***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Lesy,
En nu ik jou stukje lees lopen bij mij de tranen over mn wangen, haha.
Jullie zijn zulke schatten.
Ik zit nu lekker op de bank hoor. Hond ligt nog in zn bench, vloer wel droog maar hij is stil, dus laat hem lekker slapen. Koken hoef ik gelukkig niet te doen vandaag. Want dat was nog over van gister. Alleen zo last van zuur nu ook. Door het schoonmaken.
Ons kleintje zit nu trouwens weer druk te bewegen, dus hehe, dat is wel erg fijn.
Hehe, zit ik net te zeggen dat hond nog ligt te slapen, belt er iemand aan, hond wakker, haha.

Cato,
Blijft spannend bij jou vind ik hoor.
Blijf toch nog beetje duimen voor je.

xx

Lesy,

Probeer daar niet aan te denken meid, aan een eventuele miskraam, gewoon genieten nu!!!

Liefs

hey meiden,

@hannes sorry maar wat een dokter, jeetje hij kan toch wel een beetje menselijker reageren! Het is toch logisch dat je je er druk om maakt!! Net of het allemaal niet nix is. Hoop dat je een gezellige middag heb met je nichtjes!! Geniet ervan!!de 22 das lekker vlug hopelijk brengt je dat meer......
@Bloemetje hé je kerstpakket leuk is dat, vind ik altijd een soort spanning hebben haha. Dus ik hoef niet eerst na de dokter te bellen, kan toch gewoon rechtstreeks naar een verloskundige praktijk bellen?? Hihi handig vragen aan de exper!!!! Ga je nu wel zitten jij!!! Lijkt me dat je genoeg gedaan hebt!!
@lesy een afspraak staan leuk leuk!! En nu rugpijn, heb ik ook gehad haha volgens mij dezelfde kwaaltjes........ Ik had het idee dat het kwam omdat me borsten opene zo groeien...!!
@anne tegen jou weet ik niet meer wat ik wilde zeggen ben het kweet o jee als het niet maar nu al komt.... Heb je vrij gehad vandaag?
@meisje haha een lijstje met wat je wil veranderen!! Grappig ;-)
@ ??? welkom haha

Het is bij ons opeens stik mistig zeg brr ben blij dat ik thuis ben!

Liefs

Ow lieve meiden,

Wat is het toch mooi om te zien hoe we elkaar hier iedere keer weer bijeenrapen en helpen verder te komen. Wat 'praat' het makkelijk zo he. Ik ben blij dat ik hier met jullie alles kan delen en dat jullie dat ook met mij doen.

Hebben jullie trouwens gister die film maybe baby gezien? Ging over een stel dat graag een kindje wil maar het lukt niet echt spontaan. het werd op een komische manier gebracht maar toch liepen de tranen over mn wangen...

Vanavond gaan we kijken naar het nieuwe huisje van mn vriend zn broer,die heeft vandaag de sleutel gekregen,dus wel leuk.

kus

@cato jou vergeet ik helemaal oeps...... Meid ik vind het nog steeds reuze spannend voor je. Is het bloed alleen bij afvegen of ook gewoon zo? Heb je beetje kunnen relaxen op je vrije woensdag middag? Kus

Hahaha, we maken elkaar aan het huilen, en daar moet ik weer van lachen :)
Voel me alweer wat beter....moet zo toch maar proberen om beneden nog  te stofzuigen.
Ik moet ook nog boerenkool (MET SPEKJES!) maken voor 2 dagen. Geen zin in haha. Manlief is nu op gesprek in z'n pak haha :p Hoop dat rond vijf uur weer terug is, kan hij me een beetje helpen. Lekker dat je niet hoeft te koken, dat is heerlijk ja! En je kleine (mannetje?) zit weer lekker druk te doen, dat is goed! Zo voel je meteen dat het leeft en alles goed zit. Lekker van genieten! Die maagzuur is minder, bah. Bellen ze ook nog de hond wakker, nah....Lag ie net lekker te slapen?

Het wordt alweer donker buiten...lichtjes maar even aandoen van de kerstboom :p

Ow Greet, jij hebt ook af en toe last van je onderrug? Pff heb maar een cupje 70C, dus kan daar geen rugpijn van hebben hoor! Ik denk hormonen, kan het niet goed op internet vinden...wel jammer. Hoe was het op je werk vandaag? Moeilijk hé om je mond te houden??

Liefs....

He Greet is ook weer!

Hoe kan je mij nu vergeten??? Hihihi...
nou het is tot nu toe alleen met afvegen om antwoord te geven op jou vraag.
En relaxen op woensdagmiddag komt eigenlijk nooit voor hoor. Meestal ga ik meteen vanuit mn werk boodschappen doen en daarna boodachappen opruimen en nog wat poetsen dus relaxen zit er meestal niet in...

kus

Terug
Bovenaan