***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey JMV20! we waren er al super benieuwd na hoe het met jou ging. Ow en wat een heerlijke sappige details allemaal hihi. Dus eigenlijk weten we nog niets...het kan echt alle kanten nog op!! Je hebt nog geen zwangerschapstest gedaan toch? Ben je niet super nieuwsgierig meis? Hoop dat je morgen al meer zekerheid hebt, het kan je soms helemaal gek maken.

Ik ben onderhand ook alweer een ronde verder en ik zit weer in de klusperiode hihi. Het blijft spannend hoor! De maanden vliegen zo wel om natuurlijk.........
Liefs lesy.

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

waterman86
22
9
22-10
1

Jammer....

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

November

Engetje87
21
1
02-11
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy
21
2
12-11
1

Overtijd

J_v_m20

23

5

18-10

2

???
SPANNEND!

1986anne

22
1
20-10
1
???
SPANNEND!

Zwanger

uitgerekend

bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

Waterman, wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden. Na zoveel rondes wordt je denk ik wel moedeloos....Ik was dat na ronde 1 al, laat staan bij ronde 9! Hoop zo dat ronde 10 voor jou is meis! kom je lekker bij ons in het ljistje van november! Wanneer is je nieuwe NOD (als ik dat al mag vragen?).
Liefs lesy........

@greet:
Ja dat wat in de telegraaf staat klopt bij mij momenteel wel hihi.
IS HET NIET ERG!!!
Schaam me nu wel een beetje, verkies het internet boven mn man.
Hij zat afgelopen dagen ook al wat te klagen dat ik weer achter de pc zat, maar ik realiseer me nu wel dat ik er wel heel vaak achter zit. OHOHH!
XXXlesy.........

@bloemetje:
Die inwendige echo's zullen wel moeten vrees ik...En natuurlijk heb je helemaal gelijk: die deskundige mensen zien dagelijks vagina's...maar toch, het blijft zo een intiem iets! Ja we lijken zeker al een stel oude wijven hihi. Wij aten vandaag pasta trouwens, smaakte erg goed. morgenavond is mn man er niet, dus heb lekker avondje voor mezelf (lees internetten haha). Lieten ze je tillen op het werk? Man, ze weten toch dat je zwanger bent? Hoe kunnen ze zoiets van je vragen...gelukkig heb je het niet gedaan! Go girl!! Ow leuk, zijn we sampjes verslaafd. Ben ik niet de enige....

>Hoe is het met je lieve hondje? Is hij nog beetje lief voor je? Hij is zeker de hele dag alleen geweest vandaag of was je vanmiddag weer thuis?
Mijn soap komt er ook bijna voor, yess!
XXXjes mij.

Hoi,

Jvm,
Succes meid, spannend hoor, nog steeds niet ongi. Maar je had ook geen klachten he.
Fijn dat je hier ook weer even berichtje neerzet.
Al lees ik in ons andere topic ook hoe het met je gaat.
Hoop zo dat je zwanger bent.

Cato,
Met je man kunnen praten? Gaat het met je?

Greet,
Ja lief van hem, afwassen heb ik nog gedaan. En eerst met ons hondje bezig geweest.
Hehe, want ja, anders duikt ie met ze kop altijd de vriezer in, op zoek naar bevroren ijs. haha, blijkt hij lekker te vinden hahahahaha.

Lesy,
Succes deze klusronde, hoop dat het de laatste is, al is het klussen ook wel leuk.
Het oefenen is hier erg weinig tot bijna niet, omdat ik zo moe ben s avonds, hehe. echt geen zin meer in dan.

Hehe, wat grappig, ik verkies internet er niet boven hoor. s avonds zet ik hem enkel aan als vriend wat op tv zit te kijken wat ik niet graag zie, haha, en dat is eigenlijk nog best vaak ook. hahaha.

Weet je wat ik vandaag voor eerst had meiden? Echt het besef dat we volgend jaar niet meer alleen zijn, nu met de auto die we kopen. Mn lichaam gaat weer andere veranderingen in. Krampen in been. Minder eetlust weer, honger hebben maar weinig kunnen eten. Net alsof er wat in maag duwt.

Liefs

Lesy,

Hond is alleen in ochtend alleen, ik werk enkel in de ochtend. Dus hehe. ik ben s middags bij hem, hij is erg lief vandaag. Hij word weer rustiger, vorige week was hij echt een etter, omdat ik weinig fut voor hem had en dat misbruikte haha.
Maar krijg hem weer onder mn duimpje, hehe.

Liefs

He meiden,

Ben weer een beetje afgekoeld hoor! Ik heb inderdaad gewoon lekker zelf gegeten en hij heeft net zelf zn prakkie staan maken.
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik heb inderdaad al een paar dagen flink last van mn onderrug. Zal denk ik wel bij het ontpillen en de RD'tjes horen,want ik heb daar anders echt nooit last van. Zou ook niet meer weten hoe het was toen ik nog geen pil had want dat is ook alweer zo'n jaar of 7 geleden. Volgens mij had ik toen nergens last van maar ok,we zullen zien.
Zoals men zegt meiden:

Geduld is een schone zaak!

hihi, dikke kus

Terug
Bovenaan