***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hey,

Allemaal een gezond en liefdevol 2009

@anne je zit weer te wachten hé! Hoe voel je je? en ja het is toch echt al het nieuwe jaar hoor
@lesy gelukkig niet meer zo misselijk meid!! Fijn dat je je verder goed voelt? Ben je er al aan gewend dat je mama word?
@bloemetje nog zoveel pijn! aan je voet of je bekken?? Rust is alleen maar goed dus lekker lang in je bedje blijven!!
@nathalie nou meid nu gaan jullie bijna voor het echt!!! Succes...
@andere meiden hoe is het met jullie??? Laat is wat van je horen we zijn benieuwd!!!

Net klaar met werken dacht ff hier gluren!! Met mij gaat het goed, alleen zo ontzettend moe, moe moe moe..................... val gewoon in slaap op de bank en s ochtends niet uit bed te branden terwijl ik nooit een uitslaper ben geweest  

Liefs Greet

hoi hoi,

ik heb het even uitgerekend en ben uitgegaan van een cyclus van 28 dgn.
mijn NOD zou dan op 30 januari moeten zijn.

zou je me bij het lijstje willen zetten?

liefsss

Hallo meiden,

@nathalie: ja gek is dat dat je steeds 's nachts ongesteld wordt hé. Dat heb ik ook sinds ik met de pil ben gestopt. Nog een paar dagen wachten en dat kun je er voor gaan. Nou succes deze ronde en hopelijk is het raak.

@bloemetje: lekker uitslapen is ook lekker toch? Dat is misschien ook wel goed voor je voet, dan krijgt die ook z'n rust. Vervelend dat je er nog steeds zo'n pijn hebt.

@greet: Ben je zo moe meid. Dan moet je je daar ook maar mooi aan toe geven. Waarschijnlijk heb je je slaap dan ook wel nodig. Leuk al die hormonen

Hier is nog steeds niet zoveel nieuws. Ik heb mijn buik een paar dagen niet echt gevoeld, maar vandaag voelde ik toch echt weer van alles. We zien wel of het wat betekend of niet, nog maar even afwachten dus.

Liefs  Hoopvol

Hoi Meiden,

Allereerst wens ik jullie allemaal een heel fijn 2009.
Dat al onze wensen dit jaar maar in vervulling mogen gaan!

Hopelijk gaat bij jullie alles goed,zal zo nog eens spieken bij wie de NOD al in zicht komt. Hier zijn de klusdagen al bijna voorbij. Vanavond voor de zekerheid nog een keer en dan breekt die verschrikkelijke wachttijd weer aan.

Alle zwangere meiden ook nog lekker in hun vel? of gips bij sommige,hihi.
sorry bloemetje dat is niet netjes van me om je uit te lachen!

Nog een paar dagen dan is de vakantie ook weer voorbij en kunnen we weer aan de slag.Eerst nog lekker genieten van het weekend,hoor!!!

kus

Hoi,

Cato,
Lachen met mij? Nee hoor meid, het is niet erg. Hihi, eigen schuld geweest he?
En klusdagen alweer voorbij, spannend word het nu weer. Hoop dat het deze keer met succes is meid.

Hoopvol,
ook jij steeds s nachts ongesteld? Ik werd het altijd eind van de dag. Vaak kon ik er echt de klok op gelijk zetten. Daarom dat ik ook op dag van nod al wist dat het zover was, want dat had ik namelijk bijna nooit dat ik rond die tijd nog niet ongi was.

Greet,
Zo moe, ja meid, dat zijn die leuke hormonen die zijn werk doen, alleen maar een goed teken hoor.
Dat betert wel weer hoor, haha alleen naarmate je weer langer zwanger bent komt dat weer terug, haha.

Anne,
Oh, weet niet meer wat jij hebt gezegd. Sorry, zal zo ff lezen.

En wie had dr nog wat gezegd? Aaah, mn geheugen, grr, af en toe werkt dat niet meer mee hoor.

Hier gaat het redelijk, tot nu toe vandaag 1g pijnstilling minder dan gister, dus het gaat wat beter met de pijn, zolang pootje omhoog ligt en ik niets doe. Hehe, tja, moeilijk maar nu geef ik er toch echt aan toe hoor, dus eindelijk dames, deze eigenwijse meid, neemt nu wel haar rust. Hihi, anders krijg ik ook op mn donder van vriend en zn familie hoor. Haha, vriend kreeg net ook op zn donder van zn oma, moet je dr niet ff helpen met opstaan, nee hoor zegt ie, als ik dat doe word ze kwaad, en ze kan het wel zelf, hehe, is ook gelukt hoor. haha.

Zo, was het weer ff.

Liefs

Lesy,
Dank je meid, ja, weet jij toevallig of kindje van die paracetamol wat binnen krijgt? Heb het idee dat baby laatste dagen wat minder actief is, voel het nog wel hoor. Gelukkig wel, maar idee dat ik het minder voel.
En weet jij dat bij zwangerschap je dan gevoeliger reageert op medicijnen, ben nu opeens sinds de paracetamol duizelig en weer misselijk.

Anne,
Klinkt echt als slopende dagen.

Liefs

Hé meiden, ben weer eens de eerste vandaag!! FOEI ;-)

Hier gaat het goed. Beetje misselijk, maar kan gewoon dingen doen als ik wil. Dit hindert niet zo. Dus ja, ben wel beetje blij...

Gister hebben manlief en ik nieuwe schaatsen gekocht!! Haha, ze zijn goede klanten geweest! Ik had helemaal geen schaatsen, dus eindelijk haha. Niet dat ik het zo goed kan hoor, maar met deze goede schaatsen gaat het echt een stuk beter! We hebben gisteravond even lekker 2 uren geschaatst. Ben maar 1x gevallen haha, viel mee :p

Hoe gaat het met jullie?!?

Haha, nee Greet, eigenlijk merk ik verder niets van het zwanger zijn. "s Ochtends even misselijk en borsten zijn groter, maar absoluut niet vervelend haha. Soms moet ik echt denken "Owja, ben immers zwanger haha". Dus nee, eerst maar eens een dikke buik krijgen, dan gaan die moedergevoelens denk ik wel extra kriebelen ;-)
En bij jou dan??

Zo, zal even wat eten....Vanmiddag gaan we weer even te schaatsen, is heerlijk!!
Liefs van Lesy.

Hoi,

Lesy,
Leuk dat schaatsen, maar let je wel beetje op met vallen meid?
Dat je niet te hard valt?
Veel plezier meid.

Terug
Bovenaan