***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Meiden,
Ik heb het eventjes gevraagd op de hyves. Wat de andere dames ervan vinden.
Een aantal van hen geven aan dat ze liever bij het groepje blijven wat er nu is. Omdat er aantal dingen opstaan die vrij persoonlijk zijn. En ze dus liever in het groepje willen houden wat er nu zit.
Meiden, ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Hoe gaat het met jullie?
Babygirl, voel je je al weer wat beter?
Hoopvol, hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het redelijk, zn goede en zn kwade dagen. Gister vrij goede dag gehad, vandaag weer een mindere dag.

Liefs

hey hallo wij zijn nog niet gestopt we moeten nog wat dingen klussen in ons nieuwe huis en dan is het hier ook actie , maar ik vind het leuk om te weten dat ik niet als enige jonge meid graag een kindje wil ( net als vriend lief natuurlijk :p ) je ziet zoveel vrouwen van boven de 30 die zwanger worden dat ik bijna denk van zijn wij nog wel normaal :) ..........maar zo te zien ben ik niet alleen :D

groetjes

chantal_21

Hey meiden,
Daar ben ik ook weer eens een keer. Het is hier de laatste tijd ook zo rustig! We stonden nu zelfs al op de tweede pagina.
Hier gaat alles zijn gangetje. Bij vlagen ben ik wat misselijk, maar verder gaat het goed. Gister zijn we naar de verloskundige geweest. Zij had wat vragen en er is bloed geprikt. Mijn volgende afspraak zal rond de 13/14 weken zijn. Daar moet ik dus nog wel een tijd op wachten.

Turtle: Als nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Hoopvol

Hoopvol,
Fijn dat het goed met je gaat. En dat het bij vk goed was. Altijd leuk he. Hihi.
En met 13 a 14 weken weer terug.
Fijn dat je je buiten de misselijkheid om goed voelt.

Het is inderdaad erg rustig hier de laatste tijd. Jammer.

Liefs

Hey.......

Ja en zo rustig hier ben ik mede 'schuldig' aan  heb echt gewoon de puf/lust niet te reageren. En vind het ook best wel lullig om op een zwanger worden forum over zwanger zijn te typen ben bang dat ik mensen kwets die al zo n tijd bezig zijn.
Hoopvol fijn bij de vk geweest! Heerlijk gevoel hé, hoeveel weken ben jij nu?? Fijn zeg dat je je goed voelt, al lijkt misselijk me ook niet zo pretje, als je maar niet veel hoeft te spugen hé. Ik ben nu bijna elf weken en ben nog niet misselijk geweest alleen moe en zere borsten haha. Ben vandaag voor het eerst bij de vk geweest, hartje gehoord, volgende week de echo leuk leuk leuk.
Bloemetje hi meis......... hou je kalmpjes hé anders dan weet je het!! Heb je nog wat gedaan vandaag? Is het kamertje eigenlijk al helemaal af?

Weltruste meiden xxxxxx Greet

Hey meiden,

Bloemtje ... Oke dacht namelijk eerst dat het een gewone zwangerhyves was en had me het wel leuk geleken om jullie daar een keer te spreken ... maar als er zulke persoonlijke dingen opstaan is het begrijpelijk ...nog bedankt voor het vragen.

Hoopvol ... mooi dat het goed was bij de vk weet niet hoe ver je bent maar heb je het hartje ookal gehoord?

Greet ... Bij jou ook alles goed dus bij de vk ... lijkt me erg leuk om het hartje te horen.

Ik ben hier wat minder omdat ik er zo min mogelijk aan wil denken want moet nog een paar dagen wachten tot me nod ... probeer ook niet zoveel naar me lichaam te luisteren want snap er toch niks van  (.)(.) doen al bijna 2 weken pijn sinds gisteren wat steekjes in onderbuik.
Ik hoop gewoon dat het tekenen zijn maar heb er een beetje een hard hoofd in waarom weet ik niet.

Liefs babygirl

joeppie wij gaan ook voor de actie gestopt met de pil en vandaag aan het foliumzuur gegaan :D:D.........hoelang gaat het duren :D

Hey meiden.

Zo deze ook maar eens naar boven is een tijdje geleden.
Hoe is het met jullie?
Hier alles goed alle eerdere klachten zijn weg en heb net met vruchtbare dagen achter de rug en nu wachten tot de 24ste dan is me nod.

Nou hoop snel wat van jullie te lezen.

Liefs babygirl

Terug
Bovenaan