***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

hallo ik wil me ook ff voorstellen

ik ben sharon   20 jaar bijna 21 en ben getrouwd in juni
zins die tijd ben ik van de pil
dus bijna 6 maanden
we waren nog niet echt bezig met klussen
op tijd maar gewoon wanneer we zin hadden
maar we zijn nu zins 1 maand serieus bezig

heb maandag ovulatie testen bestelt en die zijn nu binnen
dus we gaan nu serieus klussen

hoe gaat het bij jullie het klussen
zijn jullie het niet een keer zat
na al die teleur stellingen

Goede avond allen,

Greet,

Ik heb inderdaad iets georganiseerd een feest in een gezellig zaaltje.
We verwachten rond de 80 mensen en dat is voor ons pap veel. Toen ik in het begin vroeg hoeveel mensen hij verwachte dacht hij rond de 40. Dus dit is een mooie meevaller. Het is zeker lastig zonder moeder ook met het feest wilde we op een beamer wat oude fotos van ons pap laten zien maar de dillema of we ook fotos van ons pap samen met me ma erop zouden doen blijft lastig. Het is natuurlijk een groot deel van zijn leven geweest zijn 28 jaar getrouwd geweest dus das een hele tijd. Vanavond komt me zus op alle puntjes op de i de zetten.

Of ik gewoontjes heb....?
Mm das een lastige wat ik wel zeker heb is dat ik iets zoet MOET hebben als ik gegeten heb. Ik zie mijn vriend dan altijd raar kijken ik roep dan dat ik vol zit maar pak dan meteen een reep chocolade of een toetje
Dan zegt hij ook altijd : ik snap het niet je zegt dat je vol zit maar een reep chocolade kan er wel in?!
Daar bewaar ik wat ruimte voor zeg ik dan.

Verder is het bij ons op zaterdag vaste grote poetsdag en boodschappen doen aangezien we op vrijdag avond trainen.
Ik ben niet merk vast pak altijd wat er het leukste uit ziet!!
Ik moet nog gaan koken bah....
Opschieten dus me zus komt om half 8

Fijne avond allen

He meiden,

ben ik weer!
Wow wij zijn echt een stel kletskousen hoor! deel twee alweer!
Dat   het inderdaad maar erg vruchtbaar mag zijn Lesy.

Haha, ik denk dat iedereen wel van die gewoontjes heeft. Wij eten inderdaad op zondag altijd frietjes en   met sommige producten ben ik erg merkvast terwijl ik andere af en toe eens afwissel.

Weet even niet meer wie het was met de gewoonte van zoet eten na het gewone eten. Ik heb dat namelijk ook met ijs! Ik zeg dan altijd tegen mn vriend dat dat overal gewoon tussendoor glijdt.
Eens kijken of we vanavond nog een beetje kunnen klussen,hihi. Morgen lekekr vrije dag dus dan geeft het niet dat het een latertje wordt vanavond he!
(oei, wat een slechte gedachte!)

kus

Hey meiden..!

WAUW...40 berichten later......haha. IK BEN ER, eindelijk (hijg hijg)....

Zo hé wat hebben jullie weer gekletst! Had heel wat bij te lezen.
Ik weet even niet waar ik moet beginnen...Alles is alweer gezegd.

Ben ook heel moe trouwens, we hadden veel te doen op het werk. En mn darmen zijn flink aan de gang, denk dat ik straks aan de diarree ben :-( Bah.....

Zal manlief zo even knippen, hij wil nooit naar de kapper haha. Dus ik moet het wel doen anders ziet hij er niet uit whaha.

Nieuwe meiden, welkom!!!

Greet weer beter, heerlijk meis, morgen lekker kletsen he!!!

Bloemetje, het is wat met de hond. Daar kun je nu niet goed op letten nee ;-(

Cato, dus de musical was prachtig....Fijn, wij hebben ook flink gelachen hoor.

Uhhh...ik weet het nu niet meer...
Heb nog geen nieuws gehoord over mn oom nee, nog ff afwachten maar.

Liefs...-xxx-

Owja de gewoontes:

-altijd bakje koffie om 20:00 bij gtst (senseo :p)
-woendag en vrijdag boodschapen halen (altijd bij de poisz=100m lopen)
-zondag een gebakje hihi

Nog meer?? Haha, heb nog wel een leuk weetje....
-ben bang om auto te rijden, ik verzin altijd smoesjes zodat mn man moet rijden....

Liefs...

he dames

ik moest lachen....jaja ik.
onder onze topic staat........gaan jullie ook voor een zomerbaby?
nou als we zo doorgaan wel ja..hah

@cato hoe was het??heb je genoten?

@lesy heb je al meer gehoord over je oom??

@alle nieuwe meiden welkom hier..

over die gewoontes vind ik ook zo grappig..
maandag makkelijk (macaroni , wraps)want dan moet ik koken.
dinsdag lekker aardappels groente vlees
woensdag pizza
donderdag en vrijdag aardappels met groente en vlees.
zaterdag makkelijk...zie maandag.
zondag FRIETJES
ja het is geweldig haha
en kwa merken eigenlijk altijd het zelfde.
en ik wel in een plus supermarkt maar ik ga ook op aanbiedingen en de aldi af hoor..
ze spekken mijn boodschappen ook niet en sommige dingen van de aldi vind ik nog lekkerder ook.
nou er zijn al weer aardig wat meiden aan het klussen hé
ik wens ze deze maand weer heel veel succes.
turtle doossie en hannes helaas ik hoop voor jullie de volgende maand meer geluk.
@ doosie ik hoop voor jou dat het eindelijk zo ver mag zijn 18 keer al zeg...hou de moed er in.

ik ga nu ff naar mijn ouders
groetjes en tot morgen...haha morgen middag ben ik "vrij"haha niet helemaal maar toch officieel hoef ik niet te werken.

Ik kon het vanmidag niet laten om toch even een test te doen. En wat zie ik maar 1 streepje heb alle mogelijke gedaan maar kon geen 2 streepje ontdekken. OHHH wat baal ik zeg. Had er stiekem best op gehoopt. Zit nu toch op 35 dagen en nog geen ongi te bekennen voel het ook niet aankomen ofzo. Hoe lang moet ik nog wachten tot dat ik ongi word meer testen doen heeft volgens mij niet zo heel veel zin.
Had er zo op gehoopt......!

Hey waterman!! Jij ook weer eens langsgewipt?? Haha, ja dat van de gewoontes is best grappig he....
Jij moet ook nog even wachten tot je NOD zie ik....zijn jullie ook al aan het klussen of niet? Wij hebben het weer gehad, nu lekker afwchten...de uitslag kunnen we nu toch niet meet beinvloeden.

Hoopvol, neeeee!!! Meis wat jammer, mischien moet je toch nog even doorgaan met wachten???
Je weet het nooit......hoop dat je te vroeg hebt getest, dan kan het nog altijd.....

Liefs.....

Terug
Bovenaan