***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2009 19:12:25'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato
23
14  januari 2009
4
1

Hannes
22
18  januari 2009
5
1 na mk

Bon
22
14   januari 2009
2
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

Waterman
22
21 januari 2009
12
1

MD
20
?? januari 2009
3
1

Hoopvol
22
?? januari 2009
3
1

Lis
21
?? januari 2009
9
1 na mk

Nathalie1985

23

30 januari 2009

1

1

Babygirl

21

28  januari 2009

1

1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

?
?
?
?
?

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Anne

22

na 3e ronde

1

2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

6e echo-30 weken : ligging placenta?

- 30 weken

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk 2dg
15:40 uur
Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

nu ik er in stond kan ik het wel dus zag dat ik me nod vergeten was neer te zetten maar die heb ik ingevuld sorry
maar dank je wel.

fijne avond liefs babygirl.

Hey meiden,

@anne is het al een beetje gedaald  ben zo blij voor je meid!!! hoe voel je je verder? had je al een voorgevoel eigenlijk?
@bloemetje gefeliciteerd!! was het gezel gister? hoe gaat het met je?
@hoopvol oei oei dit is spannend meid, maar als er een streepje komt al is tie nog zo licht..... ik had 4 dagen na me nod een streepje zo licht dat ik echt dacht dat ik me verbeelde, had dat ding gebruikt maar er kwam niets ik chago en me gaan douche uit de douche nog eens gekeken en ja dus een heeeeeeeeeeeeel licht streepje zo licht dat je het amper zag moest echt super goed kijken toen twee dagen daarna nog gedaan en whalla ja hoor een dikke steep. Dus meid mijn advies pa dagen wachten en dan nog een testen!! Succes.
@cato weer ant werk vandaag!!!!! ik ga het zeggen als ik de echo gehad heb, dan ben ik 10 weken dus dat vind ik wel mooi eigenlijk, weet ik ook gelijkt of het okay is....! het lijkt me nl erg moeilijk als ik nu verteld heb dat ik zwanger ben en dalijk zit er toch iets niet goed, ga er niet van uit maar toch........

Om 10 uur sollicitatie gesprek, moet een end rijden en dan die sneeuw het ergste vind ik weet nooit een weg dus ga echt super vroeg weg dalijk ben liever te vroeg..!
Vanacht niet echt geslapen allemaal maagzuur en misselijk maar nu voel ik me weer top!! Ik draai het gewoon om ben snachts niet lekker en overdag wel hahah
Wat ik wel erg apart vind dat me buik al groeid zwangere meiden kan dat al???????????? vind dit zo vreemd okay ben van mezelf al stevig maar dit, me man lachen die zegt dalijk is het een tweeling haha nou het zit wel in zijn familie. Maar ben nu 8 weken en kan nu al niet dingen meer dicht krijgen of het knelt super.

Fijne dag allemaal ik ga me klaarmaken en weg!!! Tot later

Liefs Greet

Hoi,

Greet,
Dank je. Jammer dat hij op zn verjaardag zoveel moet doen en niet gevoel heeft rustig te kunnen gaan zitten. Vind ik erg vervelend en zit er ook mee. Al kan ik er zelf niets aan doen, en zegt hij dat ook.
Het kan makkelijk hoor, dat broeken nu al niet meer lekker zitten, had ik toen ook al, zijn waarschijnlijk je darmen die anders gaan liggen, die worden nu al aan de kant gedrukt. Hehe, vroeg he.
Maar heb wel het gevoel dat het bij jou goed zit. Net zoals bij alle andere zwangeren.

Hoe het hier gaat, zaterdag ging het redelijk goed. Gisteren eigenlijk te veel gedaan, in de ochtend hoop klaar gemaakt voor de verjaardag. In de middag wel lekker gezeten. Verjaardag was wel gezellig, alleen eerste keer dat er zoveel visite was sinds we de hond hebben, en ja, dat beestje is in het begin erg druk en moet leren dat ie niet alles van tafel mag halen. Tja, dat probeer ik hem bij te brengen, maar als dan iedereen gaat roepen op hem, snapt beestje het ook niet meer he. En als ik dan hoor, ik zal hem meenemen, luistert ie misschien wel, grrr, dan moet je geen zwangere hormonen hebben. HAHAHA.
Maar ach ja.

We hebben ook een vloerkleed gekregen, van vriend zn tante, dr hond is begin van de week overleden, en ze sliep dr altijd op, dus ze wou dat kleed uit huis, en paste perfect hier, dus kleed ligt nu hier, alleen ruikt onze hond nu de overleden hond, ach, hij gaat er wel af en toe op liggen, binnenkort zal dat wel helemaal goed gaan, hij snuffelt nu de hele tijd.
Lekker rustig dus.

Liefs

Greet,
Hoe ging het?
Spannend. Ik hoop dat het gesprek goed ging.

Liefs

hoi allemaal..

bon dankje!!

bloemetje..hier is alles goed.. nee dringt nog niet door hoor haha..
hoe is het met jou dan met je voet?

greet.ik voel me het zelfde als anders nergens last van hoop dat het zo blijft en niet misselijk ga worden haha... ja ik had wel een beetje een vermoeden ik was al bijna 2 wekenniet naar de wc gweest haha en vorige week smorgens ineens erg duizelig en met de kerstboom afbreken had ik tijdens het voor over bukken ineens allemaal overgeef in me mond( zonder dat ik het omhoog voelde komen haha)  sorry  en had vorige week wat roze slijm tijdens het afvegen dus zondag morgen kon ik het niet laten ik uit bed en dacht nu moet ik het weten hahaha

hoe is je sollicitatie gegaan??

haha nu de broeken al te strak scheeld heb nog een paar broeken die me te groot zijn dus als ik dikker wordt dan heb ik de eerste tijd nog wel broeken hahaha... hoop alleen niet als ik zoals een paar van jullie krijg dat me borsten gaan groeien heb laatst net 5 nieuwe bh's gehaald haha

Liefs mij

Hoi,

Anne,
Hehe, het zal binnenkort wel doordringen. Hihi.
En ja, dat zijn toch wel de kwaaltjes hoor meid. Duizelig, dat braaksel in mond heb ik ook paar keer gehad met bukken.

Hoe het met voetje gaat, vandaag weer wat slechter, weer meer pijn, grr, vervelend maar ja, niet veel aan te doen.

Greet,
hoe was het?

Liefs

@bloemtje1985 jij hebt toch last van hartritmestoornissen, hoe gaat dat nu eigenlijk met de zwangerschap? ik ben namelijk hartpatient en dan ga je toch wel over een hoop dingen nadenken of het allemaal wel goed zal gaan.

liefsss

Terug
Bovenaan