***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

haha Iesy dat probleem heb ik ook altijd met eieren ..ik eet geen dingen die over datum zijn..

Hannes gelukkig dat de cyste kleiner lijkt te worden !!!

Meisje.. leuk zoon commode.. wij hebben het ledikantje nog waar ik in heb geslapen de commode is helaas weg vind ik wel jammer..maarja niets aan te doen.

Iesy, gtst kijken ben ikook aan het doen begint net weer dus ben er ook weer vandoor..

Greet... dionne is er uit  kelly en marco tegen yasmin dat was wat ik wou hahahaha

Liefs Mij fijne avond allemaal en een fijn weekend ik moet werken morgen en een zondag gelukkig maar van 7 tot 11 ahaha

Hoi meiden,

haha, ik kan jullie niet missen. toch nog maar ff hier.
Net ff bij me moeder geweest waar ze met hun camper staan. Haha, broertje er ook bij, geweldig is die hoor. Zegt hij, ja morgen moeten we weer naar huis, hebben mama en papa afgesproken, en ja, dan moet ik luisteren he, anders word papa boos. Erg he dat wij morgen naar huis moeten, haha.

Hannes,
geen zorgen, mag van me moeder niet helpen, mag me niet komen moeien, haha. Hihi. Nou dan ga ik gewoon kijken, hehe. Heerlijk hoor, dat dat morgen gebeurd, kijk er echt naar uit.

En topic bijna vol, meiden, wat hebben wij gekletst vandaag, hoeveel berichten zouden we hebben geschreven, zeker een stuk of 60? haha, hoe doen we het.
Nou meiden, ik denk tot morgenavond.

xx

Hey lesy en andere lachbekkies,

Lachen is gezond!!
Je moet minimaal 1uur lachen per dag.
En volgens mij zijn we met zijn alle wel meer tijd aan het spenderen aan dit forum dus dat komt helemaal goed.

@hannes veel beterschap en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Ik ben niet van die zoetsappige soaps!!!
Ik ga lekker een filmpie kijken!!

Nou forum vriendinnetje een fijne avond!!!

goede morgen...........

Allemaal lekker kunnen uitslapen?
Ik heb net 2 uur gewerkt en net thuis.
Mijn vriend heeft de baby-kriebels.

Even een korte inleiding....

Mijn vriend is ERG handig met van alles en nog wat.
Hij heeft dan ook heel ons huis zelf helemaal opgeknapt en gemaakt.
Zo heeft die de keuken helemaal zelf gemaakt, de hard houten vloer gelegd de wc betegeld en vernieuwd de tuin aangelegd enzo.
Nu had ik een paar weken geleden gezegd dat ik wel wat ideetjes had voor een babykamer.
Nu is hij aan het tekenen op de computer in 3d en zo een hele babykamer aan het tekenen naar onze smaak.
Die hij vervolgens zelf ook gaat maken.
Ik vind het echt harstikke leuk zo heb je namelijk een unieke kamer.
Ik geef gewoon aan wat ik wil hoeveel lades en kasten wat voor vormen enzo en hij tekend het en ik kan het zo van alle kanten bekijken....

Nou ik ga weer een boterhammetje eten, heb  nog niet ontbeten!!!

Dag lieverds!! Bij deze maak ik hem vol!!!

@turle doe mij zo n man handig zeg!!! Die van mij heeft twee linker handen kan niet eens normaal een lamp ophangen!!!
@anne jaaa leuke finale, wie zal er winnen!!! Ben erug benieuwd, hoop marco en dat tie dan kelly flink naait op t end hihi wat zal ze woest wezen!! Die ribas vind ik nl niet zo leuk!
@catootje ik ga dan ook maar van twee weken uit!! En dat klussen haha alsjeblieft niet.... Ach me volgende ei is rond de kerst, leuk tijdstip toch!! Kan me er niet zo druk om maken hoor, me tijd zal best wel keer komen.
@boemetje zit je al onder de plaksel hihi

@allemaal een reuze fijn weekend alvast!! Geniet ervan voor je het weet is het voorbij!!

Hier gaat het wel (een mini beetje) best wel pijn en zooooooo lammenaaiig wil je niet weten, zal dat van de narcose komen??? Sneeuw komt echt uit de lucht vallen, heel gezellig hoef er toch niet door dus laat maar komen....

Dikke kus Greet

Terug
Bovenaan