***Meiden van 21/22/23 jaar***

Goede morgen allemaal,

zo ff weer reageren haha

Greet: Ja mijn oma op msn lachen he haha, ja ik heb nog wel een vader maar die spreek ik bijna nooit meer sinds hij bij zijn vriendin in woond, in het begin vond ik dit wel heel erg, nu niet meerheb me er bij neergeled, nu zie ik hem bijna alleen nog met de verjaardagen of hij komt een keer in de zoveel maand aan wippen en na 15 min is die weer weg maarja moet hij zelf weten maakt me nu niets meer uit.
Gelukkig voel je je weer wat beter. je hebt in iedergeval weer zin om wat te eten ..

Turtle: wat vervelend dat de arts het dan niet serieus neemt bah hoor je wel eens vaker zulke moeten gelijk geen arts meer morgen zijn .

Bloemetje: ja ik ga altijd samen met me tante voor cotrole naar het zkh.
haha die hond kan wel wat hebben laat hem maar ff buiten is wel goed voor hem haha.ja iedereen moet je maar een beetje helpen , als je alles alleen moet doen komt het ook niet goed wordt het alleem maar erger van. dan de mensen om je heen maar om hulp vragen.

Hoopvol, vervelend is dat wachten dan he, je wil wel testen maar geen nega, test   suc6 er mee en hopelijk heb je een deze dagen een positivie test!!

oh bloemetjes kut als het al hoe slechter gaat :( sterkte!!

Greet: mooi dat je wat beter te pas bent vandaag

zo ik ga ff douchen   en dan ff boodschappen doen pff vind ik nooit wat aan dat gesjouw in die supermarkt haha

Liefs mij fijne dag allemaal tot later maar weer

Heerlijk vandaag een lekker dagje vrij.....!
Het wachten gaat nog steeds goed ook al word het met de min erger hihihi.
Wil het echt gaan vol houden tot zaterdag of zondag? Oooo ik zit nu op dag 35 en er is nog niks te bekennen. Voel ook niks aankomen   ofzo.

En ja veel  witte afsheiding hoord er ook bij net zoals harde ontlasting (sorry) maar ja dat zijn er een paar uit een groep van vele er zijn er zo veel. Maar die harde ontlasting hoeft voor mij ook niet wat een pijn heb je daar van zeg  Maar mocht de test positief zijn dan heb ik er alles voor over!!!!!

Tja ik ben het nog niet zo heel regelmatig ben pas 3 sept gestopt met de pil de eerste keer duurde het 24 dagen dus ben nu maar van 28 dagen vanuit gegaan omdat ik voor dat ik met de pil ging heel regelmatig was en precies 28 dagen altijd.   Dus ik dacht dat ik dan 30 okt. Maar ja zit nu op dag 35......

Hey Hoopvol

Wat knap dat je zo lang kan wachten. Toen ik 13 dagen overtijd was hield ik mezelf ook voor pas na het weekend te testen. Helaas was ik niet zo sterk en heb ik die zaterdag nog getest.

Nu ik ongi ben is het wel veel heviger en meer dan normaal. Ik dacht komt alles nu ineens in 2 dagen ofzow. Maar nee nu al 4 dagen hevig. Hopen dat het snel ophoud en vanaf zondag/maandag klussen. Ik klus gewoon 2,5 week. Zeg tegen mijn vriend dat dat het beste is. Een leugentje voor eigen best wil mag best toch?! Ik vind het namelijk geen straf om te moeten klussen.

Ik had een lunch vandaag helaas is die vriend van mij ziek. Dat betekend opruimen en metselen weer.....

Groetjes

@turtle Hey hallo,

Nou dat wachten word wel steeds moeilijker hoor. Wil niets liever dan testen maar ik durf nog niet zo goed. Ben bang voor een negatieve test...!
Maar dat klussen is toch ook het mooiste wat er is hihihihihih
Mijn man kan er niet genoeg van krijgen dus af en toe even afremmen.

................................was het maar weekend!!!

Hey..

Jullie hebben me weer wat leeswerk bezorgd, het jammere is dat ik nu niet even gauw kan teruglezen en dat ik dus niet meer 1,2,3 weet welk berichtje bij wie hoort, maar ik doe zeker m'n best.

Anne, wat naar dat je nauwelijks contact meer hebt met je vader. En al zo vroeg geen moeder meer. Het leven is niet eerlijk. Het lijkt me echt niet gemakkelijk voor je, maar ik denk dat je ondanks al je nare dingen een echte  spontane meid bent die altijd vrolijk is. Als ik jou was ging ik inderdaad ook naar het ziekenhuis voor controle. Soms zijn ze in het ziekenhuis niet zo meelevend, maar jij moet een gerust gevoel er bij hebben en niet zij.

Turtle, jij je moeder ook al vroeg verloren. Ik heb niet altijd een goede band gehad met mijn moeder, maar haar nu al moeten missen.. Jeetje, hoe ga je daar mee om? En het contact met je vader is wel goed, of ook niet zoals het zou moeten? Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Lesy, ik hoop voor je dat je gister een goede uitslag van je oom hebt gehad.. PFF.. En als het niet zo is meis, dan wens ik je heel erg veel sterkte. Ik denk aan je.

Greet, jij weer een beetje opgekrabbelt? Er is niks vervelends als ziek zijn. Van alles willen en niks kunnen. Mm..

Hoopvol, nou dan ben je al aardig overtijd. Wat zei de huisarts? Die van mij zei toen ik dat had, dat als ik na 14 dagen overtijd een echo zou krijgen als het er nog niet was, misschien ook iets voor jou? Weet je tenminste iets meer, natuurlijk hoop ik dat je gewoon zwanger bent en dat jij een van de weinige vrouwen bent die die te testen zijn als ze zwanger zijn.. Succes meid.

Bloemetje, ik heb echt met je te doen. Ik zou je graag willen komen helpen. Ik weet goed hoe het voelt als je eigenlijk zoveel wil doen en je kunt niks, dan voel je je nou niet bepaald happy. Gelukkig heb je wel mensen om je heen die je kunnen helpen, maar het vragen is altijd zo'n ding vind ik. Wanneer kun je naar de fysio, wellicht heeft die wat oefeningen die het minder pijnlijk maken. En qua werk, nu echt even aan jezelf denken en niet aan je werk. Daar moeten ze maar begrip voor hebben. Jij hebt er toch ook niet voor gekozen dat te krijgen. Je werk is nu alleen te zwaar, dat zal je baas hopelijk ook wel snappen.

Cato, hoe was de musical? Zeker erg mooi. Kan het me voorstellen. En zakdoekjes nodig gehad?

Anne, ja die stomme boodschappen iedere week weer. Het is steeds hetzelfde liedje. Als ik manlief erop uitstuur voor de boodschappen, koop hij alleen wat hij wil en kijkt niet eens naar een lijstje en alles natuurlijk veel te duur.. dus kan het beter zelf doen. Geniet je wel een beetje van je vakantie? Ook wel iets voor jezelf doen he, en niet alleen het huis dienen.

Nou ben ik iemand vergeten? Sorry anders lees ik zo nog wel even terug. Ik ga nu even de douche in. Hang nog op de bank. Maar een warme douche zal wel wonderen doen, hoop ik.

Tot straks dames!

Hey hannes,

Ja het is een gemis zonder moeder moeten leven.
Vooral nu je zwanger wilt worden is dat toch wel even moeilijk ik weet dat zij niets liever dan oma wilde worden. Mijn pa is echt een lieverdje. Hij is indonesisch, ik ben dus half ( niet aan me te zien lijk om me ma blond met groenen ogen ) Mijn zus is het tegenover gestelde is getint bruin haar ze vroegen vroeger ook altijd of zij geaddopteerd was als we met me moeder alleen in het centrum liepen ( die associale mensen ).

Maar me pa......
Het is voor hem nog steeds wennen. Hij is niet zo goed in contacten leggen en onderhouden. Ik heb gelukkig heel goed contact met hem. Hij belt mij ook altijd op als er iets is terwijl mijn oudere zus nog thuis woont en die zaken ook makkelijk kan behandelen. Ik ben ook zijn party planner voor morgen ( dan vieren we zijn 60ste verjaardag in een zaaltje ) erg leuk allemaal.

Ik ga even opruimen thuis het is een beetje een zooitje.....

Terug
Bovenaan