@hannes oh meid zou echt super zijn met zn allen zwanger!!!! Ik test morgenochtend of zondagochtend en als ik het uit kan houden maandag pas als ik dan nog niet ongi ben!!! Was vanmiddag echt misselijk en me tieten zijn meloenen zooo groot! En jij ook al ongi krampen hoe lang al?? Ik heb ze alleen als ik zit te denken en te piekeren;-) als ik bezig ben nergens last van!! En net zitten janken bij uitzending gemist echt idioot!! Zou het toch.....?!?!?!mmmmmmmmm je man koken das handig!!
@bloemetje wat fijn dat je je goed voelt en niet veel pijn. Als je zwanger bent dan trek je je alles denk meer aan of niet?? En zeker als er wat in de familie is. sterkte ermee meis. haha hond los in de keuken dan is de worst gauw van het aanrecht hoor ;-)
Liefs
@bloemetje wat fijn dat je je goed voelt en niet veel pijn. Als je zwanger bent dan trek je je alles denk meer aan of niet?? En zeker als er wat in de familie is. sterkte ermee meis. haha hond los in de keuken dan is de worst gauw van het aanrecht hoor ;-)
Liefs