Hey meiden!!
Zo hey, wat is het hier rustig de afgelopen WEKEN!! Iedereen druk druk druk??
Wel jammer, weet nog goed dat jullie zo op een doordeweekse dag 2 pagina's konden volschrijven haha ;-)
Bloemetje, sorry. Zal niet weer zulke lijstjes hier plaatsen, je hebt gelijk. Maar soms vergeet ik even dat dit het "zwanger worden" forum is. Maar heb liever niet dat je mijn naam hier neerzet.....
Cato, gelukkig is het weer bijna over. Als die ongi maar weer over is, dan kan dat al een heerlijk gevoel geven....Toch? Volgend weekend druk aan de klus meid. Alhoewel het met 2x seks ook al raak kan zijn hihi, misschien moet je juist niet je best doen haha
Babygirl, spannend ja waar die misselijkheid wek kan komen. Nog 11 dagen wachten, pff heb echt respect. Hoop niet dat het iets anders is dan zwangerschapmisselijkheid!! Duim duim duim.....
Met mij gaat het deze week wel goed. Maandag en dinsdag heel erg misselijk geweest met een zestal kotsbuien.....Maar vanaf woensdag gaat het eigenlijk alleen nog maar beter. Heb niet meer overgegeven en ben niet misselijk. Ook wel weer eng hoor, maar alle andere symptomen blijven, dus denk dat het wel goed zit. Hoop echt dat mn lichaam al aan het zwanger zijn is gewent en dat de misselijkheid niet meer terugkomt haha. Maar ook ik slaap nu vaak het klokje rond haha, vannacht ook 13 uur geslapen, pff wat veel. Maar kan niet zonder hoor!!!
Owja, vandaag gaan we even naar de Babydump in Grou. Ben benieuwd, we gaan gewoon even lekker sneupen haha
Liefs van LESY.......xxx
PS: Waar zijn alle andere meiden?? Turtle, Anne, Hannes, Greet, Bon etc?????