opperhoofd....alsjebliefd, dan voel ik me net de boze heks hihi.....Ik hoop toch dat ik dat niet ben hé ;-) Lieve woorden ja, MD en Turtle!!! Jullie verdienen een dikke kus!!

Schoonvader is weg :p Kan nu eindelijk die test ff doen, ben benieuwd hoor pfff....

Haha ja lesy je bent een beetje het begin van onze stamboom......

En weer een test zwanger is echt zwanger hoor!!!

-xxxx-

Jaaa ik ben ZWANGER!!! Nog steeds hehehe :p
Oww ik ben zo benieuwd hoe het morgen met hannes en greet gaat!!!

Turtle doe niet zo  gek haha.....Krijg de slappe lach van je....

Wat is dat eigenlijk, zo'n jonge gezinnen pas???

Hey Lesy,

Zo'n pas kost je 10 euro per jaar.
En je krijgt met die pas bij HEEL VEEL winkels/organisaties mooie kortingen.

Zoals bij prenetal/lief winkels maar ook center parks enzo.

Je kan op deze site als je zon pas hebt inloggen en dan kan je alle winkels en organisaties zien die aangesloten zijn.

-x-

Oké, misschien is dat wel wat ja....Bedankt voor de informatie haha...
Mn man heeft weer eens een vreetbui....Moet vast ongesteld worden :p

Nou ik zal nu even lekker bank hangen...
Ik kijk morgenvroeg even stiekem hoe het met hannes en greet gaat!!
Hoe laat doen jullie die test ;-)
Hmmm zal heerlijk dromen vannacht haha. Succes meiden!!

Liefs van Lesy...

Hey Lesy, ik test morgenvroeg. Om 10 uur moet m'n man weg, en
dan kom ik gelijk vertellen hoe het met me gaat..
Dikke kussss xx

Heej Meiden,
Zal morgenochtend meteen lezen als ik wakker word!! ben erg nieuwschierig:)

Net bij een vriendin geweest, heb het gevoel dat we uit elkaar groeien.. we wonen nu allebei een jaar samen en zij en dr vriend zijn heel erg met geld bezig en erg matrealistisch(als ik het goed schrijf) dat is echt heel vervelend want we hadden het over kinderen en toen zei ze ik wil pas kinderen als ik het ECHT kan betalen.. het kwam op mij over alsof ze bedoelde dat wij het niet konden betalen,, en ze had laatst ook tegen dr vriend gezegt dat wij het aan het proberen zijn en toen had hij gezegt: Zijn ze er financieel wel aan toe en is dat wel verstandig enzo.. en niet eens van oh wat leuk.. bleah dan heb ik echt geen zin meer om met haar dr leuk over te praten.. sorry haha meteen al gal spuwen maar zat er zo mee in me buik.. haha wel raar ken jullie niet maar vertrouw jullie wel mijn meest persoonlijke dingen toe.. echt raar!!

wat doen jullie allemaal met kerst meiden? ik hoop dat ik helemaal op een roze wolk zit omdat we zwanger zijn,. of natuurlijk op een donkere wolk omdat ik ongesteld ben...!!

Lesy wat leuk zeg zo een dikke streep.. wanneer ga je naar de verloskundige? of heb je daar nog niet over nagedacht..

Liefs MD

Terug
Bovenaan