***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

whaha cato zeik in me broek van het lachen een fruitmand ombinden hahaha.   zie me al lopen haha.Ja dat weet ik ook niet meid, mischien valt het wel mee als je zwanger bent! Ik heb na mijn gevoel ook al grote haha
@bloemetje goed zo dat je het probeerd te relativeren top meid!! En je kan altijd hier je verhaal doen hé!!! en je geeft je kleintje nu al zo veel liefde hoor, dat merken we!!!

Liefs

Cato,
Wil ff op jou reageren.
Ook ik heb beste borsten van mezelf. Cup D. Zit nu met 22 weken al op cup F. En ben bang dat het nog een maatje groter gaat worden tegen het einde van de zwangerschap. Vriendlief vind het natuurlijk niet erg, maar ik vind het minder prettig, toen ik jaren geleden borstverkleining kreeg, had ik ook cup F. Tja, baal er wel van dat ik daar nu weer aanzit. En hoop dat ik na bevalling toch weer terug ga naar cup D. Heb er nu laatste weken af en toe ook wel last van hoor, van me schouders en bovenrug, maar ach ja, vast maar tijdelijk.

Liefs

He bloemetje,

hoe oud is buddy nou eigenlijk?
Haha,die twee rare van mij liggen nu knus met de koppen bij elkaar naast de kerstboom. Ik heb er net vlug wat foto's van gemaakt want het is echt te lief voor woorden!!!

kus

Dank je Greet, wat lief van je.

Haha, en fruitmandje om. Hihi, zou grappig zijn. Hehe, maak je dr foto van :p. hihi.

Als we zo doorgaan is dit deel na weekend weer vol. Hihi.

liefs

Ow bloemetje,

Dan staat me nog flink wat te wachten. Ik heb nu namelijk van mezelf ook een fikse D-cup. Kan me voorstellen dat het voor jou helemaal vreemd is. Dacht je ervanaf te zijn en krijg je t nu allemaal weer terug. Maar het is niet voor eeuwig he meid!

kus

Ik ben wel benieuwd hoe zo'n fruitmand eruit ziet dan.. Haha!!

Ik vraag me meer af wat er van over blijft cato.. !!!

Ja beestjes, ze kunnen soms met hun ogen al genoeg zeggen..

Hoi,

Buddy is morgen 6 maanden oud. Het is een droppie, hij ligt nu weer te slapen. Altijd rond dit uur.
Hehe, ben wel benieuwd naar die foto hoor. Hihi, lijkt me zo schattig.

Liefs

He Hannes is er ook weer,gezellie.
Jerommeke is nu 8maanden oud en ook soms wel een deugniet hoor bloemetje.
Maar alles wat jij   met Buddy doorstaat heb ik met hem gelukkig nog niet gehad.
En mijn Bink is al 3,5 dus die is al een oude verstandige hond,haha.

kus

Terug
Bovenaan