***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Hannes en Greet,
oeps, jullie zijn te laat om me vast te binden.
Tja meiden, nesteldrang? of hoe noemen ze dat?
Nu doe ik verder niets meer ! Beloofd!

Ga zo maar eens zoeken naar een matrasje.

liefs

Goede middag allemaal..

Cato het is dus toch doorgezet... dan heb je wat te doen in de vakantie ;)

Bloemetje.. haha ja het zou ook op mijn verjaardag kunnen alles kan haha

Greet.. ja het was goed bij de kapper hahaha.. is een heeel stuk afgegaan en nu in laagjes. is welleuk me vriend vond het ok leuk dus dat scheeld weer morgen naar me schoonouders kijken wat die zeggen :D
Wijn ja bah lust mij ook niet heb er nog flessen staan van vorige jaar en nu hadden we er alle 2 ook weer 1 haha

Hannes ja is best kut zoon lange cyclus je weet nooit wanneer je ongi wordt wanthij is nu elke keer langer geworden hoop dat ie nu korter wordt haha nee hoop ik   ook niet voor je als het bij jou ook die kant op gaat is vervelend..

Bloemetje leuk een matrasje bestellen ..

Hannes hoop voor je dat je ongi er nu door komt dan kan je weer verder naar de volgende ronde omdat jeweet dat je niet zwanger bent..

gister lekker om tijd in bed om half 9 al ;) moest ff klussen ik weet niet wanneer ik deze maand ongi wordt met die stomme cyclus dus ja dan maar op de gok hahaha

Liefs mij
Fijn weekend allemaal en cato fijne vakantie en de rest ook die vakantie hebben weet niet of er meer zijn haha

Hey anne! Lekker hé ff je haren eraf!! hihi de mening van je schoonouders   hou je vast haha ;-)   leuk hé wijn verzameling, ik vind het zo smerig.... Me man drinkt het af en toe maar meer omdat tie stoer wil doen dan dat tie het lekker vind dus dan verdwijnt de rest van de fles na een paar dagen door de gootsteen haha. op de gok klussen, hmmm goed veel klussen dan... Hopelijk is het dit keer raak voor jullie meid!!!
Kus Greet

Hoi,

Anne,
Hehe, op aanraden van onze greet maar ff gewacht met bestellen, hihi eerst eens aan vriendlief laten zien, hihi.
Jij ook al van je weekend aan het genieten? Nog plannen het weekend?

Greet,
Lekker kletsmiddag he? Hihi.

liefs

Hey meiden!!! Wat een rust hier zeg, wist niet wat ik zag!!!!

Hoe is tie met jullie??! Gaan jullie nog wat leuks doen? Nou ik niet echt, dalijk boodschappen  heerlijk in de drukte!!! en vanmiddag bij me ouders eten en vanavond denk heerlijk op de bank. We hebben besloten vandaag het grote nieuws aan opa te vertellen, ben benieuwd of tie het snapt, het is wel erg vroeg maar wil gewoon dat hij het weet voordat tie er niet meer is. Verder gaat het goed alleen slaap ik zo rot, snap er niets van nog nooit van me leven gehad, sliep altijd als een ...........
o ja en bad uitgezocht poeh nu komen ze nog opmeten, offerte etc dus zal wel eind januari worden voordat het er is, geeft niet is leuk vooruitzicht!!!!!

@bloemetje is het gelukt met matrasje?!! hopelijk was de pizza lekker...... Hihi

Fijne dag/weekend allemaal

Liefs Greet

Hoi,

Greet, hehe, nee geen pizza geworden, toch maar gezond gedaan, maar nu je het zegt, denk dat ik vanmiddag pizza ga halen om vanavond te maken, of maak hem zelf, hihi, eet vriend maar lekker patat. Vind je niet? Hihi.

En slecht slapen, meid hoort echt bij het zwanger zijn hoor, voordien sliep ik eigenlijk ook altijd best goed. Nu sinds ik zwanger ben niet meer.
Weet je hoe dat komt? Hehe, is voorbereiding op je gebroken nachten straks.
En weet dat je het niet graag hoort, maar naarmate je zwangerschap vordert, word het slaapprobleem alleen maar erger

En matrasje, nee nog niet gedaan, vriend wil alleen geen met die binnenvering, omdat die te hard zijn. Dus denk dat ik vandaag maar eens prijzen vergelijk op internet, en bestel, voelt het niet lekker aan, kan je het nog steeds terug sturen.
Scheelt weer.
Dus denk dat ik dat vandaag maar eens ga kijken.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Het is zo stil?

Liefs

Hoi meiden,

ben weer terug van een weekje weg. veel gelachen met me vriend was gezellie.

Jullie hebben veel geschreven zeg, toen ik wegging waren we nog bij pagina 2.

ik heb even een vraagje: februari ga ik stoppen met de pil, vanaf wanneer moet ik dan foliumzuur slikken?
en zijn en nog leuke zwangerschapsboeken met wat je bijvoorbeeld wel en niet mag eten en andere leuke dingen?

liefs nathalie

Goedemorgen Nathalie,

Was je weekje vakantie lekker? En hoe gaat het met je?

Over foliumzuur, zou dan twee weken voor je stopt beginnen, stel dat het dan eerste ronde raak zou zijn, dan heb je 4 weken voor bevruchting foliumzuur geslikt, dit moet je ook zeker blijven slikken totdat je tien a twaalf weken zwanger bent.

Leuke boeken, vind het boek van babyboom, wat van programma dat op ned 1 is geweest erg goed. daar staat erg veel info in.
vanaf moment dat je beslist te stoppen met pil, hele zwangerschap en ook eerste maanden met je kindje.
Is ook erg goed en duidelijk uitgelegd allemaal, en staat hoop over voeding in ook.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs

Terug
Bovenaan