***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@hannes oh meid zou echt super zijn met zn allen zwanger!!!! Ik test morgenochtend of zondagochtend en als ik het uit kan houden maandag pas als ik dan nog niet ongi ben!!! Was vanmiddag echt misselijk en me tieten zijn meloenen zooo groot! En jij ook al ongi krampen hoe lang al?? Ik heb ze alleen als ik zit te denken en te piekeren;-) als ik bezig ben nergens last van!! En net zitten janken bij uitzending gemist echt idioot!! Zou het toch.....?!?!?!mmmmmmmmm je man koken das handig!!
@bloemetje wat fijn dat je je goed voelt en niet veel pijn. Als je zwanger bent dan trek je je alles denk meer aan of niet?? En zeker als er wat in de familie is. sterkte ermee meis. haha hond los in de keuken dan is de worst gauw van het aanrecht hoor ;-)

Liefs

Hannes,
Sambal dr op? Ja, is lekker pittig, haha maar hij likt ook me vingers af waar peper op zit hoor, en daar doet ie niet gek van :s komt ie nog eens terug. Haha.
Ja, je hebt er spul voor, maar is zo duur. Heb hem net ff laten schrikken, hij zat dr weer aan, dus heb keihard tegen stoel geslagen. Haha, volgens mij schrok hij. Daarna deed ie het niet meer. Dus hoop dat dat misschien heeft geholpen, hij is dr wel gevoelig voor, als je hem laat schrikken, dan denkt ie volgende keer wel twee keer na.

Cato,
kan je je beetje vermaken? Zitten met zijn drie in zelfde schuitje, willen wat doen, vervelen ons, maar moeten rustig aan doen.

Liefs

Hey

Cato, dat inderdaad de standaard vuistregel bij mannen, maar mag nu niet klagen, hij kookt, dus compenseert dat weer..

Greet, Hier inderdaad eigenlijk ook alleen als ik zit last van mijn buik. Misschien omdat ik er dan idd aan denk, maar ga er nog steeds vanuit dat het niet zo, ok, met 1% hoop dan.. Ik test zondag als ik dan nog niet ongie ben, hou het echt niet tot maandag!

Hond heeft z'n balletje weer terug, hij ook weer gelukkig..

Liefs xx

Greet,
Oh oh, wat spannend zeg. Meiden, ik leef zo met jullie mee. Voel zelf de spanning.

En ja, ik trek me alles veel erger aan. Zoals gister met die ruzie met vriend, ik vond dat hij onredelijk deed tegen hond, niet waarschuwen, meteen straffen. En werd daar zo kwaad om, dat ik eigenlijk ook best wel onredelijk was tegen vriend en hem vannalles verweet, wat ik eigenlijk niet had moeten zeggen, en niet meende.
En ja, in de familie, is ruzie, en heb gevoel tussen twee vuren te zitten. Vind het zeer vervelend. Hoop dat het opgelost word, maar denk het niet.
Erg jammer, zeker met bevalling in vooruitzicht.

Maar je doet er niets aan he, en relativeren is het belangrijkste, heb ik ook wel geleerd nu ik zwanger ben. Proberen te relativeren. Je moet wel. Niet alles is nu nog van zelf sprekend, wat het daarvoor wel was. Haha, als ik het zo nalees, zo zou ik vroeger nooit gedacht of geschreven hebben. Haha, ja, ik begin echt te veranderen meiden. Vooral laatste dagen weer echt het gevoel, mn leven gaat veranderen, er komt een kleintje, waar ik vorige week erg twijfelde, ben ik nu zeker dat ons kleintje alle liefde krijgt die het nodig heeft.

Liefs

@Hannes: de meeste paarden weten wel dat het niet fijn is in de regen. Of althans: ze draaien automatisch met hun kont in de wind, dan hebben ze er het minst last van. Van nature kennen ze geen huisvesting zoals we nu hebben (stallen met dak boven hun hoofd). Mijn merrie was vermoedelijk in de war ivm het feit dat de training zo kort duurde. Ik moet wel heel erg kwaad zijn als ik eraf stap of het moet gaan regenen haha! Ken haar inmiddels 4 jaar en kon aan haar neus wel zien dat ze even bang was dat ik ontevreden zou zijn. Misschien denk je dan wel: "Wat een geswets!". Maar ik geloof in de intelligentie en werklust  van het/mijn paard

@Bloemetje: oow die hond van jullie vindt wel vanalles uit haha! Probeer eens wat Hannes zegt, dat lijkt mij een hele goede truc  Leuk die cursus, alleen jammer dat jij hoogstwaarschijnlijk geen borstvoeding kan geven.. Wist je dat al eerder of was dat nieuws?

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik voel me aan de ene kant wel zwanger en aan de andere kant niet. Met andere woorden: ik weet het echt niet! Als het niet zo is, is het geen ramp. Dan gaan we weer lekker aan de klus! Haha

Nou de hachee staat al een tijdje te stoven en inderdaad: het ruikt heerlijk! Lekker met wat ui en een blaadje laurier. Hmmmm! Ben benieuwd. Vriendje is nu ook thuis.

Fijne avond ladies en alvast een super weekend toegewenst!

Liefst!

Haha greet,

Tieten als meloenen!!! Maar gauw een fruitmandje omheen binden dan!!!!
Daar denk ik ook weleens aan (komt weer een vreemde gedachte) ik heb van mezelf al flinke borsten,wat moet dat straks wel nie worden als ik zwanger ben???

kus

Hoi,

zo, lijkt weer een chat te worden hier. Haha, gelukkig zit ik er bij in, en hoef ik niet alles na te gaan lezen vanavond, hihi.

Meisje,
Ja, geloof best dat paarden het aanvoelen hoor, wanneer jij niet tevreden bent.
En de hond, ja die vind vanalles uit, hij blaast zelfs me kaarsen uit hoor. Haha.
Ook hij heeft nu snel door wanneer hij wat verkeerd doet. In begin als hij weer eens iets in bek had wat hij niet mocht, rende hij weg, en probeer me maar te pakken. Maar nu blijft hij staan en geeft ie het redelijk makkelijk terug. Ook maar kwestie van aanleren hoor, dat ie braaf is als hij het weer terug geeft, hehe, werpt zn vruchten af hoef ik niet te rennen, hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan