***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Ooohh Greet, wat spannend, maar een licht streepje is ook een streepje... Misschien morgenvroeg met ochtend urine??? Ik hoop het voor je.. Er branden nu wel 10 kaarsjes..
Ik hoop dat het helpt.. Dikke kusss voor jou!!

Dank je hannes!! Ik hoop het ook!! Mijn gevoel zeg ja het is zo, maar me verstand zegt telkens van niet!!!!! Ja denk morgenochtend of maandagochtend kijk straks ff wat me man zegt! Wel ben ik laatste tijd verschrikkelijk moe en me meloenen  en net onder de douche zag ik donkere tepels!! En me man zegt de laatste week ook telkens dit of dat wat er op neer komt jij bent zwanger  ik heb goeie hoop nu!!!! Ga nu ff alles van me afgooien en lekker mezelf zijn lekker ff weg en er niet meer aan denken, we zien wel.
Hannes meid ik ga vanacht weer van je dromen ;-) en oh wat hoop ik dat jij morgen zo n fantastisch nieuws hebt!! Duim voor je hoor meid en denk aan je!! En cato ook precies hetzelfde!!!

Veel liefs Greet

Owww Greet ik zit hier met tranen in mn ogen.
Ik weet t zeker het komt goed met jou meid!!!
Hier wel wat gevoelige buik en inderdaad wat kramperig gevoel maar tot op heden geen bloed meer, maar ja mn NOD is dan ook pas donderdag he! Ik weet alleen niet of ik zoveel geduld heb hoor! Misschien morgenvroeg toch maar een keertje met de sensitest alvast. Owwwww wij worden gek van elkaar meiden!!!

dikke kus

Vergat ik nog , verder was ik gistermiddag en vanochtend misselijk, ben af en toe licht in me hoofd ( hahaha ben ik anders ook al whahah maar dan op andere manier) en kan om niets janken, film ofzo waar ik nooit last van heb (te nuchter) ik dacht dit hoord allemaal bij ongesteld worden maar nu twijfel ik daar toch echt aan
Ja cato we maken elkaar gek!! Fijn dat het bloeden op is gehouden, meid hoop zo gigantisch dat het innesteling is geweest!!
Wat zijn jullie toch een vreselijk lieve schatten!! Bedankt voor jullie forum vriendschap!!!

Dikke kus

Ja we maken elkaar inderdaad wel gek, maar iedereen zit ook zo in spanning, dan is dat niet heel moeilijk.Greet, ik heb echt goede hoop voor jou en voor jou cato, als het bloeden weg is, super!! Dan mogen we jouw ook snel feliciteren.
Mijn man weet niet wat er met het huis is gebeurt vandaag. Het blinkt ongeveer.
Heb ik normaal ook nooit, zo ´n actieve dag dat ik niet te stoppen ben. Verder heb ik hier eigenlijk weinig last c q verschijnselen. Wel wat strakkere borsten en krampen onderin mijn buik.
Oooooh Greet morgen mogen we jou officieel feliciteren, ik weet het echt zeker!!

Owww dom,dom,dom meiden.
was zo positief gestemd door Greet en het bloed dat er nu niet meer is.dacht zal ook eens testen. Nou mooi negatief dus! Was ook veel te vroeg ik weet het maar dan moeten ze er niet op zetten dat je al voor je NOD kunt testen!
Ga dr nu gewoon vanuit dat ik ogi wordt!!!!!!!!!!!

Wat zullen Lesy en bloemetje opkijken als ze weer komen lezen!!!!

kus

Ow Cato, dat is klote, maar inderdaad nog wel vroeg. Greet testte ook eerst negatief en nu een klein streepje dus er is nog zeker wel hoop zeker als het bloeden gestopt is.

Ja ze zullen vast wel opkijken wat een dolle bedoeling het hier is.. Haha.
Lesy zal zo wel verschijnen. Was om 15.00 uur klaar met werken volgens mij.
Haar kennende komt ze dan wel even langs..

Btw; topic 4 zal bijna geopend moeten worden..LESY!!

Hey meiden,

Wat zijn jullie elkaar lekker aan het opkloten!!
De hormonen spatten van mijn scherm af maar heel begrijpelijk hoor.
Dat wachten dat breekt ook je nek!! En aan de ene kant wil je wachten totdat je zeker een 'goed; resultaat hebt maar aan de andere kant kan je niet wachten tot morgen.
Nou meiden ik hoop dat iedereen positief test deze maand dan is het helemaal een feest maand!!

Ik heb eindelijk mijn jongegezinnen pas binnen. Had hem op de beurs besteld en een week later was het geld er al af maar nu komt de pas binnen. Ga even checken waar je dan allemaal korting op krijgt.

Meiden houd jullie taai en op naar een positieve test!!
-xxx-

Terug
Bovenaan