***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey anne, oh dat je dan een auto van het werk mag, wij nemen onze eigen auto en schrijven de kilometers! Ja inderdaad kerstspullen neerzetten is leuk en dan moet je wel schone ramen hebben hey :) en je frituurpan haha ook al zo n pokkewerk, maaaaaaaaar zijn allemaal dingen als je ze gedaan heb voel je je zeer tevreden ik tenminste wel haha!!! Gek hoor zo n bultje!! Jammer zat al een beetje te hopen dat je zwanger was :-(
Ja longontsteking is meestal funest bij oudjes en hij is stokkie oud 89 dus wat wil!!!
Lap ze................... Liefs

Greet,
Heb geluisterd hoor.
Pff nu ik gegeten heb, heb ik opeens honger, grrr, en word ik misselijk. bah.
Laatste dagen weer vaak misselijk. Maar slaap ook erg slecht, denk dat het daardoor komt.
Haha, af en toe zou ik mn buik toch wel eens aan vriendlief willen geven hoor.
Je hoort dat vrouwen deze periode zich super voelen, maar eerlijk gezegd, heb liefst ons kleintje in mn handen.
Het doet zoveel met je, dat zwanger zijn. En mis ook heel erg het intieme met mn vriend(haha bijna man:))
Nog maar paar keer wat gedaan samen in bed. En dat mis ik wel, maar gaat gewoon niet meer met bekken, en eerst was ik steeds misselijk.

Zo, ga ff van plaats verwisselen, ff op de bank met laptop, haha. ja, vandaag laptop dag, zou wat in huis gaan doen, maar heb er de fut en zin niet voor.

Liefs

Anne,

Ja, die stenen kunnen best schade brengen, maar valt gelukkig nog mee.
Je had goed opgelet, meer kan je niet doen.
Ik ben zo ooit tegen betonnen paal gereden, veel stommer was dat.
Eerste keer alleen met auto van me vader weg. Ging naar school en wilde in parkeer garage gaan staan, ik dacht dat ik het wel zou halen, maar reed de koplamp helemaal kapot tegen die betonnen paal. Haha, tja, ik erg geschrokken, hoe ga ik dat nu vertellen, maar hij vond het gelukkig niet erg.

Ben zo blij dat jullie hier zijn meiden, jullie verzetten mn gedachten beetje.

Greet, ja dat is echt al heel oud... jawij hebben 3 autos op het werk en de rest moet zn eige mee nemen en dan ook km schrijven.. ja de ramen weer schoon, was wel grappig was gelijk met me buurmeid gelijk weer ff bij gekletst in de kou hahaha

Bloemetje.. dat is niet zo mooi dat je telkens misselijk bent en slecht slaapt, vervelend..
ja iedereen maakt wel eens van die fouten je kan niet alles zien he haha...

zo ga weer ff verder met opruimen heb nog van die zwarte bakjes en papier op tafelliggen van de kerststerren die heb ik net voor de ramen gezet weer wat kleur in de pot haha

Groetjess

Even snel, dan lees ik zometeen goed  bij:

Anne: als ik dit zo lees, dan denk ik meteen aan een (kleine) liesbreuk! Zeker omdat er een bultje zit en aangezien het ontzettend pijn doet. Ik zou toch maar even de HA bellen als ik jou was, voor het maken van een afspraak.

@Greet: sterkte met de opa van je vriend. 89 jaar is inderdaad oud. Hopen dat het goed komt!

@Anne: Balen van die auto! Maar inderdaad, je kunt niet meer doen dan uitkijken. Als zo'n steen net niet zichtbaar is in de spiegels, dan is dat knap vervelend, maar je kan er weinig aan doen. Toch? Fijn dat je de ramen weer schoon hebt!

@Bloemetje: wat lastig dat je zo'n last hebt van je buik. Hoeveel weken moet je nu nog? Het komt natuurlijk wel steeds dichterbij  

Wij hebben het behangen klaar! Is heel erg leuk geworden, dus ben zeer tevreden. Zal later deze week of anders volgende week nog de andere twee wanden wit verven en dan kan er een nieuwe vloer in. Het opknappen van kamers is toch wel erg leuk! Hebben er nu dan bijna 4 gehad; de eetkeuken, woonkamer, studeer/babykamer en de studeer/logeerkamer. Dan moeten nog een logeerkamer en onze eigen slaapkamer. De keuken wordt straks ook nog helemaal anders. Het liefst met zo'n mooi kook eiland! Hadden we in ons vorige huis ook, heerlijk

Zometeen nog maar even wat boodschappen doen.

Hi,

Anne,
Nee, is inderdaad vervelend dat misselijk zijn, zakt nu weer beetje weg gelukkig. Vandaag lekker kaarsjes aangestoken. En het gezellig gemaakt.
Wat zei je werkgever van de auto?

Meisje,
Ja, vervelend de last van mn buik, staat nu vaak ook onder uitslag, jeukt verschrikkelijk, ook armen en benen, aah tegen avond aan, zo rond deze tijd word ik er gek van, allemaal rode bultjes nu op armen en buik. Grr, smeren helpt niet, ja, half uur, en dan jeukt het weer. Bah, volgende keer maar aan gyn vragen, maar duurt nog 21 dagen, haha.

liefs

Terug
Bovenaan