***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey lieve meisje (ja jullie)

Pft was net ant typen aan jullie, komt mijn mannetje binnen, komt net van de tandarts vandaan kies getrokken arme jongen hele weekend had tie al pijn en vandaag toch maar naar de tandarts. Vind het zo zielig voor hem bahbah ga ff na de stad pillen enz voor hem halen. Bah ben helemaal de kluts kwijt. Sorry weet ff niet meer wat ik op jullie wou reageren. Doe ik dalijk!! Tot zo!!  

Wou nog ff zeggen dit is echt een super forum, leuk, gezellig en spontaan,

Hey was ik weer!!

@anne hopelijk blijft je ongi toch weg of anders laat hem gauw komen dan weet je waar je aan toe bent en je vriend chago gezellig........!!!!
@waterman, balen bah.Huil maar ff lekker dat lucht op.  Hopelijk word ronde 10 jullie ronde! Ik vind het flink dat je weer positief bent.
@bloemetje een nieuwe auto leuk lekker scheuren.... Doe maar oppassen met tillen!! Hoelang duurd je kuur nog? Doe maar lekker ff op de bank hangen met je zwangere buikje, is tie al aan het groeien???? Lijkt me zo super om mee te showen.
@cato ant afkicken haha! Ben je schooljuffrouw?
@lesy niet bij te benen hé! Haha zo preuts?? Ik denk altijd maar er is niet zoveel bijzonders te zien, ze zien er zoveel op een dag, daar zijn die mensen toch voor!! Hollandse namen kunnen ook hip zijn hoor hihi dus je heb nu al een meningverschil met je man...
Prrr weet het niet meer wat ik wilde typen, nauw me rode bieten en gehakt gaan maar in de koelkast voor morgen, ben een soepje ant maken krijgt me man tenminste toch iets binnen. Kreeg n geboortekaartje vandaag, me nichtje is bevallen van een zoontje, leuk hoor!!

Eetsmakelijk allemaal

He meiden,

Sorry maar ik moet even vuur spugen!
We hadden het hier van de week over mannen en huishouden!
Nou kom ik van middag in mn lunchpauze van een half uur even naar huis om de aardappels alvast te schillen zodat vriendlief dat niet hoeft te doen en omdat ik laat thuis ben kan hij dan alles al aanzetten.
Dus kom ik hier net binnen na mn vergadering en denk van aha lekker eten! Is er gewoon helemaal niemand thuis! Ligt er een briefje op tafel dat meneer met zn broertje weg is en dat ik om 7 uur zn eten maar klaar moet hebben! Nou ik ben geen jankerd maar nu lopen de tranen toch wel over mn wangen hoor, ben blijkbaar dus niet meer dan een veredelde huishoudster  !
Zoww da moest ik ff kwijt meiden,
Sorry. Ps. Mn rug doet al 2 dagen zo verschrikkelijk zeer, getsie!

dikke kus

Hoi,

Greet, gefeliciteerd met kindje van je nichtje, jongen of meisje? Naam?
Hehe, wat lief van jou, soepje maken voor je man. Wat een schat ben je.

Cato, die van jou juist niet vandaag. Ik zou hem maar eens aan de tand voelen straks, althans, zou ik doen als het mij overkwam.
Eist hij ook nog dat zn eten om 7 u klaar moet staan? Had ie lekker zelf kunnen doen, had zelf denk ik even weg gegaan dan, met briefje dr bij.
Succes als ie thuiskomt. Dit is niet leuk na een lange dag, en zeker niet als je zere rug hebt.
Dikke knuffel van mij voor jou.

Die van mij is lief vandaag, hehe, had vriezer per ongeluk niet goed dicht gedaan, ding moet nu ontdooit worden, vriendlief is hem nu aan het schoonmaken, en volgens mij gaat ie ook afwassen. Ik zit nu lekker op de bank,

Buik begint trouwens te groeien nu, zoals iemand vroeg. Begint ook beetje op mn maag te drukken. Vervelend, maar niets aan te doen.

Liefs.

hoi dames

ben ik ook weer ff
sorry dat ik hier wat minder vaak ben maar zit meer bij de meistoppers
maar ga proberen hier ook wat meer te zijn
bij mij is er nog geen ongi te bekennen ik ben nu vandaag 3 dagen over tijd
en heb verder ook geen kwaaltjes ofzo.het enige wat opvalt is
dat als ik puistjes krijg die ook weer heel snel verdwenen zijn terwijl dat normaal niet zo is.en ik had op de dag dat ik ongi moest worden wel heel erg veel krampen en pijn in mijn buik dat het leek alsof ik ongi was maar er was dus geen bloed alleen maar wit slijm sorry.Mijn reuk is ook erg goed en dat witte slijm rook erg zoet.en ik ruik meestal ook 2 dagen van te voren dat mijn ongi moet komen dat had ik nu ook precies op de 18de maar de 20ste dus niets te bekennen de lucht is nu ook weg dus ruik niets meer van dat ik ongi moet worden.heb ook geen krampen meer nog wel wit slijm.het lijkt steeds dat ik vloei maar het is dus dan het slijm.erg vaag allemaal voor mijn doen ik hoop natuurlijk dat het raak is.maar heb e rnog geen vertrouwen in ik geloof het gewoon niet ben te vaak in de maling genomen door mijn lichaam dat ik dat niet nog een keer wil.dus zeg k steeds tegen mezelf de ongi gaat komen let maar op.maar tot op heden nog niets.

hoe s het verder met alle wachtende dames ik zag dat er nog geen zwangere bij was
maar is wel erg spannend voor sommige dames
succes meiden ik duim voor iedereen hier

zo ff een beetje terug gelezen is wel erg veel om op te reageren
maar wil wel ff tegen waterman zeggen
meid ik leef met je mee ik vind het echt heel rot voor je dat je ongi is gekomen
hoop heel erg voor je dat je nog binnen die twee maanden zwanger mag zijn want de medische molen in lijkt me zo moeilijk en zwaar

cato meid ik bergijp helemaal dat je zo boos bent op je man
zou ik ook zijn maar ik zou dus ook wel zo zijn dat ik dan alleen maar wat snel voor mezelf en mijn dochter maak en hij lekker zijn eigen eten mag klaar maken.
zo ga je niet met je partner je vriendin om.ik heb daar ook vaak met mijn vriend last van hoor dan voel ik me soms echt alleen maar goed voor het huishouden en de verzorging van onze dochter en zodat hij lekker eten op tafel heeft en zijn kleding netjes in de kast gestreken en alles opgeruimt is.maar meer voel ik me dan niet.ik zeg zo vaak tegen heb ik ben je huisturk niet hoor wat denk je nou.sommige mannen kan je echt ff wat aan doen.maar ja hij kan ook wel heel lief zijn dat moet ik er wel bij zeggen anders lijkt het alsof hij alleen maar slecht is maar dat is echt niet zo hoor maar zijn echt momenten.maar goed wil ok niet weten wat hij af en toe van mij vind en denkt want ik ben ook echt niet makkelijk en dat weet ik van me zelf.ik hoop dat jullie het ondertussen uit hebben gepraat en dat er als nog lekker gegeten is

Hey

@jvm spannend zeg. Wanneer ga je testen? Hoop echt voor je dat het deze x raak is. Zoals je het omschrijft ken je je eigen lichaam wel goed. Meid duim hoop duim.
@bloemetje dat is lief van je vriend!! Het is een jongen en heet Rutger, vind het wel een leuke naam maar zou echt niets voor mij zijn... Leuk zo n buik! Heb ik ook alleen dan een vetrol..!!!!!!!!!!
@cato oei logisch dat je kwaad bent, wat ga je doen, zijn eten klaarmaken??? Nou bij mij kon die t zuur krijgen dat weet ik wel. Je mag hem dalijk wel is even flink de waarheid zeggen. Hopelijk snap hij je.En een zere rug, enig idee hoe dat komt?? Succes.

Nou meisjes ben er denk ik morgen pas weer!!! Fijne avond en nacht allemaal

Liefs Greet

ik ga vrijdag een test doen
dus moet nog ff wachten en gedult hebben
soms best moeilijk maar ik wil niet nog een keer teleurgesteld worden
dus hoop op hoe langer ik uit stel deste meer kans ik heb om eventueel positief te testen

Terug
Bovenaan