***Meiden van 21/22/23 jaar***

Haha....nou dan moet je het weekend afwachten meis....
Dan weet je het helemaal zeker toch?? Maar moeilijk vol te houden hé??
Voel je je ook zwanger? Heb je bepaalde klachten? Ben heel benieuw hoe dit afloopt.
Ik hoop het zo meis....ik volg je op de voet ;-)

Liefs....

Tja ik heb niet echt klachten ofzo, voel me niet echt anders, heb alleen sinds 3 dagen meer witte afscheiding en heb de laatste week harde ontlasting (sorry hier voor).
Dus echt veel zwangerschap verschijnselen zijn dat ook niet echt.....?!
Ik moet van me zelf gewoon nog even wachten......Hmmmmmmm

Is dat een zwangerschapsklacht, meer witte afscheiding?? Lekker créme-ig ;-)
Haha, jaaa het is zooo moeilijk inderdaad.
Ik kan het weten, ik moet zelfs wachten tot volgend weekend haha, niet leuk nee.
Het liefst zou ik het nu willen weten...gewoon NU!
Owww als ik jou was wist ik het wel, ik had direct een test gedaan. Voor die 6 euro :p
Zou het zo vroeg als mogelijk willen weten haha, sorry.
Nou ja, sterke, met wat je ook besluit te doen.....Nog 2 dagen wachten dan maar??

Liefs...

Ik weet dat het wat vroeg is, maar cato, hoe vond je de musical???? MOOI HE?

Hoe is het met onze greet? Helemaal weer beter? Vrijdag wel hé haha...

Meisjes, ik ga naar bed...Gewoon slapen hoor ;-) Mijn klusdagen zitten er weer op.
Even uitrusten haha....

-xx- lesy.

Ps: Ik ga er wel van uit dat dit topic morgen vol zit hoor!! Kom op meiden :p

Hallo Dames,

Nog even op de valreep, voor het slapen gaan een berichtje.
Ik heb klusweek, ofwel lokweek zoals ik het met vriendinnen noem, ik heb me voorgenomen om het "volgens het boekje" aan te pakken deze maand...

Zal toch leuk zijn als we onze familie een onvergetelijk kerst kado kunnen geven....
Dat wilde ik even kwijt!

XxX Yvon

Hoi Dames,

Was ik weer.

Lesy,
Lekker uitgerust? Haha.
Hoe gaat het met je oom meis?

Hoopvol,
Nog paar daagjes meid? Ga je het volhouden om tot dan te wachten met testen?

Yvon,
hehe, aan het lokprogramma begonnen. hihi leuk hoor.
succes en veel plezier.

hier gaat het niet goed, het gaat steeds minder, kom amper recht uit me bed, op de bank zitten en dan weer recht doet onwijs zeer, gister gehuild van de pijn.
En nu doet lopen bij elke stap erg zeer.

Liefs.

Goeiemorgen

@lieve lieve bloemetje wat ontzettend rot voor je aaahh waarom kan ik je niet helpen!! Als je t even niet ziet zitten schrijf t dan hier van je af, wij luisteren wel en vaak helpt het ietsje als je t van je af schrijft. Me schoonzusje heeft er bij d'r   tweede zwangerschap helemaal geen last van gehad!! en bij de eerste alleen in het begin heeeel erg dus wie weet....!! Hier een  +  voor jou (ik word altijd vrolijk van bloemen hoop jij ook)
@lesy weer werken vandaag, nou ik kwam 9 uur me bed uit hihi..... En morgen gaan we kletsen hoor!! Wat was de uitslag van je oom????
@ alle anderen ik weet het niet weer sorry!!

Hier gaat het een beetje, t loopt me ogen en oren uit hihi, vreselijke keelpijn en geen stem (heerlijk rustig voor me man, ik ratel anders de hele dag door!!!!) en oorpijn, dus straks moed verzamelen om oordruppels te halen brrr mischien vraag ik wel of me schoonma t ff doet, en fiks stomen zodat het nog meer los komt!! Maar ben gelukkig niet weer beroerd in me buik enz, scheelt weer!!!

Liefs

Terug
Bovenaan