***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi Bloemetje,

Ja deze eerste ronde gaat bij ons wat stuntelig haha! Heb niet zoveel houvast. Gelukkig maak ik me er niet meer druk om. Voel me lekker in mijn vel en daar gaat het om.

Ik denk dat de meeste dames aan het werk zijn?

Ik ga zo even lekker op de bank liggen. Moet vanavond lesgeven en ik voel me een beetje moe.. gisteravond niet echt op tijd gaan slapen en vanmorgen weer vroeg op. De vakantie is voorbij!

Hoi,

Ja, hehe, dan moet je maar ff weer slapen.
Je moet wel op tijd je bedje in he. Hihi.
Hier ook erg moe. Maar komt weer door de zwangerschap denk ik, en erg slecht slapen weer de laatste dagen. En komt dan niet eens door mn voetje in het gips.
Gewoon draaien en keren omdat ik niet lekker lig, buik in de weg begint te liggen, hihi.
Maar ja, we gaan ook stilaan die laatste drie maanden in he. Alweer bijna 26 weken. Wat gaat dat snel zeg.

Morgen in ondertrouw, ooh, vind het wel spannend, ook al zegt ons Greetje dat het niet veel voorstelt, hehe, vind het echt spannend, de stap voor het trouwen he, over minder dan een maand ben ik getrouwd. haha, wat voelt dat gek. hoop enkel dat ik dan toch echt me krukken kwijt ben hoor.

Van de week had ik het idee dat gips te los zat, maar sinds gisteren lijkt hij wat krapper, dus voet gezwollen? maar andere voet niet, dus kan dat teken zijn dat ik toch meer rust moet nemen, al heb ik gevoel dat ik hele dag door al rustig aan doe? Met al die verzorgenden hier, eentje die me wel antwoord kan geven toch?

Nou dames, hehe, nog twee uurtjes en mn vriendje is dr weer, heerlijk, oh wat kijk ik dr nu al naar uit. haha.

liefs

hey meiden

ligt er bij jullie ook zo n laag sneeuw? hier wel, vind het best gezellig

@bloemetje haha nog steeds aan het vervelen!!! nog f geduld meis dan is ie er weer!! Haha ik vond het ook spannend hoor ondertrouw maar ja handtekening en trouwboekje uitzoeken en klaar toen ik buiten was dacht ik echt pff is dit het!!! Ja heb net me aardappels geschild!! worst uit de diepvries gehaald nog ff en dan ga ik het opzetten!! jeetje en al 26 weken gaat vlug hé
@meisje gezel dat je er weer bent!! Ja voel me super!!! Vandaag voor het eerst erg misselijk geweest en gespuugd maar nu voel ik me weer toppie!! Dank je!! Geniet er enorm van. Ja je kan in het begin beter je cyclus wat ruimer nemen. Slaap maar ff lekker!!
@anne ik heb al bij deze organisatie gewerkt voordat ik ging trouwen dus ben bekend haha dat scheelde.... Alleen nu ander rayon! Ach kan jouw die bh's schelen hé meid je bent lekker zwanger mooier kan niet!! Geniet ervan!
@nathalie haha niet gemaakt om te werken grappig die ken ik nog niet!!!  maar ja thuis moet je ook werken hoor!! Ga je dan helemaal stoppen als je een baby hebt?
en lekker lasagne vanavond.....!!
@lesy lieve schat wat ben je toch weinig hier.............. foei!!!

Liefs Greet

he meiden,

Alles goed met iedereen?
Oei,ik hoorde net het weerbericht! Het kan vannacht wel tot -10 dalen. Das koud zeg!!!
Valt toch altijd weer tegen he,het beginnen met werken na de vakantie.
Ach hoop dat het lekker wat afleiding bied in deze wachtperiode.
Dadelijk lekker de boerenkoostamp klaarmaken,mmm. Daar is het wel weer voor dacht ik zo!

kus

Hoi,

zo, -10, brrr, dat word koud zeg. bah, gelukkig kan ik de deur niet uit. hoewel, morgen moet ik de deur uit, worden me teentjes nog blauwer dan ze nu al zijn, hihi.

Greet, ja nog ff, oooh nog half uurtje tot uurtje, dan is ie er weer. hehe, ga hem eens goed vastpakken denk ik.

Zo, de hond ligt hier zielig te doen seg. hij heeft speeltje onder de kast liggen, maar ik kom er nu niet bij, zo, lijkt net of ie aan het huilen is, zo zielig. Haha, zo heb ik hem nog nooit horen janken of zeuren.

Ach, hij moet maar ff geduld hebben.

Liefs

@cato!!!!!!! waren je kindertjes lastig haha!! mm lekker boerenkool! ik heb de zuurkool aanstaan heerlijk met dit weer hé een stampotje!! Jeetje word het echt zo koud nou gelukkig is het in bed warm! Hoop voor je dat het wachten beloond word meis duim echt voor je het is je van harte gegund!
@bloemetje bijna kan je hem vastpakken!! hihi!! zeg het nu maar vast: veel plezier morgen......... Geniet ervan!!!   neem je zijn naam aan? dat gaan ze ook vragen trouwens! ik moest er wennen om te zeggen me man ipv me vriend heb me nog regelmatig vergist!! vind het nog wel is lastig om de achternaam te zeggen haha als ik bv de telefoon opneem........

Liefs Greet

@cato!!!!!!! waren je kindertjes lastig haha!! mm lekker boerenkool! ik heb de zuurkool aanstaan heerlijk met dit weer hé een stampotje!! Jeetje word het echt zo koud nou gelukkig is het in bed warm! Hoop voor je dat het wachten beloond word meis duim echt voor je het is je van harte gegund!
@bloemetje bijna kan je hem vastpakken!! hihi!! zeg het nu maar vast: veel plezier morgen......... Geniet ervan!!!   neem je zijn naam aan? dat gaan ze ook vragen trouwens! ik moest er wennen om te zeggen me man ipv me vriend heb me nog regelmatig vergist!! vind het nog wel is lastig om de achternaam te zeggen haha als ik bv de telefoon opneem........

Liefs Greet

Hey meiden,

Greet: van harte met je nieuwe baan. Super hoor, en  dat je dat al zo snel te horen krijgt. Mooier kan bijna niet. Maar jij had het over sneeuw? Wat is dat? Hier is helemaal geen vlokje sneeuw gevallen (in Friesland). Jammer, ik had graag even een wandeling door de sneeuw gemaakt.

Bloement: Als ik dat van jou zo hoor wordt het ook nog spannend met de geboorte van je kindje. Het is dus nog even afwachten hoe het dan allemaal precies gaat. Wel mooi dat jij en je kindje gelijk zo goed in de gaten worden gehouden. Over je voet kan ik je helaas niet helpen, dat is niet helemaal mijn vak gebied. Maar ik wens je wel alle sterkte ermee.

Anne: geloofd je vriend al een beetje dat je toch echt zwanger bent?

Liefs hoopvol

Terug
Bovenaan