***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Goedemorgen Ladies!

@Greet: lachen is heel gezond! Heelt je operatiewond ook wel beter van misschien  Haha!

@Nathalie: Jeetje wat erg! Lijkt me verschrikkelijk als je geen kinderen meer kunt krijgen... Zeker als je er niets aan kunt doen.

@Bloemetje: mooi kamertje hoor!! Wel balen dat het financieel iets minder gaat. Wij hebben het ook een tijd lang wat lastiger gehad. We kwamen net rond. Kwam ook doordat we van een relatief klein huis naar een beduidend groter huis gingen. Ons huidige huis kost echt veel geld als het gaat om verzekeringen etc. Om gek van te worden! Je moet er, zoals je zelf al noemt, meer routine in zien te vinden. Stel anders een lijstje op wat je allemaal uitgeeft en wat er allemaal binnen komt. Kan je misschien ergens op besparen? Ik zag dat je al een commode etc hebt, anders zou ik zeggen: ga eens kijken bij tweedehands spullen. Kleertjes etc zou ik zelf niet tweedehands kopen, maar ze worden genoeg aangeboden op internet! Net als speelgoed en dat soort zaken. Misschien toch handig om een kijkje te nemen

@Lesy: wat fijn dat je je zo goed voelt in dit groepje  Ik ook hoor! Haha! Heb echt het gevoel dat iedereen de ander respecteert en in zijn waarde laat. Dat voelt super!! Ik ben heel benieuwd of het nu bij jullie gelukt is!

Vanmorgen vroeg vriendlief: "Zeg, heb je al een keer naar die dokter gebeld?" Eerst was hij wat terughoudend dus ik zei al: "Ja hoor! Nu krijgt 'ie haast!" Haha! "Nee hoor" zei hij "ik was alleen benieuwd."  
Ik wacht even mijn zogenaamde vruchtbare dagen af van deze maand. Dan ga ik daarna bellen. Anders gaat het straks nog veel sneller dan gepland. Dat is nou ook weer niet de bedoeling, want dan voelt het wat overhaast.

Ben zondag met een vriendin naar de stad geweest. Was erg gezellig. Had haar afgelopen voorjaar al verteld dat ik waarschijnlijk in het voorjaar van 2009 geen nieuwe spiraal zou laten zetten en we dus voor een kindje zouden gaan. Ze vroeg al wanneer dat "ding" eruit zou gaan. Ze vindt het wel heel spannend en helemaal niet vreemd dat we er nu al aan beginnen. Eigenlijk was ze heel positief, wat het voor mij gemakkelijker maakte om er openhartig over te praten. Ze moest er zelf nog niet aan denken, maar ze zit dan ook nog aan de studie en ze is twee jaar jonger dan ik ben. Heel logisch dus!

Die 9-maanden beurs lijkt mij trouwens erg leuk om naar toe te gaan! Vriendje wil denk ik alleen mee als ik dan al zwanger ben... maar even zien.

Nou vandaag behangen met schoonmama! Altijd gezellig!

Hoi Lieverds,

Wat stil hier? Waar zijn jullie? Laat me niet alleen he :-(

Meisje,
Ja, het is balen nu, zijn ook verhuist paar maanden geleden, daar hadden we all in, en hier niet, en tja, dat hakt er toch in, en dan die belastingen, het is moeilijk maar ja,
Probeer nu inderdaad gewoon selectie te maken. Dat wel, dat niet.
En wilde wiegje in slaapkamer. maar denk dat we gewoon kinderwagen eerste weken er neer zetten, en kleintje daarin laten slapen, is een ruime bak, en degelijke wagen.
Dus dat moet wel kunnen vind ik. Tja, kunnen wiegje van familie gebruiken, maar moeten daarvoor ook weer matrasje, en lakentjes en alles hebben. En dat vind ik beetje zonde voor misschien maar een paar weken.
Dus besloten het dan maar zo te doen. Kan voor kleintje geen kwaad.
En wat fijn dat je vriend zo meeleeft. Hihi, wel fijn.
Dus spannend hoor, bijna bellen. Veel plezier, is leuk he, zoiets beslissen.
En fijn dat je er goed met je vriendin over kan praten. Geeft toch wel een gevoel van rust. Dat je weet dat er iemand het weet.

Liefs

Goede morgen allemaal..

zo was ik weer na een paar dagen niet hier geweest haha..

Hej greet. ja toen ik savonds van me werk er weer was heb ik cmbl gelijk op de pc gekeken hahaha vind het wel een goede actie van kel :D

Iesy gister al eerst haha keer wat anders of niet;)

Hannes dat lijkt me wel vreemd ja dat je bij de jongen in de klas hebt gezetten..

Bloemetje.. leuke fotos van de baby kamer. ziet en goed uit hoor..

Zo ben er net weer van het werk wat een k*t dat zeg rijd ik toch vanmorgen de auto van het werk een beetje in de prak  wat voelde ik me kut zeg bah bah..en zaterdag had ik ineens zoon pijn in me lies toen zat er zondag een bultje deed mega veel pijn , gister nog nu zakt het gelukkig weg dan ga ik maar niet naar de dokter heb daar zoon hekel aan bah..
dikke baal week hier dus nu al... en me nod en banner kloppen niet meer,want me cyclus is helemaal in de war wordt maar niet meer ongesteld zit nu op dag 39 pff wat een gedoe...

zo ga nu maar ff wat leuks doen haha ga ff de ramen wassen en dan de kerstlampjes er maar vast voor doen hahahaha lekker op tijd dit jaar het mag ook want zondag was het eerste advent dus haha..

sorry heb niet op iedereen gereageerd moest nogal veel lezen was hier sinds vrijdagmorge niet meer geweest...

Fijne dag allemaal!!!

Liefs Mij

Hoi,

Anne, wat balen, een baaldag.
En auto in prak gereden, maar zo te lezen niet heel erg. Meid, dat kan gebeuren he. Kan je vaak niets aan doen. Wat gebeurde er?
En nog steeds niet ongi? Misschien even langs Ha gaan?
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid.

Dikke knuffel voor jou.

xx

Hey meiden,

@lesy ja ik hou van lachen  zie ook overal de mop van in dus ja........ Kan echt om niks de slappe lach hebben, ach ja waarom niet beter dan chago...
@cato nou daar lach ik niet om, dat is toch mooi meis dat gevoel dat je dan opeens zomaar kan hebben, heerlijk!!!
@bloemetje leuk een buikje!!! smacht smacht hihi
@natalie oh meis wat erg voor je zus. Sterkte ermee!! weet niet wat anders moet zeggen.
@meisje van lachen gaat tie alleen maar trekken... maar kan moeilijk hele dag met een zuur gezicht kjiken! Heerlijk hé dat je vriend het ook helemaal ziet zitten!! Behang ze....
@anne shit shit zeg balen........ Heb je een auto van het werk dan? Hé misschien ben je stiekum toch zwanger wow dat zou te gek zijn!! waar kwam dat bultje dan vandaan? Een baaldag gewoon lekker blijven balen en morgen schijnt het zonnetje weer!!! Iets leuks doen haha ramen zemen verzin maar wat beters.........

Hier gaat goed, alleen een vreselijke trekbuik word er gek van!Maar ben lekker ant rommelen!! Verder ben ik veel bij de opa van mijn man, gaat heel slecht met hem en moeten er dag en nacht bij zijn dus of ik nu thuis zit of bij hem maakt geen verschil, vanmiddag word tie over gebracht naar een verpleeghuis, hij heeft longontsteking gekregen en is stokoud. Zo is het leven nu eenmaal, maar vind het wel verdrietig, je kan niemand missen, maaaar mischien knap tie wel weer op!!!!
Ga nu ff lekker met een boek op bed :) Ben er later mischien wel weer keertje!!!

Liefs Greet

Hi,

Greet,
Sterkte met opa van je vriend. Hopelijk knapt hij op. En wat fijn dat je er zo voor hem bent.
Daar is ie je vast erg dankbaar voor.

Zo, net gegeten, had heel geen zin, maar vriend heeft me telefonisch ff verplicht dat het moest. Pff, moe, misselijk, vandaag weer best pijn(dus blij dat ik thuis ben).
Maar wel druk in het buikje vandaag. Voel steeds gerommel, en mn darmen zijn het niet, haha weet ik zeker.

Liefs

Bloemetje... ja pff een baaldag tis wat haha zaterdag ging eerst de tv kapot vanmorgen de auto vant werk kapot haha kan er nu wel op lachen maar vanmorgen op huilen pfff..
nou zal je ff vertellen hoe het kwam .. het was in een heel smal straatje bij een school en daar was het dus erg druk want het was half 9 . ik rij de bocht om en toen kwam er een auto aan dus ga netjes achteruit zodat die vrouw er langs kan, ik keek nog in de spiegel enzo niets te zien dus ga naar achter ineens een knal ik dacht wat is dat nou ik zag niet of niemand ik uit de auto stond daar zoon hele dikke grote kei wat ik dus net niet in de spiegels kon zien.. was er wat geknapt van de bumer dus die hangt wat los en het achterlicht pfff maarja weer een ervaring rijker hahahah
nee ik ga nu nog niet naar de h.a   zit nu op dag 39 dus hoop dat het snel komt , heb nu wel een zeurderig gevoel in me buik... dus nog maar ff gedult hebben

Greet, ja werk in de thuiszorg he dus we kunnen smorgens als je naar veel clienten moet een auto vant werk mee nemen... ja waar dat bultje weg kwam dat is een raadsel, hij is nu bijna weg en het doet ook niet zo veel pijn meer op dat plekje, vreemd gedoe haha... nee ben niet zwanger dat weet ik wel 100% zeker haha was het maar zoon feest.. ja ramen wassen is het leukste ook niet maar de kerstspulletjes er voor doen de lampjes hahaha... ben nog niet begonnen pfff heb de frituurpan maar ff schoon gemaakt had ik een zaterdag kippevleugeltjes in gehad dan smaakt het niet meer dus ja moest ook gebeurn en toen belde me vriend of ik de schrik weer te boven was hahah..
maarja ga nu maar de ramen doen :D

vervelend dat je buik zo trekt. oh dus de opa van je vriend is erg ziek bah dat is niet zo leuk meid.. nee longontsteking bij ouderen is meestal niet goed.. hoop dat ie snel op knapt sterkte!!!

Liefs Mij

Hey bloemetje thank you lieverd!! Wat leuk gerommel in je buik, geniet ermaar van joh!! Lijkt me een heerlijk gevoel!! Haha een telefonische verplichting ach is een keer wat anders... Ik zou maar luisteren als ik jou was hihi!!! Liefs

Terug
Bovenaan