***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

hey cato hoop doet leven inderdaad!!! Ik heb echt goeie hoop op jouw!! Vooral omdat je nu niets verliest en je anders een stipte ongi heb!! Meid me duimen draaien en kaarsen branden dit gaat hem worden!!!
@hannes irritant hé!!! Word een beetje simpel van mezelf!! haha wat een mutsen zijn we ook met zn allen!! Lekker wat gaan doen en niet denken........
@bloemetje je zult het wel niet meer lezen maar een gezellige dag toegewenst!!! Ach je moet af en toe keer van je afbijten hoor als je te zacht bent lopen ze over je heen en dat moeten we niet hebben!!! En je bloede van de jeuk zal eerst maandag de dokter maar bellen jij want je moet je niet kapot krabben hoor!!
@meisje in een standstoel achterover oei doe mij zo n gevoel wil je ;-) ja hier ook berekoud verschrikkelijk!!!

Veel liefs Greet

Ik heb net m ´n man gesmst, dat ik bijna tegen de muur omhoog liep.. krijg ik weer geen smsje terug....... Mannen... Gelukkig is het standaard dat je er met een je leven deelt, maar als ik er zo meer had... Hahaha.. Grapje. Maar baal er echt even van..

En ja greet, voel me ook eht een muts... was het maar morgenvroeg...

Nu stuurt hij gelukkig terug; morgen doen we testen lieverd, nog even geduld..
Weet ook niet hoe het kan... Maar sta hier te stuiteren en geduld komt niet meer voor in mijn woordenboek... Wat duurt morgen nog lang... Maar ben toch bang dat de teleurstelling heeeeeeel groot is.

@Hannes: ooeehh ik herken je gevoel! Je wilt nu gewoon weten hoe het zit, dat is heel logisch. Kan je niet gezellig met een vriendin wat gaan doen? Al is het maar even gezellig kletsen.

Als ik ongeduldig ben en toch echt even moet wachten, dan plan ik mijn dagen meestal helemaal vol met voornamelijk leuke dingen. Dan vliegt de tijd! En weet je, als het dan eenmaal zover is dat je datgene kan doen waarop je zit te wachten (testen in jouw geval) dan denk ik vaak: "He? Is het alweer zo laat/ver?" Dat is veel fijner dan dat je steeds op de klok/in de agenda moet kijken  

@Greet: ik zou je graag het gevoel willen geven! Geniet nu maar  gewoon van het feit dat het allemaal natuurlijk is. Dus geen hormonen en dat soort rotzooi die je lichaam in de war brengen of voor het lapje houden. Dat idee vinden wij, mijn vriend en ik,  beiden heel fijn. Ik heb soms ook wel zoiets van: 'Waarom duurt zo'n cyclus nou niet gewoon 2 weken?"  

Mijn les kon vanmorgen niet doorgaan, want de bodem was bevroren. Best jammer! Voel me vandaag trouwens  weer duizelig in mijn hoofd... *zucht*   Vanaf morgen kan ik een extra gevoelige test gebruiken. Vriend wil dat maandag graag doen. Morgen hoef ik het ook niet te doen, want ik zie het alweer helemaal voor me dat we dan toch nog te vroeg zijn oid.... Pfff.. we moeten even onze weg zien te vinden in al het nieuwe!

Hey Meisje.. Ja ik zou willen da ik wat kon gaan doen. Maar iedereen heeft wat. Geeft niet, normaal heb ik er niet zo ´n problemen mee... Haha.. Ik heb de hele woonkamer al gepoetst. Nu heb ik eigenlijk honger.. Jammer dat je les niet door kon gaan. Ik denk dat ik maar even een boek ga lezen, hoop dat mijn boek me op andere gedachte kan brengen. Muesli met yoghurt ga ik eten, lekker en gezond..

hannes tja mannen.... Gelukkig dat tie toch wat terug stuurde!! Geef de klok een zetje! Komt je vriend vlug thuis? Dan heb je wat afleiding!!  Wat zijn we hyper denk ook niet dat ik het tot maandag volhou hoor  Meid veel succes morgen en ik hoop dat ik dan wat moois te lezen krijg!!!!!

@iedereen een heel fijn weekend!! Ben er denk maandag pas weer o nee tuurlijk niet kom morgen ff loeren hoe het met hannes en cato is!!!

Liefs Greet

Hey Greet, wij testen hier morgenvroeg. M ´n man moet om 10 uur op een vergadering van vereniging zijn, dus an kan ik het jullie meteen vertellen. M ´n man komt pas ro 5 á 6 uur thuis.. Maar ja, denk dat hij alleen maar gek van me zou worden..Nog 19 uur tot testen... Hahahahahahha, word gek van mezelf..Wat ga jij nog doen greet?

Kon het net echt niet meer houden dacht dat ik gek werd en nu staat er een heeeeeeeel licht tweede streepje dat kan toch niet snap er niets van had ik het nu maar niet gedaan word nu nog gekker dan gek. Ik heb ongi pijn weet gewoon zeker dat ik ongi ga worden!
Hoe kan dit, volgens mij wil ik gewoon een streepje zien kan echt niet anders dit bestaat niet.

Kus

Terug
Bovenaan