***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

A

Anoniem

Guest

Lieve meiden,

Topic 2 is hierbij geopend!!!
Ons eerste deel is maar voor weinig van ons een vruchtbaar topic geweest.....
Dus laten we hopen dat deel II ons nu niet in de steek laat!

Meiden, lekker babbelen ;-)
Liefs lesy.

-xxx-

Hey,

Ik dacht laat ik maar eens in onze nieuwe topic een berichtje zetten.
Moet zo gaan werken echt geen zin in....
Ben ook echt de hele tijd misselijk.
Maar ja spreek iedereen weer na mijn werk.

Fijne avond

goede morgen allemaal haha

hier dan ook maar een   berichtje van mij
heb niks nieuws heb net iedereen beantwoord in deel 1 dus haha
kijken hoe lang het duurt voor we hier helemaal starten!!

Liefs Mij

Hey..

Jullie hebben me weer wat leeswerk bezorgd, het jammere is dat ik nu niet even gauw kan teruglezen en dat ik dus niet meer 1,2,3 weet welk berichtje bij wie hoort, maar ik doe zeker m'n best.

Anne, wat naar dat je nauwelijks contact meer hebt met je vader. En al zo vroeg geen moeder meer. Het leven is niet eerlijk. Het lijkt me echt niet gemakkelijk voor je, maar ik denk dat je ondanks al je nare dingen een echte  spontane meid bent die altijd vrolijk is. Als ik jou was ging ik inderdaad ook naar het ziekenhuis voor controle. Soms zijn ze in het ziekenhuis niet zo meelevend, maar jij moet een gerust gevoel er bij hebben en niet zij.

Turtle, jij je moeder ook al vroeg verloren. Ik heb niet altijd een goede band gehad met mijn moeder, maar haar nu al moeten missen.. Jeetje, hoe ga je daar mee om? En het contact met je vader is wel goed, of ook niet zoals het zou moeten? Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Lesy, ik hoop voor je dat je gister een goede uitslag van je oom hebt gehad.. PFF.. En als het niet zo is meis, dan wens ik je heel erg veel sterkte. Ik denk aan je.

Greet, jij weer een beetje opgekrabbelt? Er is niks vervelends als ziek zijn. Van alles willen en niks kunnen. Mm..

Hoopvol, nou dan ben je al aardig overtijd. Wat zei de huisarts? Die van mij zei toen ik dat had, dat als ik na 14 dagen overtijd een echo zou krijgen als het er nog niet was, misschien ook iets voor jou? Weet je tenminste iets meer, natuurlijk hoop ik dat je gewoon zwanger bent en dat jij een van de weinige vrouwen bent die die te testen zijn als ze zwanger zijn.. Succes meid.

Bloemetje, ik heb echt met je te doen. Ik zou je graag willen komen helpen. Ik weet goed hoe het voelt als je eigenlijk zoveel wil doen en je kunt niks, dan voel je je nou niet bepaald happy. Gelukkig heb je wel mensen om je heen die je kunnen helpen, maar het vragen is altijd zo'n ding vind ik. Wanneer kun je naar de fysio, wellicht heeft die wat oefeningen die het minder pijnlijk maken. En qua werk, nu echt even aan jezelf denken en niet aan je werk. Daar moeten ze maar begrip voor hebben. Jij hebt er toch ook niet voor gekozen dat te krijgen. Je werk is nu alleen te zwaar, dat zal je baas hopelijk ook wel snappen.

Cato, hoe was de musical? Zeker erg mooi. Kan het me voorstellen. En zakdoekjes nodig gehad?

Anne, ja die stomme boodschappen iedere week weer. Het is steeds hetzelfde liedje. Als ik manlief erop uitstuur voor de boodschappen, koop hij alleen wat hij wil en kijkt niet eens naar een lijstje en alles natuurlijk veel te duur.. dus kan het beter zelf doen. Geniet je wel een beetje van je vakantie? Ook wel iets voor jezelf doen he, en niet alleen het huis dienen.

Nou ben ik iemand vergeten? Sorry anders lees ik zo nog wel even terug. Ik ga nu even de douche in. Hang nog op de bank. Maar een warme douche zal wel wonderen doen, hoop ik.

Tot straks dames!

ps ik dacht zet dit berichtje vast in onze nieuwe topic, dan kunnen we weer verder kletsen..

Hoi yvetjuh, welkom op dit topic, we hebben al een deel 2 geopend, dus  ik hoop dat je  mee bent verhuisd.
Topic sluit namelijk bij 700 berichten en dat was het geval. Maar hier gaan we vrolijk verder!!  
Hoelang zijn jullie al bezig? Ik heb afgelopen april een miskraam gehad, bij mij was er geen reden, maar trombose.. pff dat is ook niet niks. Wanneer is je NOD? Eerste kindje?

Ben je al getrouwd? Sorry heel wat vragen maar we willen in dit topic alles van iedereen weten.

Liefs  

Hey anne, balen dat je dan thuis moet blijven, vind dat ook nooit zo fijn om verplicht thuis te zijn en vooral niet als ik nog met van alles bezig was. Ja de boodschappen kosten een heel fortuin, ga tegenwoordig toch echt wel voor de reclames. Wasmiddel en dat soort dingen koop ik alleen maar in de aanbieding.

Hebben jullie trouwens vaste gewoontes? Hetzelfde wasmiddel, dezelfde shampoo, of iedere vrijdag frietjes? Ben wel benieuwd.

Cato, leuk dat de musical leuk was, maar had ook niet anders verwacht. En met je vriendinnen een avondje op stap is dan toch superleuk.

Liefs xx

Hoi allemaal.
Ik ben Yvet en ik ben 22 jaar. Ik heb in maar vorig jaar een miskraam gehad. Na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis bleek dat ik trombose heb. Ik mag gelukkig wel zwanger raken, ik hoop ook dat dat niet zo heel lang meer duurt. Ik vind dit een erg leuk forum en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn. Groetjes yvet

Hannes: ja dat is vervelend dat je dan op ze moet wachten haha , maar hij is weer weg, half uur later kwam de volgende aan de deur gas op nemen pff volgens mij komt iedereen vandaag haha, ja boodschappen zijn echt duur niet normaal meer.
wij hebben wel altijd zelfde shampoo , zelfde douche spul en zelfde wasmiddelen haha, heb geen vaste dagen voor patat ofzo wanneer we zin hebben  jullie dan?

euh wat was de naam nu yvethe volgens mij haha sorry als het fout is ik weet het niet meer. welkom gezellig dat je ook met ons mee komt kletsen.

zo wat kletsen we er wat aan af hier al 1 forum gesloten hahaha

Liefs mij

Terug
Bovenaan