***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

@bloemetje en je kende me niet dus........ haha nee joh zit je te plagen meid hou het maar lekker voor jezelf we komen er wel achter als het goed is!! Weet nog niet voorlopig nog niet vind dit nog te vroeg en anders moet me moeder lang geduld opbrengen voor het augustus is!! En ik hou in me achterhoofd een beetje dat het nog fout kan gaan, tis nog zo kort.
@lesy leuk zo n boek, ga ik ook kopen.... en me buikomvang te dik vrees ik haha.

liefs

Jaa zeker een leuk idee om het zo te vertellen. Hoop dat manlief dan een nieuwe baan heeft, dus hebben we dubbel goed nieuws hahaha......

Ja bloem, ik zal genieten
Zal even verder met aardappels schillen, pff voor 2 dagen, is best veel :-(

Owww ik ontpit de aardappels niet goed zegt manlief, issie net binnen
Ja oké, en hoe was je gesprek???!

Grrr mannen....

(Wat zit je te lachen Greet??) :p

lesy wat zei je hier heb je de aardappels het mesje en de pan.......????
ik lach omdat ik iets weet wat jij nog niet weet haha

Greet,
Haha, ja, hihi. Grappig he.
En ja, kan altijd nog fout gaan, maar mijn idee is dan, het kan verder in de zwangerschap ook nog fout gaan.

Lesy.
Goed zo, dat je gaat genieten.
Haha, heb je je pan,aardappels en mesje toch aan hem gegeven.
Ik zou het wel weten hoor.

Pff, ik heb me een maagzuur sinds ik heb schoongemaakt, en een onwijse pijn. Grr, als ik loop ga ik bijna door mn bekken heen. Oeps, niet flink geweest vandaag.

Liefs

bloemetje heb je een mattenklopper anders kom ik er een brengen, eigenwijsje...............

Hoi,

Greet,
nee, geen mattenklopper, haha, heb bijna geen matten. Hihi.

Net 6 beschuiten op. En paar hapjes boerenkool, maar werd me zo beroerd van die boerenkool, dat ik aan me kerstpakket ben gegaan, haha, beschuitjes, zat lekkere jam bij. Hmmm, heerlijk, hihi.

Zo, moet blijkbaar nog naar schoonouders, vriend zn fiets ophalen, zij hadden hem naar fietsenmaker gebracht, en nu moet ik weer weg terwijl ik er geen zin meer in heb. Grrr. Hihi, mannen he, waarom vragen ze het niet gewoon eerst? Haha.

Liefs

Terug
Bovenaan