***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

@anne vind het zo fijn voor je!!! Grappig dat je al enige vermoeden had!!! Hopelijk krijg je nergens last van haha maar dat zal wel een droom blijven!! Heb tot vandaag toe nergens last van behalve moe maar vandaag ben ik alleen maar misselijk.... Nou die bh's kun je denk wel opbergen dadelijk als ik tenminste van mijn situatie uitga haha!!! ik moet echt nieuwe gaan kopen van de week en een lekkere ruime pyama want dat ding knelt nu al!
sollicitatie ging goed: ben aangenomen

@bloemetje niet te veel willen jij... ja weet het kan net zo goed tegen de lucht praten maar zeg het toch!!! Hoe beter je naar je lichaam luisterd hoe eerder je weer op de been bent!!!

Meiden waar zijn jullie allemaal, kom op we staan te vaak onderaan hiero...........

Liefs Greet

Hoi,

Nathalie,
Hoe het daarmee gaat?
Nu is het redelijk onder controle. Loop nu bij andere cardioloog onder behandeling dan toen ik net zwanger was, deze weet het aan stress en niet erg.
De cardioloog die ik nu heb heeft weer nieuwe onderzoeken gedaan,
Daaruit blijkt dat het dus niet van stress komt maar ik dus echt al 2 jaar last heb van die kloppingen.
Ik neem er nu medicijnen voor, ging heel goed, maar merk laatste twee weken toch dat hart harder moet gaan werken, en ik dus sneller uitgeput ben, sneller de kloppingen weer heb. En ja, me soms gewoon niet lekker voel. Ook duizelig.
Voor de baby kan het geen kwaad, medicijnen verlagen de hartslag wel, maar bij de laatst echo was ritme van de baby mooi.
Ik word nu heel goed in de gaten gehouden gelukkig.

Als je graag nog meer wil weten. Dan hoor ik het graag.

Liefs

Hoi,

Greet,
GEFELICITEERD meid met je nieuwe baan.
Heerlijk, hihi. Super.
En nu al wijdere pyamas ik heb die van voor zwangerschap nog aan, welliswaar zonder koortjes en omgeplooid naar beneden haha, maar het slaapt nog redelijk. Hihi.
En nieuwe bh's ja, borsten groeien nu onwijs. hihi.
Liefs

oke nou gelukkig heeft het geen effecten op het kind.

als ik zwanger ben moet ik gelijk mijn cardioloog bellen en zal dan ook in dat zelfde ziekenhuis (erasmus mc rotterdam) een gynecoloog krijgen.

het ziet er naar uit dat ik gelijk een normale cyclus heb.zondag gestopt met de pil  vrijdag ongi geworden vandaag alweer bijna over. maarja wie weet duurt het het alnger voor de volgende ongi komt of helemaal niet hahah :).

greet gefeliciteerd wat voor werk ga je nu doen?

als ik zwanger ben wil ik 2 of 3 dagen gaan werken haha kijk ik nu al naar uit. ik ben niet echt gemaakt om te werken zo'n hekel aan. in huis vind ik het niet erg want kan niet tegen rommel haha maar dat vroege opstaan en vooral als je ook nog een half uur moet fietsen omdat er geen openbaarvervoer komt. vreselijk.

klaag klaag klaag hhaha vrouw eigen.

nou ik gaat even boodschapjes doen voor de lasagne van vanavond

Hoi,

Inderdaad, het is erg prettig dat kindje er nu geen last van blijkt te hebben. Maar ik moet wel in het ziekenhuis bevallen onder goede begeleiding met arts in de buurt. Kindje moet eerste 48 u ook goed in de gaten worden gehouden.
En daar ben ik erg benieuwd om, hoe dat zal gaan, mag kindje wel bij mij liggen, of niet. Hoe gaat dat allemaal. Begin het ook steeds spannender te vinden, nu zwangerschap toch steeds verder vordert.
Maar we zien het allemaal wel, me er niet te druk om gaan maken nu.

Liefs

Bloemetje.. ja hoop dat het snel een keer doordringt hahaha

Greet.. ja me gevoel zei het al wel haha maarja dat zegt ook niet altijd alles die kan je soms ook mege voor de gek houden..
ach we zien wel hoe het gaat met de bh;s haha hoeft van mij niet vind ze nu wel goed hahahaha

owja gefeliciteerd met je nieuwe baan!! dat je dat gelijk al gehoord hebt hoor je niet zo vaak hier bij ons tenminste niet ;)

Groetjess

Hall dames,

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest...

@Anne: proficiat met je zwangerschap!! Helemaal super!!

@Greet: gefeliciteerd met je baan! Top! Hoe voel je je? Gaat alles voorspoedig?

@Bloemetje: jullie gaan natuurlijk bijna trouwen nu, spannend hoor! Hoe voel jij je?

@Lesy: hoe gaat het? Hoe voel je je?

De rest moet ik nog even bijlezen geloof ik...

Nou hier is eigenlijk weinig nieuws. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar ik had vorige week maandag ineens cervixslijm! We hebben trouw geklust en mijn NOD is nu rond 14 januari. Ik neem het een tikje ruimer, dat voorkomt hopelijk onnodige teleurstellingen, als het goed is.
Heb nu sinds vorige week woensdag (31 dec) ook vollere borsten en mijn tepels zijn gevoelig. Verder (nog) geen klachten oid. Ben benieuwd!

Hoi,

Meisje,
fijn dat je er ook weer even bent.
En dat het goed met je gaat is ook prettig te horen, ja, je cyclus in het begin wat ruimer nemen is niet slecht, meer kansen dan he, en je voorkomt onnodige teleurstellingen.
Succes met het wachten meid.

Greet,
En al bezig met het avondeten?
Slapen is niet gelukt hoor, hond kwam steeds vervelend doen. Nu zit ie even lekker in zn bench, zodat ik eventjes rustig kan zitten. Hij is gelukkig lekker stil nu.

Hoe gaat het met de rest, het is hier zo stil de laatste dagen.

Liefs

Terug
Bovenaan