***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hallo meiden,

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig 2009 en dat er maar veel zwanger mogen raken en gezonde kindjes geboren worden. Hopelijk gaan we een vruchtbaar jaar tegemoed.

@anne: vervelend is dat hé, dat je niet weet hoelang je cyclus gaat duren. Dan weet je ook niet echt goed wanneer je moet klussen en wanneer je kan testen. Ik hoop niet dat mijn cyclus nog langer dan 40 dagen gaat duren, ik vind dat al verschrikkelijk lang.

@bloemetje: dat van die pijnstillers voor je voet heb ik niet aan gedacht. Het lijkt me dan best pijnlijk zonder pijnstillers.

@Iesy: bedankt dat je mij ook even in het lijstje hebt gezet. Ik heb ook eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is, dus die vraagtekens zijn wel goed.

@babygirl: welkom hier, ik ben er ook pas bij, maar ik vind het toch wel prettig om nu ook met anderen over je mogelijke zwangerschap te kunnen kletsen.

Pffffff, ben ik een paar weken geleden net super verkouden geweest, begint het nu weer. Weer hoesten, niesen snotteren en een zere keel. Ik hoop dat het nu wel sneller over is dan een paar weken geleden, want toen heb ik er ook wel dik 2 weken mee rond gelopen.
Ik heb trouwens gister ook maar een testje gedaan (ik kon niet meer wachten), maar die was negatief, dus zal wel niet zwanger zijn. Nu maar afwachten wanneer de menstruatie om de hoek komt kijken.

Groetjes Hoopvol

Hallo dames,

Ik heb geprobeerd mezelf toe te voegen maar het lukt niet.
Zou iemand het voor me willen doen ?
Babygirl ... 21 jr ... 1ste ronde ... 1ste kindje.

Dit was het voor nu even ga nu even opruimen hier vriend is lekker aan het werk dus kan even goed opruimen hihi.

Liefs babygirl.

EN DE BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN OP EEN BABYVOL JAAR

Hoi,

Hoopvol,
weer verkouden aan het worden, bah, vervelend is dat. Hoop dat het niet doorzet.
Hier ook verkoudheid, vervelend he.

Babygirl,
Zal proberen je morgen toe te voegen, is dat goed?

He, vandaag een luie dag, haha hang voortdurend op de bank. hehehehehe.
De ene wat tv te kijken en op nintendo te spelen, de andere achter de pc, haha gezellig hier, vanavond maar proberen gezellig te maken met hapje. Hihi.

Zo dames, tot snel

goede morgen allemaal

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!!

Hoopvol.. ja dat is echt vervelend je weet niet wanneer je moet klussen en kan testen nee pff maarja niets aan te doen..

Bloemetje.. dus lekker rustig dagje gister hier niet pfff oudjaarsavond waren we bij me opa en oma ik lag er al mooi om 1 uur in maarja niet geslapen de hele nacht niet bij ons vlak naast waren ze tot 5 uur ant knappen en de eerste begon om half 6alweer om 6 uur moest ik er weer uit moest heen werken was er om half 11 weer mega snel gedouched en om 10 voor 11 waren we alweer onderweg heen nieuwjaarwensen haha toen we om half 9 thuis waren kregen we nog visite en ik kon toenwel slapen pfff die gingen gelukkig om kwart over 10 weg en ik ben toen gaan slapen hahah....
Hoe is het met je voet??

Liefs Mij

jaja vannacht eindelijk ongi geworden, ik weet niet maar om de 1 of andere reden begint het bij mij altijd s'nachts als ik lekker wil slapen beginnen die hevige krampen. nu even afwachten hoelang het duurd en dan kunnen we voor de eerste ronde gaan klussen. ik zal mijn NOD dan wel doorgeven tegen die tijd.

liefss nathalie

Hoi,

Nathalie, ooh spannend meid, nu begint het echt. hihi.
Ik wens je heel veel plezier met klussen en ik hoop dat het snel raak zal zijn.

Anne, zo, pfff, moest je vandaag ook werken? Ben je vandaag weer vroeg wakker hoor.
Wij hebben gisteren echt helemaal niets meer gedaan, en lagen lekker om tien uur op bed. Ja, super was het, kom er net weer uit.
Schaam, schaam, maar lekker lang blijven liggen doet wel goed met mn voet, want ik merk toch dat het erg pijnlijk word als ik hele dag hier op de bank zou zitten.

De pijn is nog steeds hetzelfde, en begin me ook beetje druk te maken over het paracetamol gebruik, ook al zeggen ze dat het niet erg is.
Ik voel me duizelig, misselijk en suf.
Ach komt vast wel goed, hoop dat ik snel minder pijnstilling kan nemen, maar zoals nu is het nog niet echt aan te raden.

Liefs

He meiden!!

Daar zitten we dan...al in 2009 haha. Hopelijk wordt dit jaar voor ons allemaal het geboorte jaar van ons eerste/tweede kindje!!!

Ik was er ook half elf uit hoor bloemetje, heerlijk toch?? Net even gedouched, wordt ik me toch misselijk tijdens het afdrogen!!! Dus ik snel handdoek om me heen en maken dat ik bij die wc kom...Daar gingen de soepstengels hihi, bah wat zuur...Vond dit echt vreemd, want kan niet zeggen dat ik me nou zo misselijk voel. Heb dan wel geen trek in dingen, maar misselijk zoals in week 6 ben ik niet meer geweest (gelukkig). Naja, als het zo wat blijft hoor je mij niet klagen hoor haha, voel me verder prima, alleen dus wat weeïg.

Ow Nathalie wat spannend!! Ja vreemd is dat hé, de een wordt altijd 's nachts ongi en de ander precies 's ochtend om 11:00 uur haha :p Ik vond dat wel makkelijk, 's nachts lijkt me erg vervelend...Dus voor jullie volgende week goed aan de klus ;-)

Bloemetje, die paracetamol kan echt geen kwaad!! Ik neem er ook wel eens eentje als ik me niet zo goed voel. Volstrekt veilig hoor, het meest veilige middel wat je kunt slikken, het kan ook altijd bij alle andere  medicatie gebruikt worden. De apothekersassistent heeft gesproken!! Hahaha....

Zal nu eerst eens even wat eten, al weet ik niet wat. Heb nergens zin in :-(

Liefs van lesy.

Bloemetje. nee ik was vandaag gelukkig vrij ik was er om half 10 ofzo uit was om 7 uur al wakker maar kon niet meer slapen elke keer wel ff ingedommeld maar verder niet haha
Vervelend dat je nog wel veel last hebt van je voet.. lekker uitslapen is ook wel een keer fijn ;)

Iesy gelukkig dat je niet zo misselijk bent als toen haha.

Ik kan me nog niet echt voorstellen dat we alweer in een nieuw jaar zitten pff haha

Groetjesss

Terug
Bovenaan