***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey lieve kletsers!! Zijn lesy en ik het niet dan jullie wel, heerlijk zeg!! Geniet gewoon van al de verhalen!! en al weer deel 2 gaat wel vlug hé!!

@bloemetje wat doe je nu zoal de hele dag? fijn dat de hond rustig is dat scheel weer hé. En de was bij je schoonma gebracht gister? Handig hoor!!
@hannes hoe gaat het met je rug? help de fyso een beetje? Ik haat vaste gewoontes!!! hou er absoluut niet van standaard dan dit of dat, het onverwachtse en aparte is mijn ding! gelukkig is mijn man gemakkelijk dus dat scheelt een hoop en hij weet onderhand wel wie ik ben hihi
@anne jammer dat je weinig contact hebt met je vader. Ik vind jullie wel een hippe familie hoor oma op msm en je pa op hyves moet er erg om lachen omdat ik mijn oma en vader dat echt niet zie doen haha, me pa kan amper zn mobiel opnemen!! en boodschappen doen is niets aan vind ik ook en duur, ik denk altijd nu heb ik weing zeg maar dan kom ik bij de kassa en dan schrik je je rot. Geniet je van je vakantie?
@hoopvol pft wat moet jij lang wachten zeg knap dat je t volhoud.
@tutle en t metselen al klaar? gezellig morgen een feestje dus! Heb je wat leuks georganiseerd? moeilijk hoor je moeder missen, moet er niet aan denken!
@cato fijn zeg dat je genoten hebt!! werkze.
@yvetjuh welkom!! Gezellig dat je mee komt kletsen. En je hebt trombose, maar daar komt de miskraam toch niet van?
@lesy bijna weekend meis!!

Zo met mij gaat het wel weer, was vanochtend bij de da en iedereen in de rij moest hoestdrank asprine etc hebben vond het wel grappig om te horen!! Ga me ff lekker douche en me pyama aantrekken hihi erg vroeg maar ja erg lekker vinden jullie niet?!?!   Veel liefs Greet

Hoi Hannes!
We zijn sinds januari dit jaar bezig. En jij? Mijn NOD is 15 november. Ja het is ons 1e kindje. Heb jij al kinderen of is het ook je eerste kindje? Nee, we zijn nog niet getrouwd, we gaan nog wel trouwen, maar weet nog niet wanneer. Ben jij al getrouwd? Maar ja het is nu hopen dat we gauw zwanger zijn, ik wil het gewoon veel te graag en dan lukt het vaak niet, das gewoon heel frusterend. Groetjes Yvet

hej greet,

mooi dat je weer beter te pas bent haha, ja zijn veel mensen ziek he niks aan krijg je met dit stomme weer bah,
ja bij ons zit iedereen bijna op msn of hyves alleen me opa en oma van me pa zijn kant zitten niet op internet willen ze ook niet verder iedereen op hyves of msn haha
ja geniet lekker van me vakantie hoor zit ook elke dag in me jogging broek lekker haha als je nie weg moet..

maar ben weer ff weg liefs mij ,, fijne dag verder allemaal tot vanavond denk ik weer ;)

Hoi Dames,

Jaa, hij zit vol, hihi.
Zozo, op kleine vier weken tijd volgepraat hihi. Leuk hoor.

Anne,
Balen joh, die man aan de deur. Niet leuk, zeker niet als je er rekening met moet houden.
Grrr, krijg binnenkort ook zo iemand aan de deur, om even te kijken wel energielabel we hebben. komt op een tijd dat wij het niet weten en moeten dan uur vrij maken van de woningbouw. nou als het me niet uitkomt kan hij mooi naar een deur verder gaan hoor.

Cato,
fijn dat het leuk was. hihi en geen zakdoekjes nodig gehad, haha.

yvet,
Welkom meid.
Spannend meid, je nod is bijna dan, hihi.
ik duim spannend voor je mee.

Hannes,
Wij hebben enkel vaste gewoonte, zelfde wasmiddel, en zelfde voer voor de hond, haha, en ook de aanbiedingen en aldi shoppen haha. Verder eigenlijk niet.
haha, je vragen aan Yvet, we willen alles weten, hehe, is ook wel zo he. hihi

Greet,
wat ik hele dag doe. Nou vandaag tot elf uur op bed gelegen, half twee kwam er een vriendin ff langs, ff gezellig gekletst. ze is net weer weg, nu wat forummen en zo ff tv kijken. the bold kijk ik vaak. Dus dat gaan we deze week maar weer trouw volgen he hihi, morgen ga ik gemiste uitzendingen van anderhalve week gtst kijken denk ik, haha, kan toch niets. na vijf minuten lopen moet ik weer zitten. of liggen, dus ja, lastig.
Pyama aan, klinkt lekker, misschien ook maar ff doen na het eten hihi.
Ga toch niet meer weg.

Hier gaat het dus nog steeds niet lekker, Hond heeft net zitten graven in tuin, aantal stenen weggehaald en putje recht voor de deur, haha op zich wel grappig, maar ja willen het niet, kan het alleen niet dicht maken, dus gaat hij nu weer verder. Brrr, balen, roep wel elke keer nee, maar hem weghalen werkt ookniet, want dan staat ie continu weer te blaffen, aaaaaaaaaaaah, wat nu? kan niet steeds naar hem toe, want dat red ik niet.

x

Hoi Bloemetje!
Ja Inderdaad mijn NOD is bijna, maar ik kan niet wachten tot het zover is. Dank je dat je voor me duimt. Hoelang ben jij al bezig en heb je al kinderen? Groetjes yvetjuh

Hoi Yvet,

Ik heb nog geen kinderen, maar ben inmiddels ook niet meer bezig. Ik ben morgen 17 weken zwanger van ons eerste kindje, we hebben er vier rondes over gedaan.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel zover is, want is een heel fijn gevoel.
Succes meiden, ik hoop dat jullie mij en jvm snel volgen.

Liefs

Naam                                

Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

November

Engetje87
21
1
02-11