***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

He bloemetje,

Ik heb me aangemeld op hyves hoor. heb wel ff ander profiel aangemaakt maar zal straks even wat foto's plaatsen

kus

November

Greet85
23
8
10-11
1                                  

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1 na mk

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Oehhh cato, je ei is bijna...!! Hebben jullie goed geklust???
Staat erg leuk al die banners zeg....

Zo heb het bed zodanig opgemaakt dat alleen de dekbed nog in z'n hoes moet...
Pfff ben bekaf haha. Volgens mij weegt die deken wel 10kg, dus manlief moet me vanavond maar even helpen.

Ik denk dat ik dit toch leuker vind dan hyves...hyves is meer leuk om de foto's te spotten haha, ik ben er eigenlijk nog niet zo in thuis....
Hier ben ik wel al helemaal ingeburgerd hihi.

Owjaa ook ik verf mn haar welles, alleen na 3 maanden is het weer mn oude kleur. Mijn haar pakt geen enkele verf....Dus als iets mislukt is dan geen probleem. het is er snel weer uit haha.

Liefs...
PS: moet nu echt ff boodschappen halen hoor......tot straks!

zo weer nieuwe leden op hyves , gezellig..
ik denk dat ik zo een keer weg ben want als me vriend er weer is ga ik er achter weg is zo lullig als ik dan achter depc blijf haha hij is er nog niet weer, maar zal wel niet lang meer duren normaal ishij rond kwart voor 3 er weer dus, hij kan er elk moment zijn, voor als ik er voor het eten niet weer ben iedereen alvast eet smakelijk, en een fijne avond

Liefs Mij

Owja, cato.....
Steeds als ik jou naam zie moet ik aan die strip denken van Jan,Jans en de kinderen ;-)
Daar zit ook een catootje in haha, sorry als ik je beledig! Kan er nix aan doen.....
Wel grappig....
xxx

He Lesy,

Ik ken dat hoor. Mijn bed verschoon ik samen met vriendlief vanavond even want dat dekbed is inderdaad superzwaar!
Deze klusronde naar mijn idee niet echt optimaal benut. wilde gisteravond supergraag klussen valt meneer in slaap!
Hopelijk is ie vanavond wat fitter want mn eierstoken klapperen haha (komt uit een stukje van Jochem de Meijer,kennen jullie die?)

kus

He Hanneke, leuk je eens te zien hahaha!!
Wie is Cathy??

Tot straks meiden.....

Terug
Bovenaan