***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

hallo meiden,

ik moet nog ff me draai vinden en jullie leren kennen hoor!!
om het makkelijker te houden mogen jullie me wel gewoon kim moemen hoor anders is het wel erg verwarrend!!

bloemetje: gefeliciteerd met je ondertrouw het steld daar niet zo veel voor he? maar het gevoel is wel heel bijzonder.
voor jou duurt het niet erg lang meer he? ik ga 19 maart trouwen ben je al helemaal klaar met de voorberijdingen? ik zo goed als!

voor die gene die net zwanger is (ik weet de namen nog niet zo) gefeliciteerd!! wat zal jij je blij voelen?!

ik moet zeggen ik kijk er ook heel er naar uit om zwanger te zijn het klinkt raar maar ik heb er al een aantal keer over gedroom, als er iemand in mijn omgeving zwanger is (waar ik op dat moment nog niks van weet) dan droom ik dat ik zelf zwanger ben! dus ik weet nooit gelijk wie! en als ik dan wakker wordt dan weet ik ook nog wat ik heb gedroomt en het ook zo echt mee gemaakt!

ik ben er wel veel mee bezig soms ben ik bang dat het straks nog een opsessie wordt hebben jullie dat ook?

sorry voor de spel fouten die ik maak ik ben dyslecties (of hoe je het ook schrijft)

liefs kim

Goedemorgen meiden,

@Cato: gefeliciteerd met je nichtje! Super schattig, die pasgeboren baby's  En wat leuk, die cursus. Vooral ook heel handig!

@Bloemetje aka Kim: ik ben er ook iedere dag mee bezig.. het idee dat ik nu zwanger zou kunnen zijn vind ik wel heel speciaal. Maar het brengt ook onzekerheden met zich mee. Als ik een moment mijn buik nauwelijks voel oid, dan ben ik meteen bang dat het em toch niet is.. Volgens mij hoort dit er gewoon bij! Is het misschien leuk om een boek te kopen over zwanger worden? Dat doodt de tijd ook een beetje haha

Hey!

@babygrill en???
@lesy je weet niet meer wanneer je voor het laatst gedoucht heb haha sorry moet ik erg om lachen!!! Van douche knap je juist meestal op....... dus jouw bosten beginnen ook, nou de mijne rijzen de pan uit opzich wel grappig maar je moet het wel meeslepen!!! en ook zou koud ha de kachel staat hier s avonds op snoeien en me man maar puffen.
@anne leuk hé op die site snuffelen staan zoveel leuke dingen poeh....
@cato wat een leuke cursus zeg!! en idd geeft je ff wat afleiding deze week!! en gefeli met je nichtje!!leuk! en niet doemdenken meis.... dacht ik op een gegeven moment ook en zie hier de 9e ronde...........
@meisje nu al zo n lijstje gehaald? is dat niet een beetje voorbarig, ik zou dat niet trekken.
@bloemetje je eraan overgeven meid!!!!!! kus

Zo meiden ff kort sorry moet al bijna vliegen na me werk, bllllll heb helemaal geen zin, ben zo weinig thuis van de week en dan vind ik het hier een bende en me was pft kan ik niet tegen maar goed morgen half dagje maar weet nu al dat ik dan niet veel doe...... vanacht ook niet lekker geslapen, alarm van de kas ging paar keer af en moest me man dr weer naar toe enz
Me eigen fam ligt allemaal griep op bed en nu me schoonfam ook haha hoop dat ik overgeslagen word net zo prettig!
nog ff moed verzamelen en dan ga ik ...........

Liefs Greet

goede morgen allemaal!!

Hoopvol dan zitten we mooi kort bij elkaar haha volgens de site op internet ben ik 11 september uitgeteld en de verloskundige had het over 9 september!!

bloemetje mooi he die geboorte kaartjes uit zoeken lijkt me wel moeilijk zei al tegen me vriend daar komen wij volgens mij nooit uit jawel zegt hij daar ga ik nie tmoeilijk over doen hahaha

zoon lijstje staat ook op www.babyopkomst.nl     die site gaf de verloskundige mij haha

he cato ja leuk zoon curcus is altijd wel leuk dat schminken.
en gefeliciteerd met je nichtje leuk hoe je vriend er op reageerd!!!

greet ja echt leuk om op die site te kijken haha heb alles in me gedachten al bijna uitgezocht hahahaha

liefs mij

Goedenmorgen meiden,

Ik heb nog geen test kunnen doen omdat we wat problemen hadden met de bank en dus nog geen test kon halen zo maar eens kijken of het opgelost is.

Pff ik wou nog wat tegen iemand zeggen maar ik weet het zo niet wie.
Ik denk dat iedereen die net zwanger is of zwanger wilt worden gaat kijken ik weet het nog niet maar heb ook veel rond gekeken liep zelfs vorige keer in een babywinkel.
Het is gewoon een beetje dromen.

Nou ik laat later nog wat van me horen.
Fijne dag.

Liefs baygirl

Hoi,

Kim,
Handig dat je in een ander kleurtje schrijft. Haha, lees vaak over jou stukje
heen omdat ik dan bloemetje zie staan, en denk ik,oh was ik zelf, haha, ff
wennen nog.
Ja,ondertrouw steld op zich niet zoveel voor, maar vind het wel erg spannend hoor.
Voorbereidingen zijn zo goed als klaar, me moeder regelt het grotendeels, dus
moet nog maar eens vragen hoe het gaat met de voorbereidingen.
En het uitkijken naar zwanger worden, dat had ik ook hoor. hihi.
En eens het zover is kijk je er naar uit om je kindje in je armen te hebben.

Meisje,
Hihi, ja, het idee dat je zwanger kan zijn is speciaal. Maar kan soms ook erg hard aankomen
als het niet zo is. Natuurlijk hoop ik bij jou dat je hartstikke zwanger bent.
Beste advies is nog steeds niet teveel ermee bezig zijn. Al is dat erg moeilijk.

Greet,
Hehe, kan je man al meteen oefenen met dat puffen, hihi, goede oefening.
Ik had het gister ongelofelijk warm. Niet normaal.
En ik probeer me eraan over te geven, vandaag had ik ook weer wat in me planning zitten.
Maar het gaat laatste dagen steeds wat slechter. Veel meer pijn in voet en bekken.
En iedereen ziek, hoop dat jij gespaard blijft, want zwanger en griep, het is niet leuk, dat
kan ik je wel vertellen.
En slecht geslapen, grr, weet hoe vervelend dat is. Ik slaap s nachts heel slecht,
niet vast en van alles meteen wakker, vanaf dat me vriend het bed uitgaat slaap ik twee
uurtjes. Hehe.

Anne,
Ja, die geboortekaartjes, haha jou vriend gaat er niet moeilijk over doen.
Dat zei die van mij ook, nou, alles wat ik leuk vond vond hij niks, en omgekeerd.
hehe gelukkig toch paar gevonden die we beiden leuk vinden. En vanavond gaan we
kiezen. Ik zei, zullen we nog paar boeken halen, zegt ie, nee, we kiezen hieruit.
Ben er wel achtergekomen dat via internet niet per se goedkoper moet zijn hoor.
En makkelijkere uren om op te halen heeft de drukker.

Babygirl,
Wat vervelend, problemen met de bank, hopelijk snel opgelost en kan je test
halen. Ik denk aan je, en duim voor je.

Hier vandaag weer een dag vol pijn, veel pijn in voet, en veel pijn in bekken.
Grrr, maar voel me emotioneel wel een stuk beter dan gisteren.
Wel weer slecht geslapen, maar toen ik vriend bed uit heb gewerkt heb ik nog twee
uurtjes kunnen slapen, heerlijk, hihi.
Vandaag doen we lekker niks, ja, nou ja, paar zaken via pc die geregeld moeten worden.
Maar hehe, mooi klusje voor me. En me laptop maar eens opruimen van de zooi, hihi.

Nou dames,
liefs en dikke knuffel  

Heej meiden,

Ik wou even zeggen dat ik in blije verwachting ben!
Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik 1x ongi geweest en de 2e x was het meteen raak!
Met de kerst had ik al de kriebels en elke keer het gevoel dat ik ongi zou gaan worden.
Behoorlijke krampen, maar er kwam maar niks.
Ik was al  8 weken niet ongi geweest en toen met kerst ging ik op de weegschaal staan en bleek ik al 2 kilo zwaarder te zijn !! Haha toen dacht ik maar van laten we eerst maar eens een test doen, want je weet maar nooit!! En jah hoor 2 testen gedaan en allebei zo positief al ik weet niet wat! 21 Januari ga ik naar de verloskundige voor mijn eerste echo.. Ben erg benieuwd!! Mijn ouders en schoonouders weten het allemaal, maar vind het echt moeilijk om mijn mondje verder nog dicht te houden!
Nou hoop dat het voor iedereen zo gauw mogelijk een positief test uit komt, want echt dat is het mooiste wat je kan overkomen!!!

Liefs Lena88

hey meiden

wou alleen ff zeggen dat ik volgens mij negatief getest heb.
zag heel even een streepje maar die was ook zo weg
heb nog wel goede moed eigenlijk hoef ik de 28ste pas weer ongi
te worden maar deze moest van dokter vanwege klachten en hun wouden em
niet doen.
dus kijk het nog even aan

fijne dag
babygirl

Terug
Bovenaan