***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Dankje cato, geen idee hoe het kan, ik was toch best zeker van mijn zaak.
Daarom valt het nu ook echt tegen.. Ik baal echt en nu zit ik hier in mijn
uppie... Bah, ineens nergens meer zin in. Weg energie...

hoi allemaal...

Greet.. ja we zijn niet naar het personeelsfeest geweest gelukkig :d haha
en het is geen macaroni geworden maar chinees hahaha

Bloemetje... dan zijn je borsten al flink gegroeid in de zwangerschap zeg pff hoeft van mij ook niet heb nu c ben er wel tevreden mee groter hoeft niet haha

Iesy gefeliciteerd!!!!!!

Cato.. vervelend als je toch wat bloed verliest... hopen dat het niets is en toch nog een positieve test hebt over een paar dagen!!

Greet.. ze zeggen altijd een streepje is een streepje dus gefeliciteerd ;)!!!!

Hannes.. Kut man dat de test negatief was :(   sterkte!!

zo deel 4 is er al weer wat gaat het snel met onszeg haha

Zo heb me gister eens flink misdragen in de stad haha  heb genoeg geld uit gegeven    heb nieuwe sportschoenen gehaald nieuwe nike's haha vind ik het fijnst met het werk dus.. en 3 nieuwe truien nieuw gourmetstel voor de kerst haha lekker gegetenin de stad

ga zo rollade bakke pff duurt altijd zo lang bah bah

Fijne dag allemaal!!

Liefs Mij

Greet; jij natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd. Super voor je...!!!
M88D; dat is wel vervelend dat je vriendin zo stom doet. Vooral erg jammer.

quote: Hannes1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2008 10:03:48'));

Goedemorgen dames...
Ik heb net getest en ben
dus NIET zwanger!!!
Ik voel me zo k#t!!!!!!!!
Liefs x

Oow Hannes!!  Hier een hele dikke knuffel!! Jeetje wat sneu zeg, weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen! In ieder geval sterkte ermee!

@Cato: ik denk dat het misschien per persoon verschilt? Waarom zouden ze dat anders op die testen zetten, als elke vrouw er bij voorbaat al negatief mee zou testen? Er staat wel op dat er aangeraden wordt om pas op je NOD te testen, maar dat het eventueel ook 6 dagen daarvoor kan. Voor jou heb ik nog steeds goede hoop hoor! Je bent nog niet ongesteld immers, dus pas als je dat wel bent geloof ik dat je niet zwanger bent.

@Anne: het shoppen is dus wel geslaagd?  Super!

hallo
@greet: GEFELICITEERD!!! ben super blij voor je geniet ervan

@hannes: vind het erg sneu dat de test negatief was hoop dat volgende maand je beter is gezind.. dikke knuffel.

hadgisteravond mijn verjaardagsfeestje heb zelf alleen bijna niks kunne eten was me tcoh misselijk.. ma heb wel een super leuke avond gehad! nog 3 dagan wachten dan is mijn nod hoop natuurlijk dat ie uitblijft maja is me eerste ronde dus we zien t wel..kuss

Goedemoregn allemaal!!!

Bloemetje waar ben je nou? Het gaat toch wel goed met jou??

Hannes NEEE!!! Dit had ik echt niet verwacht meissie! Ahh kan me voorstellen dat al je energie ff weg is. Misschien ben jij wel iemand die pas na een week overtijd een positieve test heeft? Dat lees je ook regelmatig, maar leuk is het niet nee. Hoe voel je je nu? Denk je echt dat je ongi gaat worden nu of voel je je verder goed? Pff ik blijf voor je hopen zolang je niet ongi bent geworden hoor meis...VEEL STERKTE!!

Zo ik zal even een prakje andijvie opeten haha, zin in :p

Liefs van lesy.

Hannes:( jeetje zeg wat ontzettend k*t inderdaad.. had bij jou ook een goed gevoel.. zo zie je maar dat dat niet alles zegt:(..

liefs

Terug
Bovenaan