***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@bloemetje wat een lief kamertje en wat een leuke spullen!! super!! Echt leuk!! snik snotter, gadver loop de hele dag om nix te snotten, me ventje net vragen wat is er dan? maar er is niets........ whaha vrouwen!!!
@cato ja zou het ook wel uit willen schreeuwen aan iedereen ik wil ook zo graag een kindje!! Denk niet dat ik 12 weken vol hou hoor.... en fijn alleen gegeten blll niets aan lijkt mij, als ik alleen moet eten (komt maar heeeel zelden voor) ga ik bij me schoonma eten :)
@lesy tot morgen!! haha alles snel gewist, lekker ding ben jij hoor! vind zulke dingen echt moppig!!

Liefs

Hoi meiden,
Dank jullie.
Ja, wel leuk die spulletjes, meeste heb ik gekregen hoor, en moeten nu echt een selectie maken van wat we willen kopen, heb ook beetje spijt ervan dat we gloednieuwe kinderwagen hebben besteld, want toen was de belastingdienst nog niet langs geweest. moeten nu toch hoop geld per maand missen,en heb nu gevoel dat het deze maand erg zwaar word. Pfff, word er beetje moedeloos van, hoop dat we tegen april beetje een routine hebben gevonden in de uitgaven, en aantal dingen kunnen beperken, wil mn kind toch wel te eten kunnen geven.
Pff, het leven is soms zo oneerlijk, de ene heeft geld over. de andere moet elk centje gaan draaien. Grrr, maar ondanks dat wel erg gelukkig hoor.

En ja, jullie zijn allemaal lachebekjes, haha, lachen is gezond he dames.

Liefs

zo eindelijk thuis. 10 uur gewerkt vandaag.
belt me zus daarnet ze heeft van het weekend hevige buikpijn gehad is naar eerstehulp gegaan werd ze doorverwezen naar leiden. wat blijkt nu. zitten er in beide eierstokken een kieste die zijn ontploft waardoor de beide eierstokken nu vol bloed zitten . morgen moet ze terug dan gaan ze met soped onderzoeken doen en dan krijgt ze gelijk de uitslag of ze nog wel kinderen kan krijgen of dat de eierstokken verwijderd moeten worden.

was er wel erg van geschrokken en zij zelf ook helemaal van de kaart. het leven kan dus ook anders zijn.

zo moest het even kwijt hoor.

Heej lieve meiden,

Ik schrijf weinig tot niks op de site maar lees wel al jullie lieve berichtjes.. het is allemaal zo herkenbaar wat jullie schrijven en dan vooral de info over hoe zo snel mogelijk zwanger worden en wanneer de vruchtbare periode is:p

Heb me aangemeld voor jullie hyves site dus hoop dat ik word geaccepteerd.

nog een week tot mn ovulatie maar we gaan een paar dagen eerder beginnen en dan om de dag of elke dag (net hoeveel we zin hebben;)) en zal dan ook zeker een kussen onder mijn poep doen haha. we gaan gewoon 1 week proberen.. denk dan dat we wel goed zitten (HOOP IK) hahaha.. we kunnen dan testen op 24 dec dan is mijn vriend ook jarig en zou natuurlijk wel een super mooi cadeautje zijn:)

vandaag op kraamvisite geweest.. super mooi kindje en super lief krijg er dan alleen maar meer zin in:D

ik reageer niet vaak maar lees wel vaak;)

liefs

Hey Nathalie,

Zo wat een vervelend nieuws zeg!! Het feit dat je weet dat je misschien wel geen kinderen kan krijgen zou mij ten gronden richten. Heb het er al eens over gehad met mijn vriend dat als het bij ons niet zou lukken omdat ik geen kinderen kan krijgen dat ik dat niet aan zou kunnen. Voor mij is er nou eenmaal niets mooiers dan kinderen en adopteren is natuurlijk ook mooi maar altijd anders dan je eigen kinderen. Nou meid sterkte ermee!!!

Nou ben een tijdje niet geweest en eigenlijk om een schandalige reden :p.
Ik heb namelijk net de kerstboom opgezet en mijn huis helemaal versiert samen met mijn vriend. Hij vroeg me vandaag toen hij thuis kwam zullen we dadelijk een boom halen Uhmm oke zei ik dat laat ik mij geen 2de keer zeggen. Ook al vind ik eigenlijk dat je pas je kerstboom na sinterklaas kan zetten.
Het is nou eenmaal zo gezellig sfeertje!!
Alles verlicht op een mooie manier veel kaarsjes heerlijk!!!

Nou allemaal slaap lekker voor straks.....

Goeiemorgen meiden,

Tja moest vandaag weer een vroege vogel zijn,weer een werkdag tegemoet. Ben echt supergaar!!!!
Gisteravond weer flink geklust. Had trouwens echt een vreemde ervaring (niet lachen greet en Lesy!!!) Maar toen gisteren puntje bij paaltje kwam zeg maar,kon ik alleen mn vriend nog maar verliefd aankijken en denken oww wat wil ik dat kindje graag samen met jou!!!!
Ben echt gek!
Vandaag een lange dag tegemoet met vergaderingen enz. en mn mannetje is ook nog eens op cursus en dus pas laat thuis,dat wordt weer alleen eten dus......
nou lieve meiden lees jullie straks.

kus

Nathalie,

Wat vreselijk voor je zus. Hoop dat het positief voor dr uitdraait. Hoe oud is ze? En wil ze graag kinderen? Heeft ze al kinderen?
Wat lijkt me dit moeilijk voor jullie. Zo zie je maar hoe snel het gebeurd kan zijn.
Ik hoop dat het goedkomt voor hen, heel veel sterkte aan hen gewenst, maar ook voor jullie.

MD,
spannend, de klusdagen die er weer aankomen, succes hoor, en zou wel erg mooi zijn als je op kerstavond positief zou testen. Hoop dat dat lukt.

Cato,
Vreemde ervaring, vind ik net hele mooie ervaring, dat je opeens denkt wanneer je eraan bezig bent, ooh wat wil ik graag een kindje met jou. Is toch ook heel erg mooi? Lekker genieten ervan hoor, maakt het alleen nog maar mooier vind ik.
Hihi. Gister kwam hier vriendlief thuis, kwam achter me staan en nam me buik vast. Hihi, leuk is dat.

Buik word laatste week ook stuk harder en word nu echt weer duidelijker dat ik zwanger ben, voorheen was hij vaak slapper, nu niet meer. een pyama broek word ook pijnlijk om te dragen, maar ja, je moet toch wat he. kan namelijk niet zonder slapen, vind ik zo vervelend. Dus weer oplossing gaan verzinnen haha.

Liefs

Terug
Bovenaan