***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goeiemorgen meiden,

Inderdaad wat een rust hier!
Heerlijk gevoel dat de vakantie hier is aangebroken.
Ik mag vandaag net als Greet lekker in de drukte boodschappen halen.
Gelukkig heb ik niet zoveel nodig. verder weer een poetsdagje.
Morgen ga ik lekker shoppen met mn schoonzusje,heb ik eigenlijk ook wel zin in.

Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend!

kus

Hey meiden..

Vandaag dan eindelijk de grote dag.. De RD'tjes zijn dan eindelijk weer doorgebroken.
Eindelijk kunnen we verder. Toch wel een opluchting.
Alleen moet ik maandag naar de gynocoloog, en dat is dan weer niet zo fijn als ik
ongie ben..

Greet, leuk dat je het opa gaat vertellen. Is toch leuk nieuws.. Veel plezier meis.
Dus nog even wachten op de badkamer..

Bloemetje, leuk die tip van dat boek. Heb je al een matrasje gekozen..?

Cato, lekker vakantie, heerlijk.. Geniet ervan meis..

Ik kruip even lekker op de bank, voel me echt beroerd..Tot later.
Liefs xx

Hoi,

Cato,
Lekker genieten he van je vakantie.Hihi, komt vast wel goed.
En hoe voel je je nu?

Hannes,
Eindelijk die rd aangekomen, kan je weer verder. Fijn meid. Nou ja, liever zwanger, maar als je dit zelf al echt wist, dan is het wel fijn dat je nu eindelijk weer verder kan.
En maandag gyn, ben benieuwd hoe het er nu voor staat meid.

Nog geen matrasje besteld, ga ik zo doen denk ik.
Bij wehkamp moet je niet meteen betalen he? Toch als het geleverd is,binnen de zoveel dagen?

Liefs

Goedemiddag meiden!!!

Hier een drukke ochend gehad haha, ow het is alweer drie uur hahaha! Heb kerstkaarten geschreven en op de bus gedaan, pff eindelijk...dat is ook klaar. Ben nog even bij mn opa geweest die zo heel alleen is rond deze tijd omdat mn oma er niet meer is. Stond er al een pot bier op de tafel...*zucht* het was toen 12 uur. Toen even snel de stad in...heb van die zwarte glans-handschoenen gekocht, en een glans sjaaltje :p Kan ik weer de feestdagen door haha. Toen nog even langs de Poiesz, had zo een trek in appels innens! Echt raar, ik eet die dingen nooit hihi ;-) Heb er al twee op, van die lekkere kleine elstar-appeltjes...HMMmm!!! Toen nog even geld gepint voor me broertje, die is jarig vandaag en daar gaan we vanavond naartoe.

Zooo alles kort en bondig verteld, goed he??

Hoe gaat het hier?? Alles al in huis voor de feestdagen?
Dikke kus van lesy....

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MD
20
23 december
1
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
?? januari 2009
3
1

Cato
23
??  januari 2009
4
1

Hannes
22
?? januari 2009
5
1 na mk

Bon
22
?? januari 2009
2
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand
-
-
-
-

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee

??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

6e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk 2dg
15:40 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Een heleboel nod-datums weet ik niet, sorry ;)

Heej meiden,
Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor.. jullie schrijven zoooo veel haha.. heb vandaag even een uurtje zitten lezen en ben zo goed als bij..

Cato: Wat jammer meid dat je ongesteld bent geworden:( hoop echt dat het volgende keer raak is bij jullie!!
Waterman (volgens mij) : wat spannend.. maar je moet toch 2e kerstdag ongie worden of is dat verkeerd op de lijst? hoop het echt voor je!!
Lesy: een afspraak gemaakt joehoe.. hopelijk kan zij je dan wat meer gerust stellen want het is natuurlijk helemaal niks als je er zo onzeker over bent.. lijkt mij echt een rot gevoel.. wat je bent natuurlijk onwijs blij met je zwangerschap.. maar daardoor voel je je weer zo onzeker.! wanneer heb je de afspraak ook alweer?
Oh ja meis.. dit is onze tweede ronde.. maakt niet zoveel uit maar is wel leuk als het er goed op staat..:)
Greet en bloemetje: blij dat het met jullie ook nog steeds goed gaat met de zwangerschap.. wel rustig aan doen he dames!!
voor alle dames die ik niet heb gereageerd..

Met mij gaat het opzich wel goed.. erg verkouden en rare keel.. maar dat gaat wel weer over, volgens mij is iedereen ziekig/verkouden.. hihi
maandag heb ik een beetje lichtroze slijm verloren (zat in me onderbroekje) haha lekker details;) en heb eigenlijk al vanaf zaterdag/zondag hele lichten krampen in me onderbuik(lichte ongiekrampen zeg maar) ik heb het dan weer links dan weer rechts.. kon natuurlijk niet wachten en heb alweer twee testen gedaan.. van de deka wat een ondingen zijn dat vergeleken met die van clear blue zeg.. ben niet misselijk en geen zere borsten of meloenen haha. maar word er zo onzeker van.. ik moet dinsdag ongesteld worden en ALS ik het niet word ga ik woensdag een test doen., als het dan zo is heb k een leuk verjaardagscadeautje voor me vriend hihi.. echt zo heerlijk meiden dat ik bij jullie af en toe me verhaar kwijt kan!!

eetze voor zo en waarschijnlijk tot vanavond.

Liefs MDtje

Ohja hannes, jammer dat je ongie bent nja niet jammer maar gewoon k*t... maar wel lekker nu heb je duidelijkheid en kan je op naar een volgende ronde.. wel beetje vies als je dan naar die arts moet en dan ongie bent.. maar denk dat ze dat ook wel gewend zijn  daar.. ze zie zo veel vrouwen.

liefs

Goedemorgen meiden,

Hier ben ik weer.

Lesy,
Fijn dat je weer even laat weten hoe het met je gaat. Erg leuk om wat van je te lezen.
Mis je wel hoor de laatste dagen. Je bent er veel minder. Maar zijn ook drukke tijden deze
weken.
Doe je wel rustig aan meid? Toegeven aan de vermoeidheid he meid?

M88D,
Daar was je ook weer. Ja, haha, wij kletsen een hoop hier hoor, hahahaha.
Fijn dat het redelijk goed met je gaat, op die verkoudheid na. En nog niet ongi. Spannend, we duimen voor je meid.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier gaat het goed. Lekker geslapen. Alleen met dronken vriend naast me. Grrrr, als je je dan beetje beroerd voelt, dan is dat niet echt prettig. Vroeg ik hem wat te halen beneden, komt ie weer boven, loopt ie vol tegen de verwarming aan. Heb hem nog nooit zo krom zien staa nvan de pijn. Maar langs andere kant, je bent zelf dronken. Ach ja, hij loopt nu weer normaal hihi. Dus zo erg zal het niet zijn.

En vanmorgen wat moois meegemaakt.
Lagen nog op bed. En ons ukkie was erg druk en gericht aan het schoppen naar mn hand. Zei schat, nu moet je toch echt even voelen hoor. En ja hoor, ukje schopte aantal keer echt naar zijn hand toe, hij kon het ook zeer duidelijk voelen. Wat een mooi moment was dat. De tranen liepen over mn wangen, vriendlief had een big smile op zn gezicht.
Hij kan nu ook contact zoeken met onze kleine uk. Echt erg mooi is dat.

Verder geen nieuws, straks ff naar dorp, en kerstmarkt.

Liefs

Terug
Bovenaan