***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoi,

Lesy,
Die bandenpijn, kan vervelend zijn he. Rustig aan doen dan meid.
En misselijk, nog steeds, bah, hoop dat het na de twaalf weken overgaat.

En ja, begin het wel spannend te vinden, en lees stilaan ook verhalen over bevallingen, hoe het allemaal kan gaan, al weet ik niet goed wat ik moet verwachten. Maar dat zien we dan he. hihi.
De pijn zal trouwens niet meer beteren hier. Daar ben ik nu wel zeker van.
Sinds twee uurtjes zak ik ook regelmatig door bekken als ik probeer te lopen. Dus dat zal niet meer beteren vrees ik.

Liefs

Hey,

@Iesy: Voor de keuzes in kraamhulp heb ik eerst de polis van mijn zorgverzekeraar doorgelezen. Ik ben bij 'de Friesland' verzekerd en op die site kun je vinden welke kraamhulp instanties bij hun gecontracteerd zijn. Bij een paar hiervan heb ik wat informatie aangevraagd, maar dat moet ik nog doorlezen. Ik zal volgende week mijn verloskundige ook eens vragen of zij er een mening over heeft.

Liefs Hoopvol

Goedenavond,

Nou ik ben vanmiddag bij dokter geweest ze ging gewoon kijken ze denkt dat he tme darmen zijn morgen moet foto laten maken ... vind wel eng zwangerschapstest was dan wel negatief maar ze ging er niet op veder pas als er niks te zien is op die foto.
De 28ste is me nod en ik hoop dat ik dan nog wel positef test dit zijn me vruchtbare dagen dus ondankt ziek voelen toch klussen hihi.

@lesly ik denk dat ik me vraag verkeert heb gestelt.
bedoelde meer als je met je hand op je buik gaat voelen (duwen) of je dan zelf wat voelt net als een verloskundige voelt, of zou dat niet kunnen zo vroeg?

@bloemtje wel rot zeg is eindelijke je gips eraf heb je nog zo pijn ... waren je bekken dan ook gekneust of alleen pijnlijk door het vallen?

Als ik dat zo bij jullie lees al dat geregel pff wat een werk zeg.
haha maar je moet er toch wat voor over hebben.
Vanmiddag bij me moeder geweest en ze begint iets meer te accepteren dat we een kindje willen...ze was toen ik vertelde dat me mirenaspiraal eruit ging erg boos en dat we niet verstandig bezig waren enzo en te jong en dat best pijn.
Maar nu begint ze het te accepteren ... hebben jullie ook zulke reacties gehad aangezien jullie de zelfde leeftijd hebben??

Fijne avond liefs babygirl.

Hoi,

Babygirl,

Vervelend dat het wss je darmen zijn en je je niet lekker voelt in je vruchtbare dagen.
Hoop dat foto morgen duidelijkheid geeft wat dr is.

En wat jammer dat je moeder zo reageerde. Niet leuk.
Ik heb 1 zo een reactie gehad van vriend van me vriend.
Die vroeg me vriend, wou je dit wel, slikte ze de pil nog? En als het nu misgaat(was toen 12 a 13 weken) dan is het alleen maar medisch afval en niets anders. Wat toen ook best pijnlijk was.
Verder allemaal leuke reacties gehad.
Fijn dat ze het nu begint te aanvaarden, ze zal toch moeten, het is jullie keuze, en als jullie er klaar voor zijn:)
Mijn moeder heeft ook ff moeten wennen aan feit dat ik zwanger was hoor. Maar naarmate bevalling dichterbij komt begint ze er steeds meer aan te wennen.

En je vraag over voelen aan je buik. Bedoel je dat je voelt dat je kindje kan voelen? Met 8 weken zoals Lesy nu is nog niet. Ik ben nu bijna 27 weken, en ik kan kindje wel voelen, maar kan niet voelen hoe het ligt.

Hoop dat dat antwoord is op je vraag.

Liefs

Bevallen !!!

Wat heb je nodig voor een thuisbevalling?
 â€¢  Navelklem *
•  Steriele gaasjes *
•  Kraammatrasje of celstofonderleggers *
•  1 flesje alcohol (70 procent) *
•  Desinfecterende zeep *
•  1 pak zigzagwatten *
•  2 pakken kraamverband *
•  Digitale koortsthermometer *
•  Bedzeil ondersteek (te leen bij de thuiszorg) *
•  Klossen (via de thuiszorg) of kratten om je bed mee op te hogen
•  Vuilniszakken
•  Een pak dik maandverband

* zit al in het kraampakket

Wat neem je mee naar het ziekenhuis?
•  Ponskaart van het ziekenhuis
•  Verzekeringspapieren (zorgpas)
•  Adres- en telefoonboekje of -lijst
•  Foto- en/of videocamera
•  Fotorolletjes, videocassettes, extra batterijen
•  Telefoonkaart (in het ziekenhuis mag je je mobieltje niet gebruiken)
•  Je baby's eerste kleertjes en eerste knuffel
•  Twee nachthemden of T-shirts
•  Warme sokken (voor tijdens de bevalling)
•  Pantoffels
•  Onderbroeken
•  Voedingsbeha('s) (zonder beugel ivm liggen)
•  Zoogcompressen
•  Makkelijke kleding voor na de bevalling
•  Toiletartikelen
•  Bril (als je contactlenzen draagt)
•  Lippenbalsem voor als je droge lippen krijgt
•  Boeken en tijdschriften
•  Autostoeltje (voor als je baby mee naar huis gaat)

Hoi hoi,

Ja Bloemtje dat geeft inderdaad een antwoord op mijn vraag aangezien de huisarts wel voelde maar niet veder kijkt naar zwangerschap omdat de test negatief was.
En ik morgen naar radiologie moet voor foto zat ik te denken of het wel zo slim is als ik dus toch wel zwanger ben of ook met het proberen tot zwanger worden.

Lesy wat een lijst!!!!!! ik had ergens al wat gezien maar zat nu even goed te lezen wat een boel heb je nodig zeg jemig.

Nou dit was het even hou jullie wel op de hoogte.
Fijne avond.

Liefs babygirl  

Hoi,
Goedemorgen meiden,

Alsjeblieft Babygirl,
Misschien even melden dat jullie bezig zijn met zwanger worden?

Denise, wat een lijst, je hebt hoop nodig he.
Maar mag ik eventjes wat zeggen?
Ik denk dat het voor sommige mensen pijnlijk kan zijn om zulk lijstje te zien op het zwanger worden forum. Niet om je aan te vallen hoor,want is hartstikke leuk om dat allemaal uit te zoeken en te lezen.maar persoonlijk denk ik dat het sommige mensen wel kan kwetsen.
Hoe gaat het vandaag met je? Misselijk vandaag?

Liefs

Goedenavond meiden.

Nou ik ben er nog niet uit wat er is.
Foto werdt niet gemaakt vanwege mogelijkheid op zwangerschap.
Dus nu wachten tot de 28ste of me ongi komt en in de tijd tabletjes tegen de misselijkheid nemen.

Nou dit was het voor even kom later nog terug.

Liefs babygirl.

Terug
Bovenaan