***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Onze Lesy,
Meid, haha, je probeert wat los te krijgen he?
Haha, gaat je niet lukken, zeker op het forum niet.
En boerenkool, hmmm, wij vanavond weer, alleen vandaag niet zo een zin in :s
Hehe, maar ja, moet wat eten he.

Greet,
Daar was jij ook weer. Tja, wat heb je ook alweer gezegd.
Owja, dat ik moest gaan zitten, ja, zit nu op de bank hoor. Hihi, zal nu luisteren naar je.

Cato,
Fijn he, dat we elkaar proberen er zo door te slepen, en vaak lukt het ook. Erg fijn is dat. Samen lachen, samen huilen.

Ik ga hier ook de lichtjes aansteken. En paar kaarsjes op tafel denk ik. Geurkaarsje dr   bij. JA, dat gaan we doen, hihi.

Liefs

Hoi,
Cato,
Als het alleen bij afvegen is, dan kan het denk ik nog steeds. Maar laten we je nu verder niet gek maken.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid.

Lesy,
Meid, volgens mij ben je er erg onzeker over he meid? Probeer het gewoon te laten zakken, en ergens anders aan te denken, op internet vind je niet altijd de juiste info meid.

xx

jeetje meiden tis niet bij te houden!! Op hyves ook al zag ik haha we hebben bijna een dagtaak aan bijlezen en schrijven!!!
@cato ik blijf ontzettend hoop houden! Toch wel lekker dan hoef je zulke dingen niet in het weekend te doen? Of poets jij alle dag haha.
@lesy ja erg moeilijk kom nogal bij mensen en je praat overvan alles en dit mooie geheim, was ook nog ff bij me ma geweest nou dat was helemaal moeilijk zou het tegen dr uitwillen schreeuwen haha.... Die rugpijn zal er wel bij horen, ik ben eigenlijk wel blij dat ik wat voel, teken dat er wat aan de hand is!!
@bloemetje wat krijg je nou????? je hebt me nu gezien dus vertel maar hahaha......

Liefs

Ja bloemetje, goed idee...ik zal ook ff de kaarsjes aansteken haha. Ja ben erg onzeker, als ik maar wist dat alles goed blijft gaan denk ik dat ik meer zou kunnen genieten. Maar ga mn best doen....Hihi, ik iets losweken bij jou? Hmm misschien :p

Zo, stofzuigen lukte goed, moet nu wel weer even gaan zitten. Oww ik lijk wel zo'n oude bejaarde vrouw die een paar stappen gezet heeft en nu alweer moe is ;-)

Liefs.

Owja, moest in mn dagboek zetten hoeveel cm mn buik was haha. Die is nu 80cm rond :p En bij jullie???

Hoi,

Greet,
haha, ja, heb je nu gezien :)
En moeilijk om tegen je moeder te zwijgen. hehe, kan ik best geloven, Is zo leuk om het te vertellen.
Wanneer gaan jullie het tegen jullie ouders vertellen?

Lesy,
Hehe, hoe mn buikomtrek is haha, behoorlijk! zowiezo al, zonder zwanger te zijn.
Hehe.

Liefs

Heb vandaag mn moeder met zin niet gezien....Vind dat ook zo moeilijk, ik weet dat ze graag mag horen had ik zwanger ben haha. Stond gisteravond even op het punt om naar mijn ouders te gaan met mn manneke. Maar hij had geen zin, en gelukkig heb ik het nog niet verteld!! Toch nog even wachten hoor!!

Wil dan een positieve test inpakken en dat als kadootje geven haha. Ja ik heb hem nog, en de 2 strepen staan er nog op hahaha :p

Lesy,
Leuk idee om het zo te vertellen!!!
Hehe, spannend.
Ga je proberen te genieten meid?

x

Terug
Bovenaan