***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goeiemiddag!!

Heb ons ff naar boven gehaald hoor meiden!!!

@hoopvol haha zo leuk zijn die hormonen niet hoor!! vooral je humeur....... Maar heb het er graag voor over!
@cato hé vakantiegangster lekker genoten? en goed aan de klus geweest neem ik aan  nog ff genieten dan van dit weekend!!!
@lesy leuk hé schaatsen!!! Nee heb dat ook nog niet, komt denk als k een dikke buik heb en alle spulletjes ga kopen enz!! fijn trouwens dat je niet meer zo misselijk bent!
@bloemetje hoe is tie? nog veel pijn?

Lekker hé meiden die kou !!!!!!!!!!! Gisteravond wezen karten met vrienden, deze keer heb ik maar toegekeken durfde het niet aan om mee te doen, straks krijg je een fikse botsing moet er niet aan denken, me kindje is nu veel belangrijker, had maar gezegd dat ik wat grieperig was  ze vonden het wel vreemd haha want anders doe ik maar wat graag mee!!! Strakjes denk ff schaatsen alhoewel zit wel erg lekker nu!!! Vanochtend boodschappen gedaan, bed verschoond enz. vanavond heerlijk eten bij de pizzaria ook met vrienden mjamie hé bloemetje hihi...... verder gaat het goed hoor voel me super alleen moet me mannetje het bij alles ontgelden pffft zo stom maar gaat echt vanzelf en bedoel het niet zo....!!!

Fijn weekend, Liefs Greet

Hoi,

Greet,
Was je dr weer.
Haha, ja, smoesjes verzinnen, en dan nog zorgen dat ze geloofwaardig overkomen, is vaak nog het moeilijkste. En dat humeur, ja, daar ken ik alles van.
Niet altijd even leuk voor partner. Er gebeurd zoveel in je lichaam, dat het gek zou zijn als je niet af en toe een wisselend humeur had.
En pizza, hmm, lekker is dat zeker he greet. Hihi. Laat het smaken, maar dat gaat vast wel lukken.

Hier gaat het redelijk, nou ja, heb me al wel stukken beter gevoeld, pijn gaat wel, maar vriend is hele middag gezellig schaatsen met hele familie, gun het hem wel, maar voel me beetje down dat ik als enige hier thuis zit.
Maar hopen dat ie snel weer terug is.

Liefs

Hoi meiden,

Allemaal lekker aan het genieten van het winterse weer?
Ik heb vandaag mijn kerstboom maar een opgeruimd en vond het toen zo leeg in huis dat ik meteen maar lekker ben gaan shoppen en mn interieur maar weer eens heb aangepast.
Daar kan ik echt bezig mee blijven!!!

@greet; meid,fijn om te horen dat met jou ook alles goed gaat. Wanneer wil je het eigenlijk gaan vertellen aan de familie en vrienden?

nou meiden ga nog ff lekker met mn voetjes omhog in de bank,ben moe .

kus

Hoi,

Cato,
Lekker geshopt, heerlijk. Wij hebben de kerstversiering ook weer weg gedaan.
Hehe, scheelt weer een hoop ruimte. Maar idd, dan lijkt het zo leeg he.
Is het hier zowiezo nog, dus moet ook maar eens op zoek naar leuke dingetjes voor aan de muur, en nog gordijnen, die wil ik tegen bevalling beneden ook hebben. en kinderkamer moeten ze ook nog.

Verder gaat het hier redelijk goed.

Liefs

Hej Meiden..

Hoe is het met iedereen??
Heb net 3 testen gedaan allemaal een licht streepje

Me vriend wil het nog niet helemaal geloven hij zegt ik moet het zeker weten ik zo ja dat kan pas als we een echo hebben

ik ga er vanuit dat het wel zo is na 3 testen hahaha

groetjess

@ 1986anne super leuk meid je bent gewoon zwanger. gefeliciteerd

@lesy87 zo te horen heb je tot nu toe de ideale zwangerschap ik hoop dat het zo blijft voor je zou wel lekker zijn.

meiden ik heb even een vraag.

ik ben sinds maandag aan het foliumzuur en de extra vitamine mijn eisprong is 15 januari als het dus gelijk raak zou zijn dan ben ik nog maar 2,5 week aan het foliumzuur.
wat denken jullie nog even een cyclus afwachten of gewoon klussen maandag over een week?

liefss nathalie

Anne jeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh
oh meid wat super!! een licht streepje is zwanger hoor! GEFELICITEERD!!! Echt ontzettend fijn! Genieten meid......

Liefs Greet

nathalie en greet dankje!!!

Greet,, ja zeggen ze wel he streepje is een streepje haha..

Liefss

Terug
Bovenaan