***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goedemorgen dames,

Even voordat ik naar mijn werk ga.
@Babygirl; Balen,zeg dat je nu toch nog best lang moet wachten. Hopelijk helpen de tablettjes je een beetje.

Hier nog even en dan ben ik ook weer van die vervelende RD'tjes af en kan ik weer volop gaan klussen.
Laten we maar hopen dat volgende maand een POSITIEVE  is. En dan in  alle betekenissen van het woord!

kus  

Goedemorgen, nou ja bijna middag.
Kom net uit bed rollen. Wou eigenlijk om acht uur opstaan.
Maar blijkbaar terug in slaap gevallen. Heb het hele klokje rond geslapen vannacht.
Oooh, heerlijk.

Babygirl,
Vervelend dat je het nu nog niet weet. Hopelijk werken de tabletjes.

Cato,
Bijna weer voorbij die vervelende duivels. Gelukkig, stuur ze maar ver weg. Zet ze op het vliegtuig, vanaf nu mogen ze 9 maanden niet meer komen!

Hier gaat het wel, enkel nog steeds zoveel pijn in voet en bekken. Maar ach ja, niets aan te doen, we houden ons rustig.

Liefs

Hey meiden!!

Zo hey, wat is het hier rustig de afgelopen WEKEN!! Iedereen druk druk druk??
Wel jammer, weet nog goed dat jullie zo op een doordeweekse dag 2 pagina's konden volschrijven haha ;-)

Bloemetje, sorry. Zal niet weer zulke lijstjes hier plaatsen, je hebt gelijk. Maar soms vergeet ik even dat dit het "zwanger worden" forum is. Maar heb liever niet dat je mijn naam hier neerzet.....:)

Cato, gelukkig is het weer bijna over. Als die ongi maar weer over is, dan kan dat al een heerlijk gevoel geven....Toch? Volgend weekend druk aan de klus meid. Alhoewel het met 2x seks ook al raak kan zijn hihi, misschien moet je juist niet je best doen haha :p

Babygirl, spannend ja waar die misselijkheid wek kan komen. Nog 11 dagen wachten, pff heb echt respect. Hoop niet dat het iets anders is dan zwangerschapmisselijkheid!! Duim duim duim.....

Met mij gaat het deze week wel goed. Maandag en dinsdag heel erg misselijk geweest met een zestal kotsbuien.....Maar vanaf woensdag gaat het eigenlijk alleen nog maar beter. Heb niet meer overgegeven en ben niet misselijk. Ook wel weer eng hoor, maar alle andere symptomen blijven, dus denk dat het wel goed zit. Hoop echt dat mn lichaam al aan het zwanger zijn is gewent en dat de misselijkheid niet meer terugkomt haha. Maar ook ik slaap nu vaak het klokje rond haha, vannacht ook 13 uur geslapen, pff wat veel. Maar kan niet zonder hoor!!!

Owja, vandaag gaan we even naar de Babydump in Grou. Ben benieuwd, we gaan gewoon even lekker sneupen haha :p

Liefs van LESY.......xxx

PS: Waar zijn alle andere meiden?? Turtle, Anne, Hannes, Greet, Bon etc?????

EINDELIJK KAN IK HET VERTELLEN!!!

Voor de meiden die niet actief zijn op hyves:

IK BEN ZWANGER!! NU 10 WEKEN EN 6 DAGEN!!

De reden dat ik het niet eerder op dit forum kon vertellen was dat er vriendinnen meelezen hier en het dan al zouden weten.
Gisteren hebben we het verteld bij het voetbal en alle meiden reageerde hartstikke enthausiast!!

Nu even over de afgelopen weken....
Ik ben echt vanaf week 6 t/m week 10 ontzettend ziek geweest. Kijk dat braken hoord erbij maar als je de hele dat niets kan binnen houden dan is dat niet goed! Dus ben ik doorgestuurd geweest naar het ziekenhuis ik zat gelukkig nog niet binnen de medische noodzaak om te blijven ik mocht zelf kiezen ---> naar huis natuurlijk.
Het positieve is dat ik in het ziekenhuis wel mijn eerste echo heb gehad en toen ik een paar dagen later weer terug moest komen weer een echo dat was wel erg mooi!!
Ik was al wel aan het uitdrogen en de medicijnen die de HA hadden voorgeschreven hadden niet echt geholpen. De verloskundige stuurde me door naar een speciale therapie voor zwangere vrouwen. Deze heb ik gevolgd en nu voel ik me stukken beter!!! Ik kan gelukkig weer eten en drinken binnen houden al voel ik mezelf nog wel slapjes!!
Dit is dus ook de reden geweest dat ik niet meer op het forum ben geweest sinds 4 weken!!
Ik hoop da mijn lichaam snel weer aansterkt en dat ik eindelijk weer eens kan gaan werken want verveel me kapot hier thuis!!!

Lesy ik kan nu officieel in het schema!!! :D

lesy ik zal je wat meer info geven voor het schema!

Uitgerekend op 09-08-09
Ronde 2
Eerste kindje
Willen weten JA
Mogen weten JA
Volgende echo 29 jan 18.45 (12/13 weken echo)

Groetjes -x-

Lesy,

Sorry, oeps. Zal d beter om denken meid.
En fijn dat je je stuk beter voelt.
Is wel zo prettig.

Turtle,
Jaaa, ook hier van harrte gefeliciteerd/. Super.
En fijn dat het beter met je gaat meid. Want ging laatste weken wel erg rot he?
Nu   lekker genieten he.

Hier gaat het redelijk.

x

Goedenmorgen meiden.

@Turtle
GEFELICITEERD ... wat leuk zeg
Wel even rot dat je zo moeilijke tijd achter de rug heb... fijn dat het nu beter gaat en dat je lekker van je zwangerschap kan genieten.

@Lesy Wat fijn dat je niet meer misselijk bent hoop dat het zo blijft,   want 6 keer braken is zeker niet fijn.

@Bloemetje Hoe gaat het nu met jou?
Nog veel pijn?? hoop dat het beter gaat want je zal het nu denk ik wel helemaal zat zijn.

@Alle andere meiden waar zijn jullie laat eens iets van je horen we zijn nieuwschierig.

Nou hier neemt de misselijkheid gelukkig iets af.
Nog ongeveer 10 dagen en dan zou ik mogen testen alleen als me ongi echt niet komt (ben altijd optijd) dan wil ik zolang mogelijk nog wachten ongeveer een week want dan kan het zeker niet te vroeg zijn.

En wat ik nu al de hele tijd wil weten is: op welke hyves zitten jullie?

Liefs babygirl

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1

Cato
23
14  januari 2009
4
1

Kim
23
14 januari 2009
1
1

Bon
22
14 januari 2009
2
1

Hannes
22
18  januari 2009
5
1 na mk

Waterman
22
21 januari 2009
12
1

Babygirl
21
28 januari 2009
1
1

Nathalie1985
23
30 januari 2009
1
1

Meisje
23
?? januari 2009
1
1

MD
20
?? januari 2009
3
1

Lis
21
?? januari 2009
9
1 na mk

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

?
?
?
?
?

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Turtle
22
na 2e ronde
1
08 aug 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Anne
22
na 3e ronde
1
11  sep 2009

Hoopvol
22
na 3e ronde
1
16  sep 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
Ja
Nee
??
??

JMV
Nee
Nee
??
??

Turtle
Ja
Ja
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
Nee
Nee
??
??

Anne
Ja/Nee
Nee
??
??

Hoopvol
Nee
Nee
??
??

Echo's of vk

Naam:
Datum:
Echo / vk afspraak

Hoever dan:
Tijdstip afspraak

Hoopvol
21/01/09
Intake verloskundige

Greet
22/01/09
1e echo!

11.30uur

Turtle
29/01/09
3e echo
13wkn

Anne
2/02/09
Intake verloskundige
9 wkn
10.40

Bloemetje
04-02-09
Afspraak GYN

Hoopvol
04/02/09
1e echo!

Lesy
25/02/09
Hartje horen vk
15 wkn
16:00 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Turtle:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Hoopvol:

TURTLE WAUW MEIS, GEFELICITEERD!!!
En wat een ellende...fijn dat je je nu wel wel beter voelt! Leuk hé zijn die echo's!! Ben je nu wel aan het genieten meis? En goh wat gaat de tijd dan ook snel, ben je alweer 11 weken zwanger nu! Zie jij al iets aan jezelf, buikje dat dikker wordt? Ben wel benieuwd.

@Babygirl: Bloemetje is de beheerder van onze hyvessite. We zitten daar met een oud  clubje van augustus af...Er staan nu best veel privé dingen op van ons allemaal, weet niet of het de bedoeling is dat er nieuwe leden bij komen. We zijn met z'n 15en nu, ook al redelijk grote groep.

Bah, morgen weer werken...Geen zin in!!!!!!!!! Wordt ik zo moe van ;-)
Naja, nu eerst nog maar even genieten op de bank...

Liefs lesy...

Terug
Bovenaan