***Meiden van 21/22/23 jaar***

@Cato:
Meid, ik weet hoe je je voelt....zeer herkenbaar verhaal haha. Ik werk dus ook fulltime en mn man ook, maar ik doe het meeste in het huishouden. Hij zegt dat ik dat makkelijk kan doen want ik heb woensdags vrij. Maar hij werkt maar 4 uurtjes meer als ik (5x8uren), ik werk 4x9uren! Dus ook extra lange dagen....ben doodop 's avonds. Ja daar gaat het dan even niet om hé, ik heb een dag vrij en hij niet. Hij kan dat niet snappen. Ook toen ik zei dat ik wel een dag minder wou werken zei hij: Dat wil ik ook wel, jij hebt al een luizenleven...NOU LEUK! Afgelopen zaterdag kon ik ook wel even vuur spugen haha, kan er niet tegen als hij tegen mij zegt dat ik achter de pc vandaan moet komen omdat er nog genoeg te doen is in het huishouden. Nou meiden, bij mij is het echt niet vies hoor! Zo...sorry voor mn geklaag hihi. Ook mijn man kan een schatje zijn, maar soms.....
(Denk dat iedereen dat wel heeft denk je niet??)
En dan heb ik het nog niet eens over eten maken hihi ;)

hoi lesly

dank je voor je lieve berichtje ik heb jullie idd heel erg in spanning gelaten
maar helaas had ik ook verder geen nieuws.ik had wel een test gedaan geloof dat het de 17de was  of de 18de dat ik het gedaan had maar was negatief maar dat is logisch was gewoon te vroeg.en spannend ook voor jou meid ik hoop dat deze klusdagen dan eindelijk positief zullen zijn en dat het jullie maand mag zijn.voor alle dames hoop ik en duim ik dat het deze maand of voor sommige volgende maand raak is zoiezo dit jaar nog.Dat zou geweldig zijn ik ga daar heel hart voor duimen.maar ga hier wat vaker ff wat van me laten horen.dank jullie voor alle lieve steun van alle dames

Hoi,

Cato,
Gelukkig weer afgekoeld. Wat zei hij?

Lesy,
Grrr, dan zou ik echt kwaad worden als die van mij dat zou zeggen. Mag hij lekker zelf wat gaan doen? En jij een luizenleven, als je het huishouden erbij telt, dan werk jij toch wel duidelijk meer dan hem hoor.
Gelukkig zegt mijn vriend dat niet. Hij zou toch de stofzuiger en dweil in zn handen krijgen dan. haha.

jvm,
We wachten spannend mee af, en vrijdag pas testen,ooh wat een geduld heb jij zeg. Duim, duim, duim.

Liefs

cato meid ik geef je groot gelijk dat je het zo gedaan heb
hij zal nu wel een beetje boos zijn
of begrijpt hij het wel ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat hij hier flink zijn lesje van geleerd heeft en hij het dus gewoon nooit meer zal doen

bloemetje ja spannend he ik hoop het ook natuurlijk het blijft ook wel verdacht lang weg.
maar jij weet ook natuurlijk van de andere topic dat ik ook een keer een maand 10 dagen over tijd was en toch ongi werd.daarna is het niet meer gebeurd en ben ik wel elke keer normaal op tijd ongi geworden.maar ben dus ook zo bang dat het weer gaat gebeuren dat ik 10 dagen over tijd ben en toch teleurgesteld word daarom durf ik ook gewoon echt niets te hopen.ben gewoon best bang om weer een klap te krijgen.en ga flink me best doen om hier ook net zo veel te zijn als op de meistoppers.moet wel lukken dalijk kom ik zo veel zijn jullie me dalijk zat haha

hallo dames

@lesy ja het is helaas maar het is niet anders he natuurlijk mag je weten wanneer ongeveer mijn nod weer is dat is rond 18 november dus ben op het moment weer de laatste in het rijtje..
@greet ik moet er wel positief tegen over staan want ik wil zelf nog niet naar de arts en nu vind het zelf ook nog zo dat ik een zwangerschap een natuurwonder vind dus dan kijk je er ook wel  iets anders tegen aan.

ik vind het vooral moeilijk omdat mijn zus en schoonzus allebei net zijn bevallen en een collega van mij is ook zwanger en dan heb ik wel eens zoiets van bah waarom ik niet.

ik weet niet meer wie het voorval had hoor met het eten maar het overkomt mij ook wel eens maar dan wel net met een andere reden....wij hebben een eigen bedrijf en als ik dan eens eerder van mijn werk er weer ben of een dag vrij heb denk ik altijd van mooi kunnen we rond kwart over 5 half 6 eten maar dan zul je toch al zien dat het wel weer laat word.
zoals vandaag ook..hele dag ziek op de bank gelegen,denk ik ach laat ik maar lief doen en alvast gaan eten koken want hij moet vanavond ook nog voetballen...alles op gas staan en worst en aardappels bijna klaar geen meneer te ontdekken...denk je ga ik ff bellen is ie er pas om 6 uur weer..  kun je alles weer uitzetten.
maar zoals jou vriend een briefje neerleggen vind ik ook erg fauw laat hem dan ff bellen of smsen dan weet je tenminste dat het niet klaar is en kun je er rekening mee houden.
ik hoop dat je hem een draai om de oren heb gegeven.

dan nog over de verslaving van die computer en dan vooral om hier te lezen....het is gewoon ERG.....hoelang kijk ik hier al ik denk een week..maar op andere sites kijk ik al niet eens meer omdat ik dan veel te lang achter de pc zit...  maja het is ook zo leuk en gezellig en interressant om alle verhalen te lezen..
ik ga nu echt en kom vanavond ook   niet weer hoor..
succes voor de gene die nog in spanning zitten te wachen.

allemaal slaap lekker en tot de volgende keer (morgen haha)

groetjes  

goede avond allemaal.

jvm, spannend zeg dus vrijdag ga je testen?
ik ben ook nog niet ongi, maar ik weet niet wanneer ik weer ga testen de eerste dagen in iedergeval niet wacht nog wel een aantal dagen,. tot de rd komen en als die niet komen dan maar testen haha

cato, ik had het zelfde als jou gedaan zou ook kwaad worden en alleen gaan eten pff soms denken ze altijd zo makkelijk die mannen..

Ik zit niet liever achter de pc dan bij manlief, of hij moet zoon humeur hebben als vanmiddag wahaha scheeld heeft hij bijna nooit weet niet wat hij had, tijdens het eten was die weer goed te pas dus haha

stom gedoe op de tv wil gtst kijken maar heb geen geluid
ik ben er weer vandoor ben er morgen vroeg wel weer niet zo heel vroeg als vanmorgen  heb late dienst dus kan lekker uit slapen.

Fijne avond allemaal en al vast truste!!

Liefs Mij

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy
21
2
12-11
1

Waterman86

22
10
18-11
1

Overtijd

J_v_m20

23

5

18-10

2

???
SPANNEND!

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

Zow, even snel tussen gtst door hihi, nu ff pauze ;)
Groetjuhs lesy.

PS: kwartiertje weg en alweer zoveel nieuwe berichtjes...SLIK

Baby naar een concert

Een echtpaar gaat naar een concert, en omdat ze geen oppas voor hun baby hebben besluiten ze het maar mee te nemen. Bij de ingang zegt een medewerker van de concertzaal: "Uw kind mag mee, maar als het gaat huilen moet u de zaal verlaten." Tijdens het concert komt de man er achter dat 'ie er weinig aan vindt, dus fluistert hij tegen zijn vrouw: "Schat, knijp jij onze kleine lieverd eens flink hard in zijn billen."

Hihihi.....meiden ff lachen hoor..........niet gemeen bedoeld ;)

Terug
Bovenaan