***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goede middag allemaal..

Greet.. ja wijn bah wij lusten het ook geen van 2..
ja me schoonouders vonden me haar wel leuk, me schoon pa had alleen verwacht dat ik een ponny had laten knippen maar dat heb ik dus niet hahahah
ja hoop ook dat het deze maand raak is maar is zo rot met die cyclus je kan er niks van op aan je weet niet wanneer je nu het beste kan klussen en wanneer je ei is enzo... ik voel me ei namelijk ook niet zou ook niet weten wat ik moet voelen haha.. had gister morgen wel zoon 2 min. steken in me buik aan de linker kant onderin...

Hannes dus eindelijk de rdtjes gelukkig maar kan je weer verder ;)

Bloemetje.. leuk dat je mannetje de kleine nu ook kan voelen :d haha vervelend he als je naast iemand ligt die dronken is ;)

Iesy.. ook alles goed aan die kant ? :D

Zo ik heb de boodschappen vrijdag gehaald me vriend is ff mee geweest haha maarja nu moet k voor de kerstdagen nog wat hebben zoals championgs enzo maarja is alweer een hele lijst geworden wordt eendure boodschappen maand haha gelukkig het vlees wel binnen voor het gourmetten alleen de biefstuk nog halen

zo ben er weer vandoor doei doei liefs Mij

Hey bloemetje!!

Jee wat is het hier rustig haha...
Maar ik ben er weer even...ja haha heb laatste tijd beetje druk gehad met inkopen doen.
Dus was er niet zoveel, maar heb wel jullie berichtjes gelezen hoor!

Mn borsten groeien met de dag, dat is wel zichtbaar. Manlief zit steeds aan mn borsten te voelen!!!!! Hij kan zijn lol niet op haha :p Vanmorgen was ik me toch misselijk!! Echt vreselijk, het is te vergelijken met reisziekte: licht in hoofd en onwijs misselijk...En helaas weet ik hoe reisziekte voelt, het minste wat er is. Dus heb tot 13:00 uur op de bank liggen slapen. Net een stokbroodje gehad en nu ist wel zo'n beetje over gelukkig!
Ow als ik dat vanaf nu echt elke ochtend heb..??! Daar zie ik wel tegen op...
Haha, lief dat je me toch een beetje hebt gemist hoor! En ja, zal toegeven aan de vermoeidheid. 'S avonds om tien uur kan ik zo in slaap vallen voor de tv haha.

Fijn dat het goed met je gaat meis! En wat een speciaal moment omschrijf je daar! Vond ik erg leuk om te lezen. Als je vriend/man zoiets voor het eerst echt kan voelen lijkt me echt een geweldige ervaring! Lekker van genieten dus haha...En tja, dronken mannen heb ik geen last van. Mijn man gedraagd zich altijd keurig hihi. Maar ach, als het maar niet maandelijks voorkomt toch?

Nou ik zal nog even een erwtensoepje eten, heeft manlief even klaargemaakt, hij was ontzettend lief voor mij vanmorgen. Kan daar zo van genieten :p

@Md: Hey daar was je weer! Leuk om iets van je te horen! Het blijft spannend... En ik zal je ronde wel even veranderen haha, komt wel goed! En ja, ziek is nu iedereen wel zo'n beetje rond deze tijd. Leuk is anders, gelukkig heb ik het nu gehad, en kan ik met kerst (hoop ik) lekker genieten van al het lekkere eten haha. Veel beterschap!!

Dikke kus van lesy....

hallo meiden

daar was ik weer even.

ik had van de week al een keer verteld dat ik zo'n gevoel had alsof het deze keer eindelijk wel raak was maja na bijna een week over tijd te zijn geweest en 2 testen verder ben ik toch vanmorgen weer ongi geworden...nou ja na die negetieve testen is het ook wel fijn.

net maar even ovulatie testen besteld gaan we dat nog ff proberen voordat we bij de dokter aan bellen.

wie wil dus de tabel weer aanpassen??

mijn ei is denk ik ongeveer ...(uuuh geen flauw idee laten we maar ff 18 dagen aanhouden) dus dat is 7 januari dan is mijn nod 21 januari en dan gaan we alweer voor ronde 12 pffff.

gewoon blijven proberen maar ben bang dat het volgende maand ook niet gaat lukken ivm vakantie.maja blijven hopen.

alle meiden ik wens jullie alvast het allerbeste voor de kerst dagen (jippie ik mag biefstuk hahaha) dat is dan het voordeel)

ik ben namelijk van de week niet zo veel online ivm drukte in de winkel.

liefs

Hoi meiden,

hier was ik ook weer hoor.
Net ff dorp in geweest. Onwijs druk, maar niets te zien, haha.

Waterman, alweer bijna ronde 12. Pff, ik denk aan je meid, wat balen is dat.
Geniet lekker van je biefstuk met kerst. ik krijg dr nu ook zo een trek in in die biefstuk haha.

Lesy,
Goed zo dat je eraan toegeeft meid. Is echt nodig, en ja, misselijk, ik weet hoe het voelt. iets eten helpt vaak wel hoor. Dus gewoon doen. En wat lief van je man. Geef hem maar dikke knuffel, hihi.

Anne,
Weet ff niet meer wat je zei.
Ow ja, dat je niet weet wat je ei is. wat je moet voelen, ja, zijn vaak steken in je zij, onderin, dus wie weet, vaak heb je dan ook ander soort slijm.

Hier gaat het toch iets minder vandaag, weer veel pijn en moe. Maar doen maar lekker rustig aan, zou gaan strijken, maar besloten het toch maar niet te doen.
Goed he? Greet en Hannes? Hihi.

Liefs

Hoi meisjes,

Ben ik even heel snel.
heel druk maar gezellig weekend gehad.
De vakantiestemming zit er hier wel in zeg maar.
Mijn nieuwe NOD is denk ik 14 januari dus die mag weer in het schema Lesy.
Morgen ga ik vanuit mn werk een dagje naar Maastricht,dus dan ben ik er de hele dag niet. Haal het dinsdag allemaal in hoor meiden!!!
Wens jullie alvast een fijne maandag.

kus

Hoi Meiden,

Wat een rust hier?
Ik heb even een vraagje aan jullie. En zou graag even jullie mening hierover willen lezen.
Het zit namelijk zo. Mijn vriend zn baas heeft gevraagd of vriend het weekend van 4 en 5 april mee weg gaat voor weekend met de zaak. Ik ben dan ruim 38 weken zwanger. Ik heb aangegeven dit niet prettig te vinden.
Maar als ik het er dan over heb met niet zwangeren, dan krijg ik echt het gevoel dat ik me aanstel en me vriend gewoon moet laten gaan. Hij zit op 1,5 u rijden van huis.
Ik voel me er niet prettig bij dat hij zo een stuk van huis zit.
Langs andere kant voel ik me er niet prettig bij dat hij niet mee zou kunnen.
Dus weet niet goed wat ik moet doen, vind het een zeer vervelende situatie.
Ben benieuwd naar jullie mening.

Liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MD
20
23 december
2
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
?? januari 2009
3
1

Cato
23
??  januari 2009
4
1

Hannes
22
?? januari 2009
5
1 na mk

Bon
22
?? januari 2009
2
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

Waterman
22
21 januari 2009
12
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand
-
-
-
-

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

6e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk 2dg
15:40 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Zo, iedereen staat weer goed geloof ik haha. MD jij bent nu nog de enige die haar nod in december heeft! Ben erg benieuwd meis, wat denk je zelf? Nog 2 dagen wachten...

Liefs lesy....

Hello!

Ik zie dat er niet heel veel bij geschreven is. Heb nog niet echt bij gelezen. Zag al wel dat er wat verkeerd staat in ons schema. Ik zit namelijk op het wachtbankje. Althans: ik ben  nog niet ongesteld geworden!! Ben nu dus bijna 2 dagen overtijd  Dat lijkt goed nieuws, maar ik wacht het nog even af. Heb dus vrijdag een test gedaan en die was negatief. Maar je hoort wel vaker dat het na een paar dagen overtijd wel positief is, of dat je dan toch nog ongesteld wordt.

Nou ja, er is dus nog niks te zien van de RD's!  

Zal het schema even aanpassen en dan eens goed bijlezen.

@Bloemetje: las al wel snel dat jullie (jij, je man en je uk) een mooi moment hadden. Wat super bijzonder!!

Terug
Bovenaan